Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev audirs2:

Men om man blir för mätt då?

Protesterar du så får du en 2:a i bedömningen

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

Protesterar du så får du en 2:a i bedömningen

 

 

Skönt att någon tagit över stafettpinnen från Acarls, du har ju dessutom tagit steget från bilder till youtube.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Har hört att du är en trevlig gubbe, en tanke bara varför måste du lägga in mat bilder

här. Det finns ett forom som handlar om mat. håll dej där

För en gångs skull håller jag med Boa n, ska det vara så svårt att lägga in maträtterna i rätt tråd ? eller är det förståndet som ramlat ur ??????

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Gnälla på andras bilder går bra, men att lägga in några själva verkar vara jäkligt svårt.

De får starta Muntergökarnas Riksförbund  

image.png.186cc7edf8b67d3eb27caa6217ccbb67.png

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
1 timme sedan, skrev husse:

För en gångs skull håller jag med Boa n, ska det vara så svårt att lägga in maträtterna i rätt tråd ? eller är det förståndet som ramlat ur ??????

Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör?

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Studiebesök hos Stallhagens bryggeri på Åland.

Men lördag och produktionen står still.

DSC_0041.thumb.JPG.95718756d9fbdef67ce133e39320448e.JPG

 

DSC_0040.thumb.JPG.682e39d46dff22f06bd89f66b96a79fa.JPG

Ändrades av NiceBeaver
Stavfel

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev jlh66:

Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör?

Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del

att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning

Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där

HUVA

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev jlh66:

Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör?

Alla kan ju inte gilla alla, tyvärr!🤒

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde

Så om jag grillar nu lägger jag upp bild på grillen bara.

Sen fottar jag vad jag grillar samt lägger upp det på mattråden????

Trippelhuvvvva🤯🤯

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Så om jag grillar nu lägger jag upp bild på grillen bara.

Sen fottar jag vad jag grillar samt lägger upp det på mattråden????

Trippelhuvvvva🤯🤯

Smart, en som har nåt i huvve 🤪

'

Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart

men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr.

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Issanbonde
Precis nyss, skrev husse:

Smart, en som har nåt i huvve 🤪

'

Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart

men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr.

 

Husse glöm ej att lägga ut dunken på vad dricker du!🍺🍺

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Issanbonde:

Husse glöm ej att lägga ut dunken på vad dricker du!🍺🍺

218952972_l5.jpg.56b14ae0142cc4fe0aad8cf930ac1fa1.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del

att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning

Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där

HUVA

Vad har du gjort idag då? 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev berlitz:

Vad har du gjort idag då? 

Jag har räffsat gräsmattan, 6 kjärr på en liten yta , har tallskog runt huset

Sen har jag startat 2 eu mopeder en 4 hjuling och en vanlig. Batteierna till

dom är värdelösa, även om jag laddar dom 2 - 3 på vintern, slut

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del

att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning

Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där

HUVA

Äntligen någon som fattar! Boa ring mig, vi kan nog reda upp fjollerierna med poatatismos och skit. Vi skall ha trådar med trimmade moppar och snus!!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Alarik:

Gammalt Djungel Västerbottensordspråk.

Korrekt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vodka/lime och mysbyxor till Clark. Blir det vackrare? Tror inte det. Ett magiskt ögonblick, för er.

 

CA0CAAFF-27D2-4892-896E-D85BDD4FE403.thumb.jpeg.f125a866cbf1f084c493f7ca780fdda3.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev M33:

Blir det vackrare?

För helvete! Det där var allt en överjävligt ful kabeldragning!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fantomen:

För helvete! Det där var allt en överjävligt ful kabeldragning!

Jag har gjort den själv! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Softar lite på sjukan. Om ni är högerhänta och någon dag funderar på att operera en axel så välj inte högeraxeln, det är ett helvete att spela   Candy Crush för att inte tala om att torka sig i röven med vänsterhanden.

A68463FC-56B1-4B83-AC85-2E9DC066AEAE.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
19 timmar sedan, skrev Boa52:

Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del

att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning

Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där

HUVA

God morgon MR Fyrkant

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
19 timmar sedan, skrev husse:

Smart, en som har nåt i huvve 🤪

'

Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart

men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr.

 

Bara nyfiken på en sak? Vad exakt är det som får dig att tro att Mille och Pin vill vara vän med dig när du spyr galla på dom såhär.

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Norra Åland söndag morgon. HavsVidden. Helt fantastiskt ställe men inte jättebilligt. Är man ett gäng och delar blir det överkomligt.

DSC_0049.thumb.JPG.9ff09dc2045bc5bcc92d95755493e1f1.JPG

 

DSC_0048.thumb.JPG.d7f72dc3b631629e059f7dca140578bf.JPG

 

DSC_0045.thumb.JPG.c9223998f860eb143b59644b33fa50c4.JPG

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...