Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 7 minuter sedan, skrev Enis: enis Har hunden redan varit ute och pinkat tre gånger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1568516393243419&id=100002552203191 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Julfesten är i full gång nu 🎅🏼☃️🎄i Udon Thani 😜 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 ute och handlar lite för det var ju naturligtvis mitt fel att frugan glömde handväskan hemma enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Uppvärmd inför hetsätningen Glad jävla jul då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 1 timme sedan, skrev SWEDEMAN: Julfesten är i full gång nu 🎅🏼☃️🎄i Udon Thani 😜 Ser att man spelar "Smoke on the water"! (insnöad deep purple fan, inte jag inte ) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 1 timme sedan, skrev M33: Uppvärmd inför hetsätningen Glad jävla jul då! Jävla pyroman, bränna upp kalorier så där, bränn bocken i Gävle veta jä! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Nu käkar vi julbord Merry Christmas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Kvällspromenad med Simon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Kvällspromenad med Simon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Jo nu kom tomten på besök. Jag fick en bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 26 minuter sedan, skrev Enis: Kvällspromenad med Simon enis Ute och kollar på häftiga bildelar??? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jo nu kom tomten på besök. Jag fick en bok. Det där ser ut att vara den riktiga joulupukki Ändrades December 24, 2017 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 Jo nu kom tomten på besök. Jag fick en bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 43 minuter sedan, skrev jlh66: Det där ser ut att vara den riktiga joulupukki Såvitt jag vet så.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Såvitt jag vet så.... Två böcker, spännande enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 43 minuter sedan, skrev jlh66: Det där ser ut att vara den riktiga joulupukki Såvitt jag vet så.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 48 minuter sedan, skrev Enis: Två böcker, spännande enis Ungefär som dina två promenader med Simon..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ungefär som dina två promenader med Simon..... Ja man måste ju vara säker på att man hittar dit enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 Det fanns lite gott och blandat i den lokala obygdsaffären.. Fast Kalles kaviar hoppade vi över! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 Frugan mår bra av att köpa fångad fisk och släppa ut dem. Jag förstår inte logiken men huvudsaken att hon mår bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 Fick lite foton från Barn & Barnbarn BKK nu skulle Julklappspeng spenderas som skickats ned. Grabben köpte en Drönare & Lillflickan Dockor med tillbehör God Jul Ungar Saknar Er ses snart Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 20 timmar sedan, skrev Cavemannen: Nu käkar vi julbord Merry Christmas! Påminner mycket om mitt första egentillverkade julbord, hemma i Bkk! "Vafasen, Bacon/skinka, same same" God fortsättning "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu