Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev frason:

Nej, inte fuller.

Ok. Hoppas det löser sig, in med lite färska bilder nu då det är en bild-tråd.

Ok jag får ju inlägg just nu om att jag säljer kvinnor Ja hinner inte svara  Men ja säljer inte kvinnor

  • Utan hon kände väl skam Jag såg hur hennes föräldrar  bodde Och det var otroligt jobbigt Gemm  hennes näst yngste son bodde med hennes  föräldrar  i Jomitejen  Det här är sang Jag och exet åker till hennes förälldrars ställe På taxi moppar
  • Ser en av hennes barn Gemm Han är fullständigt sönder biten av mygger Jag tog han till Bangkok Hospital  Så han fick sprutor mm  Han hade märken efter myggorna flera år  efter det  
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev frason:

Släpp det. Läs vad du skriver, du fick 120k sen ”fik hann k**lla Exet”.

Ursäkta jag är på glada näsan och det kan bli  lite stav fel

Men om du kan Luska ut vad som skrivit  så får du en ros

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev frason:

Släpp det. Läs vad du skriver, du fick 120k sen ”fik hann k**lla Exet”.

Ok Backa och läs

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, clion said:

Ok Backa och läs

Prova imorgon, när (om) du är nykter då. Under tiden, in med bilder.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

@clion 

 

"Hon sa till pennga bögen  att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var  170.000   

 

Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter  Min bank kommer till att fråga

Nu har han andenderat marker och fixar  vissa saker  Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru

 

 

Han ringde mig och ville ge mig 120.000  i kontanter för bilen ja köpt  Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet  De kostade 120.000 Rekord eller"

 

 

Det var väl en snäll bonne, oavsett om det var 190k,170k eller 120k du fick.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
3 minuter sedan, skrev hamnoi:

@clion 

 

"Hon sa till pennga bögen  att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var  170.000   

 

Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter  Min bank kommer till att fråga

Nu har han andenderat marker och fixar  vissa saker  Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru

 

 

Han ringde mig och ville ge mig 120.000  i kontanter för bilen ja köpt  Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet  De kostade 120.000 Rekord eller"

 

 

Det var väl en snäll bonne, oavsett om det var 190k,170k eller 120k du fick.

Tyckte det var snällt av Clion att låta han k**lla exet för 120k.

Skrevs det månne kontrakt?

Hade det varit billigare med abonnemang eller leasing?

Kan man få RUT-avdrag?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Tyckte det var snällt av Clion att låta han k**lla exet för 120k.

Skrevs det månne kontrakt?

Hade det varit billigare med abonnemang eller leasing?

Kan man få RUT-avdrag?

Tror t.o.m stekarn/juggen hade backat med den prislappen,& han är stadd i kassan.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

B934D196-ADD3-4532-B823-E76CEA378B1A.thumb.jpeg.10e53bd264884401296762ee4e1957aa.jpeg

 

trimma termometern lite till idag @rolba

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Ursäkta jag är på glada näsan och det kan bli  lite stav fel

Men om du kan Luska ut vad som skrivit  så får du en ros

Glada näsan,röda näsan,gröna näsan.Nu får du bestämma dig min gode don juan som kan bräda Hamnoi när som helst.

Jag skulle vilja se dig gå hand i hand med Hamnois snygga fru:rotfl:Det är lika orimligt som att Bengan slutar att besöka puben....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

1E437A9C-20E2-4ABC-9674-4C4F2BA35E4D.thumb.jpeg.be2e894ed90bb179d86cd199a2f029db.jpeg

 

besöker helvetet på jorden

 

enis

Varför det Enis Jag är expert på Orkidéer  Och har 7 som blommar  3 Som är sega Är inte hundra på dem Läser på  

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Precis nyss, skrev B747:

Glada näsan,röda näsan,gröna näsan.Nu får du bestämma dig min gode don juan som kan bräda Hamnoi när som helst.

Jag skulle vilja se dig gå hand i hand med Hamnois snygga fru:rotfl:Det är lika orimligt som att Bengan slutar att besöka puben....

 

Ja, den historian slår väl BTT's påhittade alster med råge.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

Ja, den historian slår väl BTT's påhittade alster med råge.

Det anser jag.:rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev B747:

Glada näsan,röda näsan,gröna näsan.Nu får du bestämma dig min gode don juan som kan bräda Hamnoi när som helst.

Jag skulle vilja se dig gå hand i hand med Hamnois snygga fru:rotfl:Det är lika orimligt som att Bengan slutar att besöka puben....

Hann har hackat på mig Vad som händer efteråt Vet jag inte  

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

Ja, den historian slår väl BTT's påhittade alster med råge.

Jag är inte lika säker, lillku*en får allt passa sig så att inte superjuan Clirre brädar han :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det slut på pratet  Min fru är från Ghana det är det som gäller

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag är inte lika säker, lillku*en får allt passa sig så att inte superjuan Clirre brädar han :D 

Helvete det kommer mängder av frågor 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Hann har hackat på mig Vad som händer efteråt Vet jag inte  

Hann har hackat på mig också.Och vad som har hänt efter våra träffar vet inte jag heller hehe.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Helvete det kommer mängder av frågor 

Det är tydligen en poppis tråd   Ja ska ta enn lutare nu Medlemmarna skickar så mycket svar Jag Orkar inte med det

ska försöka svara i bland

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev clion:

Ok Backa och läs

Clion du köpte ju mercan för 175k sen sålde du den för 120k och hon följde med till nya ägaren.

Rekord frågar du, jo en Rekord dålig affär ser det ju ut som så som du beskriver det.

 

 

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Precis nyss, skrev clion:

Det är tydligen en poppis tråd   Ja ska ta enn lutare nu Medlemmarna skickar så mycket svar Jag Orkar inte med det

ska försöka svara i bland

Hur går det med Ghana-frun? har du hört nått om när det blir klart?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Knasen:

Tar en kall och premiärgrillar med nya Webern.

 

20180507_182104.thumb.jpg.336737659b59f7696a8f68a711e922eb.jpg20180507_182721.thumb.jpg.307fb543cf325358800abf820a3f0bf6.jpg

Weber är kvalitet.Synd att man inte hade råd med Weber på den tiden man ville trimma sin gamla survolvo till rosthög haha.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev B747:

Weber är kvalitet.Synd att man inte hade råd med Weber på den tiden man ville trimma sin gamla survolvo till rosthög haha.

Det skall du vara glad för, jag bytte kam, extraktor och en weber 36/36a.

Den största skillnaden vart bensinförbrukningen, visst det lät lite tuffare men BMW 320 och Golf gti körde ifrån en så att det visslade......

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det skall du vara glad för, jag bytte kam, extraktor och en weber 36/36a.

Den största skillnaden vart bensinförbrukningen, visst det lät lite tuffare men BMW 320 och Golf gti körde ifrån en så att det visslade......

Det var som fan.Man fick alltså betala för ingenting,förutom ljudet då?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev B747:

Det var som fan.Man fick alltså betala för ingenting,förutom ljudet då?

Typ :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...