Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

19 timmar sedan, skrev Stoneys:

Thai festival Säby ( Landskrona) 555 bilderna täcker hela området. DSC_0428.thumb.JPG.6488883d0c1eeac82e87d427343352a3.JPGDSC_0427.thumb.JPG.dfdb2ebf3818250ae2b7489178250608.JPGDSC_0429.thumb.JPG.3ec5581a15c53fbc4c6764a169b28db2.JPG

Har detta varit i helgen?

 

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Har detta varit i helgen?

 

Bara i går. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Stoneys:

Bara i går. 

Ok, är det något återkommande?

Sambon hade inte hört något från kompisar i Landskrona och Helsingborg.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

Ok, är det något återkommande?

Sambon hade inte hört något från kompisar i Landskrona och Helsingborg.

Sambon fick reda på det via kompis som fått det via Facebook. 

Vet ej om det  återkommer. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Världens bästa Göran kom på besök å hade tårta med sig.. fantastiskt trevligt! 💕

 

DSC_4996.thumb.JPG.a16a819f597c67988f7fbabaf30f7ee0.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-04-01 at 14:17, skrev samet:

Konstaterar att Svenskar i Thailand har olika behov... Någon vill ha tre sorters fingin, en annan vill ha Hönökaka, någon vill ha choklad medans en annan vill ha ost. 

 

Dålig beställning denna gången, hade massor av vikt och plats kvar... men fanns inga mer önskemål denna gång. 

20220401_191425.thumb.jpg.636f4f4fc70b1f3699a56060b927f2af.jpg

Stort gjort att ta med sig saker, men ingen önskade sig Kalles?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev 65Selander:

Stort gjort att ta med sig saker, men ingen önskade sig Kalles?

Inte denna gång. Normalt så har jag med mig Kalles samt Gourmetknäcke, till mitt egna skafferi. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar pool i Nanny bar.

Verkar som att tjejerna här inte har några kalsonger.

Svårt störande moment

20220404_192711.thumb.jpg.15087b0f2f4eb77a41a66e5eca494877.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev 65Selander:

Stort gjort att ta med sig saker, men ingen önskade sig Kalles?

Kalles finns att köpa på plats i större butiker

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-04-02 at 22:57, skrev Stoneys:

Kävlinge 

He he hej 

Har fan ente vart i Kävlinge på ett par-tre veckor!

Första gången, andra (och sista?) gången en vecka senare...

 

Fortfarande nöjd med mitt inköp därifrån!

 

Köpte en gurka till Thaihaket när jag var där senast, för att kunna ge revisorn ett kvitto på matvaror, samt en körjournal med drygt 60 mil, för en tjänsteresa med egen bil, för inköp av varor till företaget...

 

Hans svar när han såg kvittot och körjournalen var "Skatteverket har inte begränsat varifrån ett företag skall handla sina varor, men detta är nog nära gränsen..." :XD:

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på planet hemåt till ekorrhjulet igen....det är över för den här gången.

Haft en trevlig månad här, längtar redan till nästa resa 🥺🥺20220404_233328.thumb.jpg.90f678b1ae46564994c130f997efa559.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev MickeN:

Undrar om de små liven gillar det här?20220404_172149.thumb.jpg.00bf64b2aa50852666cae8db35189718.jpg

När det kommer till guld, så är nog "Money number one" inte helt sant för Thailändskor...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Uppiz:

Väntar på planet hemåt till ekorrhjulet igen....det är över för den här gången.

Haft en trevlig månad här, längtar redan till nästa resa 🥺🥺20220404_233328.thumb.jpg.90f678b1ae46564994c130f997efa559.jpg

Efter min andra resa till Thailand 2003 kring jul/nyår , så klev jag av planet på Landvetter efter 3 veckor i Phuket och ett par dagar i Bangkok (där jag träffade min blivande hustru), gick jag direkt till resebyråerna på flygplatsen och frågade om de hade några "sista minuten-resor" till Thailand???

 

De hade inga, så jag fick vänta några månader innan jag åkte ner och friade till frugan...

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev apknug:

Du skulle kunna svara honom; det är ändå du som betalar för det han skall göra; 

 

"Far, Föreningen Auktoriserade Revisorer,  och Revisors nämnden har inte begränsat var en Revisor skall göra sina stickprovs kontroller men detta är nog nära gränsen..."

Han är en av mina absolut bästa vänner, och tog det som ett skämt.

Men han sa faktiskt att Skatteverket INTE satt någon gräns för hur långa tjänsteresor i egen bil man får göra avdrag för...

 

Funderar på att ta en bilresa till Bangkok, och handla lite ris, det är ju billigare där...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
On 2022-04-02 at 15:44, skrev Kötthandlarn:

 

Fan va vackert.......

Det går inte att förneka att Bajen har bland de mest hängivna supportrarna i Sverige.......💙 :thumbsup:

@swedenfarang sitter säkert på Central Bar nu......:rotfl:

Det hade du jäkla rätt i. ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Det hade du jäkla rätt i. ;)

Har vi blivit så förutsägbara i vårat förhållande nu??....:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

 Nu är det ju inte gratis, även om många tror att det är det när bolaget betalar, så jag rekommenderar att du tar flyget.

 

Thailandet kommer göra dig gott. Det har inte varit så här bra på mååånga år!

 

Ses vi på Songkran??

Tyvärr inte på Songkran (som jag verkligen gillar).

Med 2 barn i skolåldern så får man vackert planera sina resor efter deras sommarlov.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Förflyttat mig ca 40 mil från Samut Prakan till bergen utanför Thong Pha Phum. Helt otrolig natur.20220405_165021.thumb.jpg.98d013bd48e1c6dbf0d20d50c282fb38.jpg20220405_164706.thumb.jpg.10765f68f8ea58c979abf5dc2220b4a9.jpg20220405_164408.thumb.jpg.c9c0db6cdea1f6e8daf606b64194fdfa.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en chock efter trafikolycka, måste gå ner i varv, tar några öl , brukar hjälpa 😆 

16491572550623364132976931803672.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...