Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Chrille Columbus
12 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Du vet inte hur nära vi var, så knip igen 

 

Tänk på alla självplock av bär och annat som oftast ligger vid en väg. Eller alla åkrar med odlingar nära vägar. Vinodligar i Frankrike med mera, det finns hur många exempel som helst.  För övrigt skriver en del experter att ca 50 meter från vägar är ok.  Undrar hur alla bönder och de som bor i sina hus med egna odlingar runt flygfälten gör?

Äsch lite dumpad flygfotogen på blåbär är ju bara gott.

Tar en fika bara att brygga mer kaffe.

 

16602006700691690751342625761633.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Chrille Columbus:

Äsch lite dumpad flygfotogen på blåbär är ju bara gott.

Tar en fika bara att brygga mer kaffe.

 

16602006700691690751342625761633.jpg

Jag är ju en flygnörd så flygfotogen dricker jag till frukostmackan 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Enis:

3C1A76FC-E6CE-4510-90BD-BACA8B0CBC7B.thumb.jpeg.964b00daf8c5399c101fcd53e10728c9.jpeg

 

 

Plockar kantareller


 

 

enis

 

Där saknar jag den bäddbara chevavanen 😴

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

3C1A76FC-E6CE-4510-90BD-BACA8B0CBC7B.thumb.jpeg.964b00daf8c5399c101fcd53e10728c9.jpeg

 

 

Plockar kantareller


 

 

enis

 

Du borde ha en Seat så du kan sträcka ut ordentligt. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

@Boa52 vart e du kompis, har du parkerat vid toaletten?

E67AE949-1C9A-4500-B958-E926D27C5144.thumb.jpeg.8711316420c7e0be80bca091f63b846e.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Soengsang:

@Boa52 vart e du kompis, har du parkerat vid toaletten?

E67AE949-1C9A-4500-B958-E926D27C5144.thumb.jpeg.8711316420c7e0be80bca091f63b846e.jpeg

Ha Ha kolla bakom hörnet så hittar du nog mej, Fick soppa torsk

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Du vet inte hur nära vi var, så knip igen 

 

Tänk på alla självplock av bär och annat som oftast ligger vid en väg. Eller alla åkrar med odlingar nära vägar. Vinodligar i Frankrike med mera, det finns hur många exempel som helst.  För övrigt skriver en del experter att ca 50 meter från vägar är ok.  Undrar hur alla bönder och de som bor i sina hus med egna odlingar runt flygfälten gör?

Taggarna utåt, jag skrev jag skulle inte äta dom bären,svamp skulle inte sälja dom hellre

min fru går ut i skogen när hon plockar bär, svamp det fixar hon själv inte behövs nån

gubbe som sitter i bilen och sover

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Taggarna utåt, jag skrev jag skulle inte äta dom bären,svamp skulle inte sälja dom hellre

min fru går ut i skogen när hon plockar bär, svamp det fixar hon själv inte behövs nån

gubbe som sitter i bilen och sover

Nej du sitter hemma och klinkar på din banjo istället.

Dessutom bor vi i civiliserade trakter så jag kör min fru till svamp/ bärställerna. Vill inte bo i skogen som inavlade  troll som du gör

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nej du sitter hemma och klinkar på din banjo istället

Har ingen Banjo kan inte spela på en sån, Har många andra hobbis som jag sysslar med

Sova i bilen är inte en av dom. Min fru klarar sej själv

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nej du sitter hemma och klinkar på din banjo istället.

Dessutom bor vi i civiliserade trakter så jag kör min fru till svamp/ bärställerna. Vill inte bo i skogen som inavlade  troll som du gör

Klarar hon inte det själv, skulle tro att hon gör det men du vill inte släppa henne, kontroll

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Klarar hon inte det själv, skulle tro att hon gör det men du vill inte släppa henne, kontroll

Hon har inget körkort. Så ta och lägg ner nu din jävla idi*t

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hon har inget körkort. Så ta och lägg ner nu din jävla idi*t

Kenneth i Boaland kör man utan körkort!

Men vi som hjälper våra fruar att komma ut i skog och mark behöver vila när dom plockar något Boa ej förstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hon har inget körkort. Så ta och lägg ner nu din jävla idi*t

Du gillar att kalla folk idi*ter och helst dom du inte känner men på ett forum är det lätt att

vara kaksig och kalla folk det ena och det andra. Min fru har inte nåt körkort hellre men hon

kan gå

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Issanbonde:

Kenneth i Boaland kör man utan körkort!

Men vi som hjälper våra fruar att komma ut i skog och mark behöver vila när dom plockar något Boa ej förstår!

Öh för att köra bil ut i skogen behöver du vila Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Öh för att köra bil ut i skogen behöver du vila Huva

Lilla gubben det med att köra ut å plocka sker på övertid! Då måste man vila oxå!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gillar att kalla folk idi*ter och helst dom du inte känner men på ett forum är det lätt att

vara kaksig och kalla folk det ena och det andra. Min fru har inte nåt körkort hellre men hon

kan gå

Stackars fru som får gå 3 mil för att plocka bär, det behöver inte min fru 🙂

Man behöver inte känna dig för att kalla dig idi*t, det räcker med att läsa dina inlägg för där bevisar du gång på gång att det är sant.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Lilla gubben det med att köra ut å plocka sker på övertid! Då måste man vila oxå!

Du menar hon årkar på övertid men då måste du sova, Om det händer henne nåt i skogen,

ramla göra illa sej och du sover, vilken hjälp. Lite fel från mej min fru är aldrig ensam i skogen

både Thaiidamer och svenska damer så dom tar hand om varandra, ensam och olycka inge bra

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Stackars fru som får gå 3 mil för att plocka bär, det behöver inte min fru 🙂

Man behöver inte känna dig för att kalla dig idi*t, det räcker med att läsa dina inlägg för där bevisar du gång på gång att det är sant.

Enl dej ja, men du är väl inte den som vet nåt utan bara gnäller

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Enl dej ja, men du är väl inte den som vet nåt utan bara gnäller

Som sagt 🤣🤣

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar hon årkar på övertid men då måste du sova, Om det händer henne nåt i skogen,

ramla göra illa sej och du sover, vilken hjälp. Lite fel från mej min fru är aldrig ensam i skogen

både Thaiidamer och svenska damer så dom tar hand om varandra, ensam och olycka inge bra

Här i Sörlandet har våra fruar mobiltelefon 😃

Men det kanske inte finns där i urskogen än?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Här i Sörlandet har våra fruar mobiltelefon 😃

Men det kanske inte finns där i urskogen än?

Om hon gjort illa sej ordendligt hur kan hon ringa då till en gubbe som sover, Mitt sista inlägg

mot dej blir bara less och trött på dej

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...