Benriach Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Fulstream och finöl, vilken härlig kombination... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Fulstream och finöl, vilken härlig kombination... Finstream, Formula 3 med Joel Eriksson i pole position och fulöl. [emoji23]Sent from my OP5 using Tapatalk Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 45 minuter sedan, skrev uptoyou: Fulsteam, är det samma som skärpan på svampens bilder Ironi Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Har spikat på huset sedan 10 på förmiddagen, nu är jag värd en kall pilsner (tycker jag i alla fall) i det fria. Cheers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Nu har NFL börjat, heja NY Giants.Skickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Grilldax! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 Kollar på det eminenta programmet "Ebbots ark"......... Ebbot är ju så underbart "laid-back"........ Dessutom så spelas serien in på segelfartyget "Westkust", som jag har gjort många resor med och haft sjukt roligt på......... Hade det fartyget kunnat prata, så hade det berättat historier som inte skulle vara ens i närheten av att trilla igenom Statsi-TV:s filter........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Lyssnar på radio och väntar in i det sista med att packa väskan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Åker taxi Edit Det är ju bildtråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 16 timmar sedan, skrev frason: Finstream, Formula 3 med Joel Eriksson i pole position och fulöl. Sent from my OP5 using Tapatalk Hur gick det? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Lyssnar på radio och väntar in i det sista med att packa väskan Grym radio, e den från Ryssland 1956? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Grym radio, e den från Ryssland 1956? Här kör vi inte med ryska prylar. En jävla partymaskin är vad det är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Nu skiter jag i radio. Det är bättre att kolla benutrymme. Här var det inga problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 inte mycket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Sämre benutrymme här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 2 timmar sedan, skrev audirs2: Hur gick det? Vann såklart. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Lyssnar på radio och väntar in i det sista med att packa väskan Typ en sån här, ganska lika är dom, tidigt modernt 50tal. Ff www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Typ en sån här, ganska lika är dom, tidigt modernt 50tal. Ff Ena riktiga partymaskiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Hungrig blev man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Konstig skylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Bara att sätta igång då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Jävla Pigge. Sämre benutrymme på Thai än SAS Nu har jag varken bokat med Nonki, betalat med ICA-kort eller tagit tåget till CPH. Kan det vara det som är orsaken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jävla Pigge. Sämre benutrymme på Thai än SAS Nu har jag varken bokat med Nonki, betalat med ICA-kort eller tagit tåget till CPH. Kan det vara det som är orsaken? Ja den där @pigge01 är inte att lita på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2017 Dela Inlagd September 25, 2017 Tar det aldrig slut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu