Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Igår kl. 01:21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 01:21 Fortfarande bara +22 när jag gick ut idag. Nya Tanken har blivit vanligare här omkring. En cappuccino innan hemgång. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Igår kl. 05:15 Dela Inlagd Igår kl. 05:15 15 timmar sedan, skrev Enis: Såg du en annan medlem? Vinklan kallas hon väl.... Enis Nix, men jag vinkade till föraren utifallomatt det skulle vara Hajkaj... 4 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd 23 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 23 timmar sedan Precis kommit hem, efter att min älskade fru har kört mig 70 mil t o r till ambassaden i Bangkok och hämtat mitt nya pass! Startade kl. 04.00 i morses! Stort tack för körningen! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Fredagsjobbet redan på torsdagen. Nåja, då slipper jag stressa till gubblunchen imorgon. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Funderar på att klippa mig men vet inte riktigt om jag vågar... 2 3 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan Jag vågade men han höll på att nöta upp mitt huvud. Vanligtvis 5 minuter där hemma men han höll på i 25 minuter. Nu svalkar jag mig med en is mocca. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan Vågar mig på en fotmassage. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 19 minuter sedan Dela Inlagd 19 minuter sedan Streta emot men hon tvinga i mig en glass. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu