Soengsang Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 On 2022-09-23 at 15:53, skrev Boa52: Du verkar sitta i AP klass förstår inte era tankar, skriverier om vad som är apklas eller inte. Vill man pröjsa det dubbla för att flyga till Thai vaför det är 10-12 tim är det bara för att spela rik eller varför, Jag,Vi flyttar rumpan från Sverige til Thai på det billigaste sätt likadant hem. Det är vistelse i Thai som är viktigaste Underbart när jantelagen får ett ansikte...... Varför bryr du dig om vad andra gör, sköt dig själv från de förutsättningar du har. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Underbart när jantelagen får ett ansikte...... Varför bryr du dig om vad andra gör, sköt dig själv från de förutsättningar du har. Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunarmys Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Sitter utanför Westin hotel och väntar på action. Kom precis med motorcykel Taxi. Ganska regnigt, hoppas på en bra kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 5 minuter sedan, skrev Boa52: Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK Som sagt, skit i andra o sköt dig själv.....lovar du får ett bättre liv då! Folk får resa precis hur de vill, skiter fullständigt om du åker apklass och Kalle åker "bissnings klass" Personligen pallar jag inte o sitta o trängas med puckon, och föredrar att resa liggande. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 22 minuter sedan, skrev Soengsang: Som sagt, skit i andra o sköt dig själv.....lovar du får ett bättre liv då! Folk får resa precis hur de vill, skiter fullständigt om du åker apklass och Kalle åker "bissnings klass" Personligen pallar jag inte o sitta o trängas med puckon, och föredrar att resa liggande. Bråkar lite , du kallar alla andra puckon är det inte du som är ett pucko som tänker så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK Dumheter... näe man unnar sig en go resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Dumheter... näe man unnar sig en go resa Ja Ok men är det värt det dubbla priset på resan 10 - 12 tim av ens liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Din Farfar visste mycket om dej och han hade helt rätt, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 6 minuter sedan, skrev apknug: Har man råd att betala dubbelt upp för att sitta vid nödutgången och gör det så är det troligen "värt" det . Sitter man vid nödutgången om man bet bissnings klas, viste jag inte. Sen störta planet nödutgång eller inte, skit detsamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 17 minuter sedan, skrev Boa52: Ja Ok men är det värt det dubbla priset på resan 10 - 12 tim av ens liv Japp, varenda krona, du slipper ha någon bredvid dig, du får så go service, inget spring, de kommer till dig när du har någon cl kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 41 minuter sedan, skrev Boa52: Din Farfar visste mycket om dej och han hade helt rätt, Har din hjärna någon som helst kontakt med dina fingrar? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 On 2022-09-23 at 15:39, skrev goli006: Kan bli ett besök på Huskey. Jag hade mormor å morfar hela deras liv i Vemdalen (Höglund) Märtha å fan har glömt gubbens namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Märtha å fan har glömt gubbens namn Allan Höglund, bodde nära mig i byn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ja Ok men är det värt det dubbla priset på resan 10 - 12 tim av ens liv Nej! Absolut inte! Det är värt både tredubbelt och fyrdubbelt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 11 minuter sedan, skrev samet: Nej! Absolut inte! Det är värt både tredubbelt och fyrdubbelt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 On 2022-09-24 at 16:45, skrev ellim63: Åtorpsmarken live and direct! Orkade inte ta er till Kopparberg?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Sill i massor utanför Ven i dag, Rökning imorgon ,, Sen steksill med päremos ,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Hädanefter kommer Boa alltid att lifta in till tätorten, det är ju gratis och prismedveten som han är finns det ingen anledning att betala för en sån lyx som en bussresa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 1 timme sedan, skrev Issanbonde: Orkade inte ta er till Kopparberg?? Passade på att hälsa på favoridottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 15 timmar sedan, skrev 65Selander: Märtha å fan har glömt gubbens namn Nä Per å Lydia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 bjuder @rolba på lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 (ändrad) Enköping igen för att ta bort bandage, idag i sällskap med Roffe som ska röntga knän. Hann med en lunch och ett besök på Mels Ändrades September 26, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 Good morning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 12 minuter sedan, skrev 65Selander: Good morning Inga spår från ovädret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu