Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev M33:

Frukost på mitt favoritställe.

 

39E65BA2-3B09-4A42-8DB5-B9CDC6EDDA5E.thumb.jpeg.aacf7789599cb6aaaa0901acf45c8cf0.jpeg


 

även jag har tröttnat på hemmets snabbkaffe 

 

CABB81D1-C45F-4164-A00D-676BA99E5216.thumb.jpeg.358e3f3326fbb36b0487613b4042fd78.jpeg

 

fick dock nöja mig med denna vy, 300 meter hemifrån.

 

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev pust:

Äntligen som jag har väntat, snart dags 😁🍺

IMG20230419104409.jpg

Buriram, en stad i tiden, skadar aldrig att ligga lite före 😁😅🍻

IMG20230419134924.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:


 

även jag har tröttnat på hemmets snabbkaffe 

 

CABB81D1-C45F-4164-A00D-676BA99E5216.thumb.jpeg.358e3f3326fbb36b0487613b4042fd78.jpeg

 

fick dock nöja mig med denna vy, 300 meter hemifrån.

 

 

 

enis

Hemma kaffet smakar bättre

IMG20230419092043.jpg

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:


 

även jag har tröttnat på hemmets snabbkaffe 

 

CABB81D1-C45F-4164-A00D-676BA99E5216.thumb.jpeg.358e3f3326fbb36b0487613b4042fd78.jpeg

 

fick dock nöja mig med denna vy, 300 meter hemifrån.

 

 

 

enis

Tog en extra frukost.

 

B76369E5-6D67-443B-9CCF-781F0E6E1E58.thumb.jpeg.262411cfbba4a2747029d319ea68d3f5.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Peolito:

Nu får du dra ner på lättmjölken. De stolta Djurgårdarna har förföljts av Zebrorna hela säsongen för att de kommer från Sveriges framsida nämligen Stockholm. Tycker de framför sin kritik sakligt och med pondus :-). Måste anmärka på din felaktiga analys av ihopköpt lag. De flesta i laget är Djurgårdare/Stockholmare som på ett subtilt sätt också är styrande i Sverige eller bord vara det.

Jag "citerar" min gamle idol när han intervjuades:

 

Reporter: Varför klagar du aldrig på dommarna?

Idol: När såg du senast en domare ändra sig efter att en spelare klagat?

 

Separation of duties, låt domarna göra sitt och spelarna göra sitt, så blir det en bra match sen.

 

(Har egentligen inget intresse av hockey i de lägre divisionerna, men finner domarbashing föga charmigt. Den spelare/ledare/supporter som aldrig gjort ett misstag bör kasta den första stenen.....)

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frogfish:

Jag "citerar" min gamle idol när han intervjuades:

 

Reporter: Varför klagar du aldrig på dommarna?

Idol: När såg du senast en domare ändra sig efter att en spelare klagat?

 

Separation of duties, låt domarna göra sitt och spelarna göra sitt, så blir det en bra match sen.

 

(Har egentligen inget intresse av hockey i de lägre divisionerna, men finner domarbashing föga charmigt. Den spelare/ledare/supporter som aldrig gjort ett misstag bör kasta den första stenen.....)

Nuförtiden ska man klaga på Zebrorna det verkar ingå i dagens psykologi. Kan tycka att man ska vara mer återhållsam med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev MickeN:

Både hjälm och handskar när du är ut och cyklar. 

Nu är du ute och cyklar :rotfl:

Men handskar hade jag behövt imorse. Fick skrapa bilrutan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Peolito:

Nuförtiden ska man klaga på Zebrorna det verkar ingå i dagens psykologi. Kan tycka att man ska vara mer återhållsam med det.

Tydligen,det har ni verkligen satt i system.Er 32 gnällde varje gång han var på isen.Och om ni spelar som ni gör med fulgrejer med klubban ,då blir det utvisningar!Ni blev ju utvisade igår oxå men jag har inte läst att er ledning gapat i pressen eftersom ni vann,töntar ocg divor är ni

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev måne:

Tydligen,det har ni verkligen satt i system.Er 32 gnällde varje gång han var på isen.Och om ni spelar som ni gör med fulgrejer med klubban ,då blir det utvisningar!Ni blev ju utvisade igår oxå men jag har inte läst att er ledning gapat i pressen eftersom ni vann,töntar ocg divor är ni

Och @Peolito var den värsta...... (obs ironi)😜

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Tydligen,det har ni verkligen satt i system.Er 32 gnällde varje gång han var på isen.Och om ni spelar som ni gör med fulgrejer med klubban ,då blir det utvisningar!Ni blev ju utvisade igår oxå men jag har inte läst att er ledning gapat i pressen eftersom ni vann,töntar ocg divor är ni

Ni = alla hockey och fotbollslag vill jag hävda fast i olika infallsvinklar. Det är den nya trenden vare sig man gillar det eller Ej. Modo (Karlin) klagade på att man får hyra in tredjemålvakter från högre divisioner :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Och @Peolito var den värsta...... (obs ironi)😜

Hehe, jag bara talar om hur det är. Däremot behöver man/jag inte gilla det.

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Peolito:

Hehe, jag bara talar om hur det är. Däremot behöver man/jag inte gilla det.

Hehe, raljerade bara lite om att just du verkade få skulden för det mesta i världen. Men det är härligt att se att sport engagerar från båda håll👍

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frogfish:

Hehe, raljerade bara lite om att just du verkade få skulden för det mesta i världen. Men det är härligt att se att sport engagerar från båda håll👍

"Sporten" har bestämt att det skall vara ett stockholms lag i högsta serien

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

"Sporten" har bestämt att det skall vara ett stockholms lag i högsta serien

Utan Stockholm har bönderna inga att skylla på :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev M33:

Nu blev det sådär igen 😱🙈

 

9305E0C8-DB2C-4A90-9E89-898ADB255E66.thumb.jpeg.e50ea11a5d66ffd6502a50595ca3ae5a.jpeg


En perfekt bild som illustrerar det jobbiga med bulkhead. Man kan ju fan inte vrida på fötterna då tåspetsarna fan inte får plats. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen tillbaka till det riktiga Thailand,gud vad jag har saknat det, nu har jag sett det så kallade Thailand, men nu vet jag vad det riktiga Thailand är. Pattaya 🍻😁😅

1681975714186242111148939807292.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...