rolba Inlagd November 22, 2024 Dela Inlagd November 22, 2024 Lika illa när hon kom med notan. 8 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 22, 2024 Några Stilstudier. 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 22, 2024 Bara drygt halvfullt idag men jag kom inte till final i alla fall. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 22, 2024 Hade hämtat medicin till morsan och så överraskade jag henne med smörrebröd från Robertsons! 💕 Kanske dags att lägga kortbyxorna på hyllan för i år, jäklar så kallt det var idag när det blåste lite.. 🥶 nu upptinad med kanelsnaps och en öl hemmavid.....😎 18 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 23, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 23, 2024 bygger pool 😉 enis 14 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 31 minuter sedan, skrev Enis: bygger pool 😉 enis Jaha, det är där mina lunchpengar investeras. ☹️ 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 Blev ingen pool blev en vattenreservoar, fel på vattentornet eller ledningssystem sedan förrgår kväll enis 8 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 23, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 23, 2024 Nu är det sådär körigt, åsså gäller det att vara på tå för en vän som varit kock i 25 år kommer...😜 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 (ändrad) Ändrades November 23, 2024 av Rillex 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 24, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2024 Idag fart på vattentornet igen enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2024 Dela Inlagd November 24, 2024 I väntläge 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 24, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2024 Nu en gofika 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2024 Tittar på när andra arbetar enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2024 1 timme sedan, skrev Enis: Tittar på när andra arbetar enis Vilket sammanträffande. Precis om jag brukar göra. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2024 Närmar sig avgång. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 Klämmer ur det sista ur förra säsongens senap. Tur att man har några nya på lager. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 funderar vad man skall välja för tilltugg till förmiddagskaffet enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 26, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2024 Personaltest. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 26, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2024 (ändrad) Lyckats ta modet till mig att lämna tomtgränsen i Sawankhaloke för lite ärenden enis Ändrades November 26, 2024 av Enis 17 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 14 minuter sedan, skrev Enis: Lyckats ta modet till mig att lämna tomtgränsen i Sawankhaloke för lite ärenden enis Ser dyrt ut, som @Soengsang brukar säga. 🤣 Släng dig på ett flyg istället så hinner du hit till veckans träff på PP bar. Det är åxå dyrt trots gratis mat men man får bra valuta för pengarna. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 26 minuter sedan, skrev rolba: Ser dyrt ut, som @Soengsang brukar säga. 🤣 Släng dig på ett flyg istället så hinner du hit till veckans träff på PP bar. Det är åxå dyrt trots gratis mat men man får bra valuta för pengarna. 680 Bth, frugan betalande. 🫠 med mina pengar 🥳 enis 1 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 I söndags kväll kolla jag passet innan resan till Thailand. Då upptäcker jag att förra resan är stämplad till och med 30 november. Blev lite orolig om jag får 30 eller 60 dagar vid ankomst. Hon ställde ovanligt många frågor kollade passet och sen mig flera gånger. Pulsen gick ner när jag såg 24 januari. Undrar om hon hade rätt att ge 30 dagar som en förlängning av mina 60 dagar jag hade i passet. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 35 minuter sedan, skrev Enis: 680 Bth, frugan betalande. 🫠 med mina pengar 🥳 enis Hon har väl sgna pengar nu med anställning på finkrogen? Fast hon kanske glömde ta med dem. 😎 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 Kollar nagelmodet. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2024 Dela Inlagd November 26, 2024 6 timmar sedan, skrev Enis: Lyckats ta modet till mig att lämna tomtgränsen i Sawankhaloke för lite ärenden enis Inte utan övervakning,det blir inga hemliga massagemöten på denna resa? 3 2 1 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu