Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Nä, jag orkar inte med ngn listmålning idag men jag monterade precis upp en ny lampa i hallen........

Kommer kännas som jag har en full Måne hemma hos mig hela tiden nu........:giggle:

DSCN0254.thumb.JPG.7cd137fb1bf2c84875252a9fd6d5c1b9.JPG

Ojj,en femtio tals manick! :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stein:

hej. nej men det har varit nära men jag har känt mig osäker. hennes mamma var sjuk och jag kollade upp vad det skulle ha kostat och allt var orimligt i kostnader som hon begärde. hon har varit intresserad av min ekonomi och ställt mycket frågor. Nu förstår jag varför. Nä tack. Håller mig till thaitjejer i fortsättningen. Jag har läst en del ikväll vad clion har skrivit om henne och det är samma historier och bilder. Han verkar mer blåst än vad jag hann bli.

@clion är väl mer packad varje dag. @clion har skrivit i många år nu om hon. 

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stein:

hej. nej men det har varit nära men jag har känt mig osäker. hennes mamma var sjuk och jag kollade upp vad det skulle ha kostat och allt var orimligt i kostnader som hon begärde. hon har varit intresserad av min ekonomi och ställt mycket frågor. Nu förstår jag varför. Nä tack. Håller mig till thaitjejer i fortsättningen. Jag har läst en del ikväll vad clion har skrivit om henne och det är samma historier och bilder. Han verkar mer blåst än vad jag hann bli.

Verkar att vara en röra detta. Finner ingen glädje i att ni har blivit förda bakom ljuset av denna kvinna. Clion verkar inte vara i den bästa formen i livet, det vore nog bra om det blev ett slut på denna historia för honom. Hoppas att han kan ta detta på ett överkomligt sätt och inte förlorar mera. 

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Stein:

Undrar vad sannolikheten är att ni skulle torska på samma fjäril, verkar skumt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Undrar vad sannolikheten är att ni skulle torska på samma fjäril, verkar skumt.

Har väl hängt på samma sajter och har liknande profil. Lär finnas ett gäng som göder denne..

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev M33:

Fan vet vilken fjäril vi torskar på idag

Men någon blir det nog..

E2267D65-6DBC-4584-B8D6-E3D90206D98B.thumb.jpeg.e00b61fef3208b85afae38efbb288115.jpeg

Va fn. Fixar du 3 styckn. Drick 1 och tar 2 till bordn. En tä dig och en tä din "kompis" Du få 2 och kompis 1.

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Va fn. Fixar du 3 styckn. Drick 1 och tar 2 till bordn. En tä dig och en tä din "kompis" Du få 2 och kompis 1.

Du är ju svårare att tyda än Svampfan men för säkerhetsskull är min ”kompis” och hämtar mer sprit...

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Stein:

hennes mamma var sjuk och jag kollade upp vad det skulle ha kostat och allt var orimligt i kostnader som hon begärde

Har för mig att Clion redan fixat detta, fast hon kanske fick ett återfall...

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev frason:

Har väl hängt på samma sajter och har liknande profil. Lär finnas ett gäng som göder denne..

Sant, tycker faktiskt synd om Clion, lite tragiskt att han gått på detta, lika tragiskt att vissa försöker göra sig rolig på hans bekostnad också.

Hopas slanten trillar ned nu och han släpper detta med Afrika online...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Sant, tycker faktiskt synd om Clion, lite tragiskt att han gått på detta, lika tragiskt att vissa försöker göra sig rolig på hans bekostnad också.

Jag hoppas det också. 

Men varje gång @clion loggar in här är han full. Han kanske dricker varje dag och då är det ännu allvarligare. 

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jag tror knappast på någon förändring, Clion är kung på förnekelse, lyssna är inte hans grej, tycka att alla andra har fel det är hans grej.

Dela på andra sajter

IMG_20171228_184542338.thumb.jpg.c37fbf414a435f9cc74b6ccab727ccca.jpg

Har just svullat i mig pizza. Den är riktigt god, köpte den på MR Pizza på Terminal 21som var ett ganska häftigt bygge.

Dela på andra sajter

Uttråkad i detta grå Tjernobylväder tur är väl att Lill kronorna spelar ikväll så man kan kolla på burken!:clapping:

Håller på med lite Hockeykäk till kvälla  Rotfruktsgratäng med riven Brännvinsost!!!  Lök/tomat/Chilisallad därtill!!!Mums

Också ett par kalla !!!!:Yes:

IMG_20171228_132751.jpg

IMG_20171228_133204.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev BanFang:

Kollat på elektriker som jobbar.

Rätt kul faktiskt.

IMG_20171228_134213.jpg

Ser att en bekant har fastnat på bilden nere i högra hörnet

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Drik:

En liten morgon promenad här i chaweng noi, tyvärr så är vädret inget roligt...

89B9BC88-E097-491D-B41C-344757CC6534.thumb.jpeg.cfda723eac0b4f0d47c3d10915aa7e9c.jpeg

Det ser underbart ut i alla fall.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev jlh66:

IMG_20171228_184542338.thumb.jpg.c37fbf414a435f9cc74b6ccab727ccca.jpg

Har just svullat i mig pizza. Den är riktigt god, köpte den på MR Pizza på Terminal 21som var ett ganska häftigt bygge.

T21 är ett mycket fint bygge som vi besökte i Juni,blev dock sur att dom inte har en bar med trubadur som The mall hade förr.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...