Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

IMG_20180128_184037887.thumb.jpg.8feee992a00248af6384c4e84dd93bd7.jpg

Frugan kollar på handboll,hon tjatade om att han som vann Biggest Loser är tränare för Danmark. Jag var tvungen att kolla vad hon menar,och visst fan är han lik den snubben som vann Biggest, men det är ju inte samma gubbe 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

Smuttar på vitt vin. Förfirar en eventuell svensk vinst i handbollen.IMG_2149.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Peolito:

Smuttar på vitt vin. Förfirar en eventuell svensk vinst i handbollen.IMG_2149.JPG


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Eller gravöl vid eventuell förlust. Lika bra att helgardera.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev BanFang:

Maten på Tom Yum var helt ok.

Guaw thiou nua 

Inte lika god som hos @Enis

Men helt ok

Sen att dom hade Sang Som var ett stort plus

IMG_20180127_210743.jpg

IMG_20180127_211745.jpg

Har du fått telefonen åter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pustar på soffan efter ett besök på immigration. En timme och tio minuter för att göra 90-dagars och köpa ett reentry.

Ja, jag vet att man inte ska göra det på måndagar men idag var enda dagen bilen var ledig och gratis. :big_smile:20180129_123835.thumb.jpg.ea1d5192ef39ff70654e47d6bd5ec894.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker samla energi för pappersarbete, hatar månadsslut.

Men blev sittande så här..

20180129_111239.thumb.jpg.ba84c501846d73a3fce3f2eda7b60e3d.jpg

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny stad nytt hotell.

Finns det någon medlem här i Övik?

Stannar här i nån vecka eller så, finns det bra Thai restauranger här? 

Vad finns det annat att göra här?

Bor på Elite Plaza

IMG_20180128_192916.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar igen mig vid poolen. Tyvärr drack jag alldeles för mycket igår igen. Att jag aldrig lär mig. Om ett par timmar släntrar jag iväg mot marknaden på Soi Buakhao. Ikväll blir det LK Metro.

20180130_094058-1209x1612.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Tar igen mig vid poolen. Tyvärr drack jag alldeles för mycket igår igen. Att jag aldrig lär mig. Om ett par timmar släntrar jag iväg mot marknaden på Soi Buakhao.

Om jag vore bakis och skakis så vore marknaden på Soi Buakhao det sista stället jag skulle besöka, huva så hemskt. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Om jag vore bakis och skakis så vore marknaden på Soi Buakhao det sista stället jag skulle besöka, huva så hemskt. ;)

 

Fritz..

15 minuter en kvart inne pa marknaden sa man kanner att man lever, sen kan man ju alltid sladda in pa Freindship eller Tuckom om AC behovs...

Club 555 pa 420/158 Soi Buakhao ar dock trevligare att skaka av sig ett bakis rus och skaffa sig ett nytt, inga pekpinnar dar!

Nastan, inga novalucol made in Sodertalje tyvarr

Bra pris pa Takila (Tequila) har dom dessutom, som bonus

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaitid i kroppen och vaknar tidigt, gör inget eftersom jag ändå är pappaledig februari ut.

 

 

 

Upptäckte att vid morgonens toabesök att jag just bytt sand mot snö.

vinter.thumb.jpg.641e11e5b81ba5f463138bfa9f8f8bd1.jpg

 

 

 

 

 

 

Mycket trevligare än det gråa regniga vädret som tog emot oss igår när vi vaknade upp till den första dagen i Verkligheten på två månader.

Jag vet två vilddjur som definitivt inte har något emot att springa ut i det vita pudret.

IMG_20180130_050225.thumb.jpg.59d4b717332ca1cec8f1aa34b3c65ce3.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser på nyheterna just nu att det finns något som i Thailand benämns "Farangpriser" som innebär att man som utlänning kan få betala mer än inhemska - vill med denna upplysning verkligen varna för detta nedriga tilltag! Bra Expressen att era finurliga reportrar har funnit denna orättvisa!

 

https://www.expressen.se/allt-om-resor/resmal/asien/sa-luras-turister-i-Thailand-av-gatuforsaljare/

 

46.jpg.fcfb07462a7c51d1bd61d22c2fe0a7a5.jpg

 

:-)  

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Läser på nyheterna just nu att det finns något som i Thailand benämns "Farangpriser" som innebär att man som utlänning kan få betala mer än inhemska - vill med denna upplysning verkligen varna för detta nedriga tilltag! Bra Expressen att era finurliga reportrar har funnit denna orättvisa!

 

https://www.expressen.se/allt-om-resor/resmal/asien/sa-luras-turister-i-Thailand-av-gatuforsaljare/

 

46.jpg.fcfb07462a7c51d1bd61d22c2fe0a7a5.jpg

 

:-)  

 

 

 

Undersökande journalistik då den är som bäst.???Eller..

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev B747:

Undersökande journalistik då den är som bäst.???Eller..

Tycker det är bra. För det blev heta nyheter i Thailand. Visa Bee denna videon. :)

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Tycker det är bra. För det blev heta nyheter i Thailand. Visa Bee denna videon. :)

 

 

Ska göra det.Men att Expressen tror att detta är något nytt roar.:DNä nu måste jag laga mat och bege mig till tomteverkstan för att bidra med mina kunskaper.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev B747:

Ska göra det.Men att Expressen tror att detta är något nytt roar.:DNä nu måste jag laga mat och bege mig till tomteverkstan för att bidra med mina kunskaper.

Själv ligger jag fortfarande sjuk! Satans influensa från helvetet! :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag fixat med masten till båten.

i förra veckan plastade jag dit kabelslang och fäste för topplanternan.

Idag drog jag i dom kablar som behövs och sen drog jag ner kabelslangarna i masten.

Måste tyvärr jobba lite i fel ordning på grund av att det är så smalt inne i masten så att det inte går att få i kablarna när den är färdig.

 

003.thumb.JPG.646b052dbaf059361e3256ddc0ae40ed.JPG

 

005.thumb.JPG.28b35709eff7662eb2de5fd95eafa121.JPG

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en Singha och blickar ut över havet efter alldeles för mycket av salladsbuffé på Sizzlers. 139 baht är ju som hittat!

20180131_120424-1209x1612.jpg

Ändrades av Abercrombie
Glömde bilden
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Tar en Singha och blickar ut över havet efter alldeles för mycket av salladsbuffé på Sizzlers. 139 baht är ju som hittat!

20180131_120424-1209x1612.jpg

Precis där vid mopparna stod ögonblicket senare en övergiven kabinväska. Jag och gubben vid bordet bredvid tittade på varandra och sa:

- Varifrån kom den? Det kändes inte alls bra, särskilt inte när det är alldeles intill polisstationen, så vi tog oss båda därifran. Vi sa till personalen varför vi skulle gå därifrån innan vi gick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...