Tong jai 14,966 Posted Sunday at 05:10 PM Share Posted Sunday at 05:10 PM Jag och junior spanar på fotboll. 2 1 Quote Link to post
audirs2 57,209 Posted Sunday at 05:42 PM Share Posted Sunday at 05:42 PM 2 timmar sedan, skrev 65Selander: finns en på 2 mil mellan Salmi-Kattuvuoma-Laimoluokta. Dock ingen förbindelse med civilisationen. Nattavara hade väl 40 - häromdagen? Quote Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då? Link to post
Alarik 9,777 Posted Sunday at 06:09 PM Share Posted Sunday at 06:09 PM 17 minuter sedan, skrev audirs2: Nattavara hade väl 40 - häromdagen? Nej, men på natta varte -40,1 grader. 2 Quote Link to post
Popular Post Tapani 2,957 Posted yesterday at 05:12 AM Popular Post Share Posted yesterday at 05:12 AM Propeller tillverkning pågår lite knepigt när man inte har en 3 D modell, nu är den snart klar ska bara göra staget den är fäst i havsbotten med och måla den 8 2 Quote Link to post
Popular Post Tapani 2,957 Posted 20 hours ago Popular Post Share Posted 20 hours ago Ställning med en kulled nu kan man luta den i olika vinklar som när den svävar fram, tråkgöra målning är inte min favorit det blir några lager till sen vattenslipning 11 2 Quote Link to post
Popular Post ellim63 212,357 Posted 19 hours ago Popular Post Share Posted 19 hours ago Nu ska vi bæge.. 9 1 Quote Link to post
Popular Post ellim63 212,357 Posted 14 hours ago Popular Post Share Posted 14 hours ago Brödbaket doftar gott i hela huset.. Måndagsmyset gottar sig i kylskåpet.. Underbart! 11 2 Quote Link to post
Kötthandlarn 101,842 Posted 13 hours ago Share Posted 13 hours ago 5 timmar sedan, skrev ellim63: Nu ska vi bæge.. 1 2 Quote Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to post
Tapani 2,957 Posted 3 hours ago Share Posted 3 hours ago Jag fick våtslipa den idag då det var lite knottrigt och några rinningar måla är inget jag gillar fast jag lackat en husbil och en sidovagns motorcykel nu får den torka sen blir det kanske lite våtslipning igen. Skar ut schabloner till vingen hoppas det blir bra annars kör jag bygget genom trädgårdsflisen 3 1 Quote Link to post
Recommended Posts