Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kenneth4618

Slit å släp20240215_155538.thumb.jpg.bfb4920fd07707d9b28b9d6e4549e79d.jpg

  • Ge karma 6
  • Haha 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Slit å släp20240215_155538.thumb.jpg.bfb4920fd07707d9b28b9d6e4549e79d.jpg

Får man ha tvättmaskin bredvid dusch?

60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar.

  • Ge karma 4

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
6 minuter sedan, skrev norris55:

Får man ha tvättmaskin bredvid dusch?

60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar.

image.png.2e8a4044be9c5e46ecc7217bd33346bf.png

  • Ge karma 1
  • Haha 3

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

image.png.2e8a4044be9c5e46ecc7217bd33346bf.png

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with INexperience"

  • Ge karma 1
  • Haha 7

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fan bipolär eller manodepressiv är en jävla sjukdom. Tur att man själv inte lider av den åkomman.

  • Ge karma 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Risifrutti
6 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Förstår att Ni på detta lilla forum är familjära i vissa delar och video är inte Er grej.

nåväl för Er som har Fb och nu samma post på flera forum då det nu blir bara de offentligt igen och här personligt.

Ok, här är en sång om hur jag personligen tappade greppet om mitt så som jag tyckte det, fantastiska liv, men nej.
En grav depression med alldeles för mycket tid och pengar tog bort nästan allt från mig och till slut ville jag inte leva längre.
Lämnade Spanien och mitt hem tidig Covid annars hade jag lyckats supa  ihjäl mig, och tro mig jag har försökt…….
Väldigt personligt för mig oavsett vad ni känner för låten som självfallet är lång ifrån färdig.

▶️ Watch this video https://www.facebook.com/share/r/b9NG2JhLTA5hkXJ4/?mibextid=LvJtn9

Har inte FB, men stark att komma tillbaka och bjuda på dig själv!👍

 

Pengar är inte allt.  Been there, done that!

  • Ge karma 5
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
7 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Förstår att Ni på detta lilla forum är familjära i vissa delar och video är inte Er grej.

nåväl för Er som har Fb och nu samma post på flera forum då det nu blir bara de offentligt igen och här personligt.

Ok, här är en sång om hur jag personligen tappade greppet om mitt så som jag tyckte det, fantastiska liv, men nej.
En grav depression med alldeles för mycket tid och pengar tog bort nästan allt från mig och till slut ville jag inte leva längre.
Lämnade Spanien och mitt hem tidig Covid annars hade jag lyckats supa  ihjäl mig, och tro mig jag har försökt…….
Väldigt personligt för mig oavsett vad ni känner för låten som självfallet är lång ifrån färdig.

▶️ Watch this video https://www.facebook.com/share/r/b9NG2JhLTA5hkXJ4/?mibextid=LvJtn9

Bra låt. Tråkigt att höra om ditt liv efter det vi träffades sist hos Maijtan eller om det var på Uppsala träffen.

Men roligare att det det har vänt till det bättre numera 👍

  • Ge karma 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev audirs2:

Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka!

Din egen såklart 🙂

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
46 minuter sedan, skrev audirs2:

Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka!

Eftersom Boa är avstäng på 3 månader så är det inte han, men Batting verkar härja där under ett annat namn 😉

Jag är inte medlem där under ett annat namn vilken en viss person påstod 😛

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Eftersom Boa är avstäng på 3 månader så är det inte han, men Batting verkar härja där under ett annat namn 😉

Jag är inte medlem där under ett annat namn vilken en viss person påstod 😛

Lucky von Luke.😆🚢🛠️

  • Ge karma 2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot
On 2024-02-15 at 18:26, skrev norris55:

Får man ha tvättmaskin bredvid dusch?

60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar.

Har du kontrollmätt? 

Är du utredare avlönad av IF eller Folksam?

  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-02-15 at 18:26, skrev norris55:

Får man ha tvättmaskin bredvid dusch?

60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar.

Ca 70 cm enligt klinkersen.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

När de stamrenoverade och rustade upp badrummen här för ett antal år sedan, fick vi både vattenanslutning och avlopp samt eldosa med anslutning för både tvättmaskin och torktumlare med egna säkringar i elcentralen.

Dessutom kan man få maskiner inköpta och installerade av hyresvärden mot ett påslag på hyran.

Så det är nog väldigt många här i staden som är elbusar då hyresvärden har ca 17000 lägenheter 😁

 

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot
1 minut sedan, skrev kolla min fot:

Är det du någonstans? Se vad du publicerat igen...

Någon annan stans?

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Oskarudon:

 

tjat! alla får va med!

Trasig..

Ja det är väl ungefär precis vad man är...

  • Haha 1

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oskarudon
22 minuter sedan, skrev Odin:

Trasig..

Ja det är väl ungefär precis vad man är...

jepp alla får  vara med🙂

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev ellim63:

Vi har lite att fira.. 💕

 

20240217_154602.thumb.JPG.8361e91e71333c4386d2d1b5077ee8c3.JPG

Är du gravid?😉

  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...