Nerike Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Dricker bärs och bilåkardag Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Gjort i ordning altanen så man kan sitta ute i den "varma södern" Fick bli en fika på altanen idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 2 timmar sedan, skrev Fredman: Fire in the hole! Upp med räkisarna på gallret så får du ett bättre resultat....😉🤤 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Gjort i ordning altanen så man kan sitta ute i den "varma södern" Fick bli en fika på altanen idag Huset i Skåne förmodar jag? Ser förbannat trevligt ut. Gillar din serveringsbricka starkt, hemmagjord eller köpt? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 1 timme sedan, skrev Nerike: Dricker bärs och bilåkardag Men vad har du under läppen Huva halva musen sitter var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 25 minuter sedan, skrev wavis: Upp med räkisarna på gallret så får du ett bättre resultat....😉🤤 För grovt galler eller för små räkor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Huset i Skåne förmodar jag? Ser förbannat trevligt ut. Gillar din serveringsbricka starkt, hemmagjord eller köpt? Tror jag köpte den på Rusta faktiskt. Dom hade en hel serie med olika saker i samma stil https://www.rusta.com/se/sv/serveringsbricka-p802517000101.aspx Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 nu blir det stressigt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 (ändrad) Funderar på om jag ska ta mig en liten rackabajsare. Frun sover så sött efter ett arbetspass på 32 timmar, tog bara 5 minuter efter det jag hämtat henne på torget🙂 Ändrades Augusti 13, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Kollar när gumman plockar björnbär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Precis nyss, skrev Peolito: Kollar när gumman plockar björnbär. Lite som frugan som brukar plocka "sallad" på vägen hem från jobbet. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 49 minuter sedan, skrev Enis: nu blir det stressigt enis united kan ju lägga ner som klubb enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Kökstjänst.. Skjuts in i ugnen!💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Småglininen vill ha mat. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Kollar när gumman plockar björnbär. Vid en motorväg är du inte klok 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Hemma igen slösurfar på taket får nog be Gavlegårdarna komma hit och måla lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 24 minuter sedan, skrev Enis: Hemma igen slösurfar på taket får nog be Gavlegårdarna komma hit och måla lite enis Nu fick Boa en till idolbild att sätta på väggen i vedboden 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Jodå, idag blev det en skogspromenad igen i trakterna av Tierp. Här finns det det både motorväg och dragracingbana så bären är extra goda 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Aktiviteter i byn idag med barnlopp för olika åldrar. Lotterier. Ponnyridning etc anordnat av fotbollsföreningen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Bättrar på min grisröda bränna :-)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Fikar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Blev en fika här med, men på en lägre nivå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Kikar på nytt boende….. Dock lite litet för mig…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 22 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kikar på nytt boende….. Dock lite litet för mig…. Ett kloster för skor 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 On 2022-08-03 at 15:43, skrev Boa52: Ni är ju äldre män men kan inte låta bli att lägga ut mat ,mat det finns en mattråd håll till där Har ni inget annat intresse än mat tycker jag synd om er, Använd mattråden så behöver inte vi läsa om hur ni fotar och lagar mat inte svårt Jämfört med dej så är nog de som visar upp sin matlagning unga grabbar! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu