Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev Rillex:

Allt är tyvärr för blekt.

Men så är det iofs med de flesta /alla färdigrätter. Tyvärr kryddas det ju inget.

Med en välfylld kryddhylla är det lätt att råda bot på.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Barhäng Interpool i Uppsala 20201023_121528.thumb.jpg.4dc60c87928d3662fbda0c5edc108c04.jpg

Minnen kommer tillbaka.

Minns träffen där. När jag kom dit satt HC och några till utanför och väntade in övriga. När HC såg mig höjde han rösten;

-Vatten styv!"

Jag satte mig bredvid honom och vi snackade och skrattade gött ihop.

Sedan blev jag, av någon anledning, hans springpojke inne på Interpool. Hade gärna sprungit och hämtat några fler öl till dig Lasse. Fasen vad tråkigt.  😞

 

Inte meningen att lägga sordin på dagens barhäng. Ni får väl helt enkelt ta en extra för dem som inte är med oss. (längre) 👍

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Minnen kommer tillbaka.

Minns träffen där. När jag kom dit satt HC och några till utanför och väntade in övriga. När HC såg mig höjde han rösten;

-Vatten styv!"

Jag satte mig bredvid honom och vi snackade och skrattade gött ihop.

Sedan blev jag, av någon anledning, hans springpojke inne på Interpool. Hade gärna sprungit och hämtat några fler öl till dig Lasse. Fasen vad tråkigt.  😞

 

Inte meningen att lägga sordin på dagens barhäng. Ni får väl helt enkelt ta en extra för dem som inte är med oss. (längre) 👍

 

 

 

Är tyvärr inget riktigt barhäng. 

Ombyggnationer lite löpande. Öppnar kl 16.

Men jag är hemma redan. Fortsättning följer. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev MickeN:

Vad ska jag välja idag då?20201023_084759.thumb.jpg.283fb7d5fcf3965f632d0a38e5aee93a.jpg

Störningsjouren såklart, säg att det finns MPR-medlemmar man stör sig på.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Installerat mig o frugan på Cinderella.

 

449A041E-BE59-4F37-8270-7916E522E5E5.thumb.jpeg.53e0048ab504c3669e99add960cbc579.jpeg

 

lite väl skitiga fönster,, 

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Färgar håret för skojs skull, försöker få det till en inverterad grävling men det går nog inte så bra tror jag:-)

Skit samma, alltid roar det någon och håret växer ut igen.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev scorpio63:

Färgar håret för skojs skull, försöker få det till en inverterad grävling men det går nog inte så bra tror jag:-)

Skit samma, alltid roar det någon och håret växer ut igen.

Starka grejer du färgar håret med när du väntar dej hårlös,väntar att det växer ut igen

Det där med Thinner och karamellfärg är inge bra😉

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Starka grejer du färgar håret med när du väntar dej hårlös,väntar att det växer ut igen

Det där med Thinner och karamellfärg är inge bra😉

Jag är inte riktigt i kapp dig än så jag förstår vad du skriver, men ett par timmar till så ska jag läsa igen senare:-)

 

Ändrades av scorpio63

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev scorpio63:

Jag är inte riktigt i kapp dig är så jag förstår vad du skriver, men ett par timmar till så ska jag läsa igen senare:-)

 

Använd thinner burken går det snabbare. Denna där grodan tycke jag skulle vara snällare

nu har jag varit det en vecka mens jag var förkyld, slut nu

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Använd thinner burken går det snabbare. Denna där grodan tycke jag skulle vara snällare

nu har jag varit det en vecka mens jag var förkyld, slut nu

Sitter just nu och vrider mig av skratt:-)

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick åt helvete.

Nu blev jag rödlätt utan några inverterade grävlingsstreck.

Får åka å köpa ny hårfärg i morgon, så här kan jag fan inte se ut.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev scorpio63:

Det gick åt helvete.

Nu blev jag rödlätt utan några inverterade grävlingsstreck.

Får åka å köpa ny hårfärg i morgon, så här kan jag fan inte se ut.

Va sa jag😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Friskt vågat hälften vunnit, min VD har frågat vid flera tillfällen vilken hårfärg jag har egentligen. Vet knappt själv längre.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-20 at 16:50, skrev Kötthandlarn:

Väntar på att fet uppdatering av w10 skall bli klar......😠

Microsoft har noll koll på vad som är "en stund"......

Just nu är vi uppe i minst 38 stunder, 73 straxar och minst 143 ögonblick.....

Då är det bara uppe i 22 procent hittills......😂

1603212573629655510418.thumb.jpg.587b9ded501493d6561ca2d41c903484.jpg

 

Uttrycket en stund kommer från tyska EINE STUNDE som betyder en timma

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Uttrycket en stund kommer från tyska EINE STUNDE som betyder en timma

Den som väntar på något gott, kan ta sin fru till sovrummet och vänta där, Gammalt ordspråk...

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill tacka sossarna som har givit mig så många fina stadskärnor. 

(gracias por la vida) 

 

20201023_203739.jpg

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Tar hand om dottern❤️🐶

 

90476F7F-7475-4347-9EFA-92D296567216.thumb.jpeg.ec90379308ea6d05f4e06d151d2458bd.jpeg

 

45C19921-72B4-4C60-B66F-5EFDCD19FB17.thumb.jpeg.53c4568a2ef8f038a8aaa3f9d5a9d970.jpeg

DE8F1F27-E1AC-4F76-A5B9-99435882BB14.thumb.jpeg.1874897c8a26e29ebf438fd0e87b1682.jpeg

5243350E-80E8-4A7C-B065-44AD4DD24B74.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohhh, vår Atackpudel fick somna in i måndags då hon hade cancer överallt, gick från jättebra till inte vilja gå på 2 månader.

Känns då jag ser bilderna som ni lagt ut.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev clion:

Ovanligt tomt på planet så du kan ju leta upp nått i mitten och ta dig en lutare

Det var säkert möcke folk bakom skynket.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Jag vill tacka sossarna som har givit mig så många fina stadskärnor. 

(gracias por la vida) 

 

20201023_203739.jpg

Vänster, sedan höger och typ två kvarter kan du bli avslappnad .... har jag hört av en kompis :yarr:

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev scorpio63:

Ohhh, vår Atackpudel fick somna in i måndags då hon hade cancer överallt, gick från jättebra till inte vilja gå på 2 månader.

Känns då jag ser bilderna som ni lagt ut.

Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon.

Det har gått drygt 10 år, nu tog det slut.

28721.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tyvärr så är det så... Hoppas på 10 underbara år. Allt har gått långt över förväntan, 8v o första dagen utan mamma o syskon.

Har en golden som vi fick efter 4 månader men hon har anpassat sig förvånartvärt sig bra. Lite orolig i början, men det gick över och nu storms trivs hon tillsamans med vår 6 år gamla (thai schäfer).

 

Ge dom bara kärlek så klarar dom sig..

Link to comment
Dela på andra sajter

6CF1297A-7943-4524-9B2F-D2D0CB08966A.thumb.jpeg.eb83b425dd98d206f65d7241bcc3420c.jpeg

 

Min tomma brunchtallrik.

 

65ED765D-D050-4FDC-A1BD-C0B2E2EF8AF7.thumb.jpeg.726f0fc9a55c6fe3ed1bc039fe8c95b6.jpeg

 

Frugan fyller på med jansons. 

( den va förbaskat god, nästan så att jag vill tungsläta kocken )

 

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Pustar ut på soffan efter några få timmars nattsömn😂 Tar på krafterna när dottern ska bäras ut o rastas varannan timma.

 

Men nu snarkar Nelly gott o då ska pappa med passa på.

 

580F1332-C1D5-41E0-A12A-58ADAE4D018E.thumb.jpeg.a6f8e1275bbcbd8d210722aef2201bb0.jpeg

 

D6D24226-A9EC-45F4-9792-FE4443A13585.thumb.jpeg.ff0bbc74719f74e985532aa92e08896f.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...