Chrille Columbus Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Dricker kaffe ☕😴 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 35 minuter sedan, skrev Drik: Tror att samtal kostar mycket men vet inte säkert.? Ok, tre så ingår allt. Ja inte ringa till t.ex Usa från los😉 Men använder den precis som hemma till sms,mms, data och samtal. Hade för mig att Tre var unika med det så därför frågar jag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Jodå! Är på jakt efter den där jävla mini-samet efter hans smädande. Sånt kommer man inte undan med ostraffat. Hans mespropp till far @samet hoppas jag att vi slipper träffa, ska göra mitt bästa ivf😉 Har aldrig utgett mig för o steka, var väl @Knasen som gav mig namnet plast-stekarn😂. Liten plånka så får prioritera, lägger hellre på hotell/nöjen/mat än flyg. Skulle gärna ta hela paketet, men o lägga 60k? på tre business lockar inte, flyger hellre som en sill för 18k Måste säga att Samet är över förväntningarna hittills, inget för stekare o partyglada kanske. Lugnt, trevligt, bra mat och härligt klimat o en bra middag barfota på stranden är svårslaget imo. Negativt är alla båtarna, men då jag är född lat och inte orkar mer än 30m från bungen så får jag stå mitt kast😉 Nä, nu får jag nog doppa min bakfulla lekamen, slit o släp!! 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Ute på en cykeltur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: Ute på en cykeltur Ge upp istället, pondus klär dig😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 14 minuter sedan, skrev hamnoi: Ge upp istället, pondus klär dig😉 Har ju tagit över din roll som "lika som bär" med Ica-Jerry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 En morgon hutt mot malarian.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Väntar på personalen som försovit sig. Frugan har beställt grönsaker från Thailand🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Ute på en cykeltur Jösses vad knappar! Ser ut som cockpit 😯 Trampa på nu så inte klungan hinner ifatt 😉 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Kollar på en kanal Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Lite manlig shopping är alltid trevligt. Mvh Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Fish å chips förstås när man är i England.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 4 minuter sedan, skrev Nutteman: Lite manlig shopping är alltid trevligt. Mvh Nutteman Precis framför ditt högra knä står det du vill ha. Resten kan du skippa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 8 minuter sedan, skrev M33: Precis framför ditt högra knä står det du vill ha. Resten kan du skippa. Helt klart har du rätt. Jag zoomade in sortimentet och det enda av värde var Hendricks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 9 timmar sedan, skrev hamnoi: Olika intressen även om jag gillar att besöka olika hotell. Ska testa nytt i bkk nu, men hade priset varit ett annat (billigare😉) så hade det blivit Mercure på 11:an igen. Bodde där förra året, men tyckte väl inte det vart nåt speciellt direkt😐 Då gillar jag Grand Swisshotel bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Gör favoritdottern sällskap som skriver på sitt examensarbete med en mugg glögg och pepparkakor med blåmögelost.. fantastiskt gott och trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Nu kör vi.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Helt klart har du rätt. Jag zoomade in sortimentet och det enda av värde var Hendricks Jag är chef, jag har alltid rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev bimmer: Bodde där förra året, men tyckte väl inte det vart nåt speciellt direkt😐 Då gillar jag Grand Swisshotel bättre. Smaken som baken... Grymma sängar o grymt läge duger för mig. Men visst upplevelsen är ingen aha. Totalen är dock hög hos en fattiglapp som mig. Ändrades December 21, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 1 timme sedan, skrev bimmer: Bodde där förra året, men tyckte väl inte det vart nåt speciellt direkt😐 Då gillar jag Grand Swisshotel bättre. För en obildad. Vad är Grand Swissotel i Bangkok?? Mig veterligen har Swissotel endast 1 hotell kvar i Bangkok, Swissotel Ratchada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 2 minuter sedan, skrev M33: För en obildad. Vad är Grand Swissotel i Bangkok?? Mig veterligen har Swissotel endast 1 hotell kvar i Bangkok, Swissotel Ratchada Gamla Swiss som du introducerade ,var nr1 för en plaststekare som mig😉 m Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 1 minut sedan, skrev hamnoi: Gamla Swiss som du introducerade ,var nr1 för en plaststekare som mig😉 m Nailert Park hade ett parkområde värt många gånger mer än hotellet. En oas i Bangkok. Att hotellet (ett gammalt Hilton) inte höll högsta klass kunde man se mellan fingrarna med, servicen var bra, lugnet och poolen var oslagbar. Att man betalade som för ett guest house med gultkortet gjorde också sitt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 8 minuter sedan, skrev M33: Nailert Park hade ett parkområde värt många gånger mer än hotellet. En oas i Bangkok. Att hotellet (ett gammalt Hilton) inte höll högsta klass kunde man se mellan fingrarna med, servicen var bra, lugnet och poolen var oslagbar. Att man betalade som för ett guest house med gultkortet gjorde också sitt.... Gult kort?? låter som en varning! Hade inte Nailert ”swiss” i namnet? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Gult kort?? låter som en varning! Hade inte Nailert ”swiss” i namnet? Gult kort är snäppet högre än guld Swissotel Nailert Park var fullt namn. Park Nailert för taxi ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Super som fan Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu