Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Onsdag kl 01:21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 01:21 Fortfarande bara +22 när jag gick ut idag. Nya Tanken har blivit vanligare här omkring. En cappuccino innan hemgång. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Onsdag kl 05:15 Dela Inlagd Onsdag kl 05:15 15 timmar sedan, skrev Enis: Såg du en annan medlem? Vinklan kallas hon väl.... Enis Nix, men jag vinkade till föraren utifallomatt det skulle vara Hajkaj... 5 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Onsdag kl 10:35 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 10:35 Precis kommit hem, efter att min älskade fru har kört mig 70 mil t o r till ambassaden i Bangkok och hämtat mitt nya pass! Startade kl. 04.00 i morses! Stort tack för körningen! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 03:04 Dela Inlagd Torsdag kl 03:04 Fredagsjobbet redan på torsdagen. Nåja, då slipper jag stressa till gubblunchen imorgon. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Torsdag kl 06:39 Dela Inlagd Torsdag kl 06:39 Funderar på att klippa mig men vet inte riktigt om jag vågar... 2 11 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Torsdag kl 07:02 Dela Inlagd Torsdag kl 07:02 Jag vågade men han höll på att nöta upp mitt huvud. Vanligtvis 5 minuter där hemma men han höll på i 25 minuter. Nu svalkar jag mig med en is mocca. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 07:08 Dela Inlagd Torsdag kl 07:08 Vågar mig på en fotmassage. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Torsdag kl 09:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 09:29 Streta emot men hon tvinga i mig en glass. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 10:55 Dela Inlagd Torsdag kl 10:55 Dåligt med strandnära bord idag. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Torsdag kl 11:22 Dela Inlagd Torsdag kl 11:22 4 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Igår kl. 00:20 Dela Inlagd Igår kl. 00:20 Morgon kaffe sen in till Surin och thaiwasadu och bigC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 00:41 Dela Inlagd Igår kl. 00:41 På väg till NakhonNayok med hennes skolklass. Bara 5 bussar den här gången för 3 år sen var det 35 bussar. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Igår kl. 08:16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 08:16 (ändrad) Var ner till Fängelse Museet i Nohntanburi för lite hårvård. Frugans Syster och Man var med för att checka Museet. Sen vart det lite Gofika ☕️ Chokladkaka & Kokoskaka till Faranger Yummy! Thaimat till Thai 😛🇹🇭 Åså en 🚬 💀 Ändrades Igår kl. 08:18 av svampen 14 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 08:39 Dela Inlagd Igår kl. 08:39 Absolut största resort område jag har besökt. Matsalen hade inga problem att ta emot 250 elever. Här var det livat när det var dags för fika. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan mot Stockholm, umgås med dotter lite sedan i kväll hälsa på Björn på https://noorm.se enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Hälsat på grannfrun när hon kommer hem från dagens slit på risfälten. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan dags för bio snart enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu