Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 19 Förbokat en natt här till helgen, har inte koll var hon bokat andra natten. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Nu börjar uppförsbacken. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 23 Lite blandat från resorten där vi stannar en natt. 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Snart dags för frukost. Under dagen förflyttar vi oss till nästa boende. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 15 timmar sedan, skrev MickeN: Lite blandat från resorten där vi stannar en natt. Efter en natt är vi mycket nöjda med boendet. Bra kompis fick jag här också. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Rillex Inlagd Januari 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 24 (ändrad) Välkommen till land of smile. Ändrades Januari 24 av Rillex 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Nu börjar det ordna till sig...😎 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 On 2026-01-24 at 07:01, skrev MickeN: Snart dags för frukost. Under dagen förflyttar vi oss till nästa boende. Inte lika nöjd med det här stället. Djurvänligt och det märktes vid tvåtiden i natt. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Nu häst uppvisning. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 25 Nästan 30 minuter till nästa stopp. Fyller på med mango och sticky rice. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Sitter antingen här eller där... 9 1 1 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 En barbecue chicken tack enis 5 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26 Tillbaka I vardagen, igår +13 när jag vakna idag betydligt behagligare temp +23. Måndags trafiken rullar på, jag sitter med en iskaffe och bryr mig föga. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Tisdag kl 06:58 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Tisdag kl 06:58 En affogato på Swensen's som serverades av hen. Jag var säker på att det var en tjej, avslöjades på rösten. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Onsdag kl 07:43 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 07:43 En special blandning idag, passion mango black coffe. Lite gott till. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vindici Inlagd Onsdag kl 14:39 Dela Inlagd Onsdag kl 14:39 Teslaservice, jävlaskitbilar! Aldrig igen. 3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Fredag kl 03:30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 03:30 Nu går oskulden, @Fritz Tack för leveransen. Smakar gudomligt. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Raggarn Inlagd Fredag kl 07:50 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 07:50 Och jag kör denna👍 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Fredag kl 10:33 Dela Inlagd Fredag kl 10:33 Sofritto enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Fredag kl 15:52 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 15:52 Sedan juldagen så har det varit vitt förutom en kvällsfylla hemmavid nyårsafton. Idag 4st och det susar fort nu... #BilligKväll 10 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Fredag kl 21:05 Dela Inlagd Fredag kl 21:05 Några armhävningar till så kommer det antagligen ordna upp sig, eller? 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Fredag kl 21:14 Dela Inlagd Fredag kl 21:14 Det är helt otroligt att personer idag inte pallar 50 situps, voi Vittu! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 02:23 Dela Inlagd Igår kl. 02:23 5 timmar sedan, skrev Sako: Det är helt otroligt att personer idag inte pallar 50 situps, voi Vittu! När jag gymmade för många år sedan brukade jag köra 100 situps. Då fick jag skäll av tränaren. Han sa att 3×10 var lämpligt annars fick man för stor magmuskulatur. Jag som trodde att det bara var ölbälgen som syntes. 😇 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan 08:30 skall man vara på kneget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan På G, visst är det vackert! 💕 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu