B747 Inlagd September 14, 2017 Dela Inlagd September 14, 2017 1 minut sedan, skrev JJC: Tyvärr är hon inte grundaren till Komatsu maskiner men fotomodell som deltar i reklam för lansering av visa produkter i Asien. Bland annat i Thaiwan tillsammans med Horizon Yachts då de är vår återförsäljare i Japan och Taiwan Jo jag vet he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 14, 2017 Dela Inlagd September 14, 2017 3 minuter sedan, skrev Boa52: Letar inte på de google sajter, och vet jag inte namnet, skitsvårt men tack har du kollat hur gammal hon är som vet hur man googlar på tjejer https://www.google.se/search?q=ayaka+komatsu&rlz=1C1LDJZ_enSE499SE499&oq=ayaka+komatsu&aqs=chrome..69i57j0l5.6701j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Född 23 Juli 1986. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 14, 2017 Dela Inlagd September 14, 2017 Eftersom man är ledig imon, så passar jag på att njuta av lite vinylmys så här framåt kvällskvisten........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 14, 2017 Dela Inlagd September 14, 2017 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Inget nytt under solen He he .. så här glad var min kommendora , sist jag hämtade henne i skogen ...Men inte hade hon kniven i högsta hugg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2017 Dela Inlagd September 14, 2017 4 timmar sedan, skrev Boa52: Letar inte på de google sajter Nä, och därför är du så obildad och okunnig, enkel logik. Finns fler ord än dunk. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Bibben: Nä, och därför är du så obildad och okunnig, enkel logik. Finns fler ord än dunk. Och du då, vad har du presterat för egna ben annat än vara stor i truten, Chalmerist och allt, nej fan nu var jag elak. Chan2014 Ändrades September 15, 2017 av Chan2014 tillägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 På Zumen och ölar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 I förebyggande syfte så jag inte får glutenallergi så tar jag en sån här 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Dricker morgonkoppen på altan ser ut att bli en fin dag i Nerike? Trevlig Lördag på Er Hälsar till Uppsala!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 (ändrad) En promewalk i det fina vädret till kiosken nu börjar Löfwen? gulna fint men ett tecken på bistra tider?Hi Hi Ändrades September 16, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 4 timmar sedan, skrev svampen: Trevlig Lördag på Er Hälsar till Uppsala!!!! Sitter och tvingar i mig lite energi. Totalt genomdeprimerad över att det inte funkar med Uppsala idag. Hur faaan skall man ta sig igenom detta. Enda trösten möjligtvis att jag vaknar 07 imorgon, pigg och rask.... Nåväl - jag instämmer i Svampens hälsning, till alla goa och glada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Tar på en tolvåring innan jag åker iväg och ser Dif Örebro.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 På tuben på väg mot Dif-ÖrebroSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 41 minuter sedan, skrev Peolito: Tar på en tolvåring innan jag åker iväg och ser Dif Örebro. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja, det är väl ungefär genomsnittsåldern i dif-klacken... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Ja, det är väl ungefär genomsnittsåldern i dif-klacken...Jag lyfter snittåldern ganska rejält.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Precis nyss, skrev Peolito: Jag lyfter snittåldern ganska rejält. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja just det, ni är ju inte så många på plats så då påverkas ju medelåldern ganska drastiskt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Ja just det, ni är ju inte så många på plats så då påverkas ju medelåldern ganska drastiskt... Nu tror jag allt du vart på Sofiero ölblasken för mycket . Blir mycket folk. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 5 minuter sedan, skrev Benriach: Ja just det, ni är ju inte så många på plats så då påverkas ju medelåldern ganska drastiskt... Äsch, nu låter du som den där typiska bajensupporten , en inflyttad bonnläpp från någon random håla som Skövde eller Tidaholm. Ja du vet såna som det går 13 på ett dussin av på era matcher Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Äsch, nu låter du som den där typiska bajensupporten , en inflyttad bonnläpp från någon random håla som Skövde eller Tidaholm. Ja du vet såna som det går 13 på ett dussin av på era matcher Ja, alla kan ju inte vara goa gubbar som håller på blåvitt i fotboll, Frölunda håkky, Redbergslid i handboll och Gais i bandy... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Lite vodka russian och bira innan matchen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Precis färdig , har skurat växthuset med grönsåpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 34 minuter sedan, skrev ellim63: Precis färdig , har skurat växthuset med grönsåpa! Snyggt. Då återstår bara att rensa mellan stenplattorna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 2 timmar sedan, skrev Benriach: Ja, det är väl ungefär genomsnittsåldern i dif-klacken... På plan skulle han sänka medelåldern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Äntligen är säsongen igång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2017 Dela Inlagd September 16, 2017 Jajamän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu