Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

37 minuter sedan, skrev Boa52:

Ok det måste väl många gjort, vad är spännande eller intresant

Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det

 Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte

minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant

Lägg in en bild på det så blir det intressant. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant

Vem bryr sig 

Titta inte på bilder och konst du inte förstår. 

Ändrades av ThailandNovise
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det

 Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte

minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev

Jag tror du missat en sak boa, för de som skriver här är det JÄTTEVIKTIGT att vinna karma tävlingen, och snurriga gubbar är de JÄTTERÄDDA för att få. 

 

Du verkar iof också rädd för de snurriga ..,.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev apknug:

Jag tror du missat en sak boa, för de som skriver här är det JÄTTEVIKTIGT att vinna karma tävlingen, och snurriga gubbar är de JÄTTERÄDDA för att få. 

 

Du verkar iof också rädd för de snurriga ..,.

Dom där gubbarna är inte viktigt varför skulle dom vara det, en massa tomtenissar som

bara vill hävda sej. Jag får så mycket karma jag behöver, kanske inte härifrån, men karma

får ja hela dagen så det räcker och blir över, det är viktigare

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det

 Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte

minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev

Iq fiskmås?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant

Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig.

 Bilderbok 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

 Bilderbok 

image.thumb.png.821a9fafdfb00c06cb4e28235ffc8caa.png

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det

 Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte

minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev

Varför loggar du inte ut? Du hade gjort dig själv en rejäl tjänst och många här hade gjort vågen ⚖️

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 timmar sedan, skrev GreenValley:

Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig.

Jag skulle ha lust att se kampen som utspelar sig i köket när boa brottas med morgontidningen och försöker tyda alla tecken. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Rycker lite nu :-)) hon står näst till höger :-)))

 

Sitter frontside så jag törs inte zooma den jag vill, har ju folk bakom mig

20221003_213729.jpg

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-10-01 at 02:59, skrev Risifrutti:

Drönare borde göra jobbet. Valpen sitter förmodligen i en lägenhet och trycker och då ska polisen vara på marken. Punktmarkera vissa utfarter och knacka dörr för att samla in bevis och höra vittnen.

 

Kameraövervakning ala England plus drönare

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajemen

20221004_134236.thumb.jpg.e03f33ee75b0e14bde81f9bdcc192e81.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...