Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Nåja nu i alla fall morsan i sin lägenhet och jag har fixat kaffe till henne på dödsbädden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Thaifrugan gav mat åt Morsan . 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Antar att Morsan vill dö i sitt eget hem kanske? Detta är inte roligt, men Som hlälper tillll 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Sathu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Det var intressant på 120 kilogram muslker måste bära Mamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 On 2026-04-12 at 16:16, skrev ellim63: Först ÖoB och nu Rusta, jaja jag slipper att följa med in i alla fall...😀 på tal om sånt numera finns systembolaget i samma hus som ikea i haparanda. vilken tur för finngubbarna🤣🤣 On 2026-04-12 at 16:16, skrev ellim63: Först ÖoB och nu Rusta, jaja jag slipper att följa med in i alla fall...😀 på tal om sånt numera finns systembolaget i samma hus som ikea i haparanda. vilken tur för finngubbarna🤣🤣 On 2026-04-12 at 16:16, skrev ellim63: Först ÖoB och nu Rusta, jaja jag slipper att följa med in i alla fall...😀 på tal om sånt numera finns systembolaget i samma hus som ikea i haparanda. vilken tur för finngubbarna🤣🤣 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Morfar stred på östfronten, och till vilken Nytta? Bara undrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Morfar stred på östfronten, och till vilken Nytta? Bara undrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Korpral i kompanitet mot Ryssen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Sedremera Fänrik om jag får be. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan 😞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Dock glest mellan leden och inga svartskalllar alls? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Bättre sammanhållnig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan Att sjunga nationalsågen eller visa flaggan - > Rasist Sverige förtjänar att gå gunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan En liten pygme med en transa ska föra Sverige I Tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan En liten pygme med en transa ska föra Sverige I Tiden. Fy fan. Var på graven i Vaasa igår. VITTU 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 14 timmar sedan Dela Inlagd 14 timmar sedan Maamma dog nu 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Köpt en ny leksak. 5 1 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev Sako: Maamma dog nu Nu är det lördag igen 😄 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Känner mig snygg eller full. Firat 60 års fest sedan 1300 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Mai pen rai. Bar ut Morsan från sjukhuset på mina egna armar.Peraonalen sade du du kkan inte göra så. Ni har inte en chans mot mig och min mammas vilja, prova lyckan sade jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Nåjja, Morsan är i sitt hem nu och kommer antagligen gå bort snart. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan Nåja, Mamma mår lite bättre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu