ellim63 Inlagd November 6, 2025 Dela Inlagd November 6, 2025 39 minuter sedan, skrev lenta: Käkade också isterband idag, Lithells. Syrliga eller inte vete fan. Dillstuvad potatis ,Lecora, på rullpack därtill, samt färdigskivade rödbetor från Felix. Gott som fan Favoritdottern tipsade mig för några år sedan att pressa lime eller citron på isterbanden på slutet.. blir för jäkla gott! 😋 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2025 Dela Inlagd November 7, 2025 Frugan fyller på bankens reserver. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd November 7, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 7, 2025 Fått massage, nu en öl 🍻 12 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2025 Dela Inlagd November 7, 2025 5 timmar sedan, skrev pust: Fått massage, nu en öl 🍻 Första parkett 🥰 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 7, 2025 Dela Inlagd November 7, 2025 Väntr på bussen upp mot fridhemspln /passerar @rolba place 7 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 8, 2025 Dela Inlagd November 8, 2025 Loy krathong i Alvik C;D 6 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2025 Besöker Imperial Samrong. Tydligen lite regn här under natten. Vi gillar dethär stället för shopping, utsidan ser väl lite sådär ut. Får lugna ner med kaffet nu, tredje idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 9, 2025 Dela Inlagd November 9, 2025 Spanar in en ny värdinna i Sunee bar. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2025 Ny väska idag och Jakan för 9 år sen. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 10, 2025 Dela Inlagd November 10, 2025 Äntligen har jag blivit Apple användare. Osäker på hållbarhet så jag tog tre. 3 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 10, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 10, 2025 Rycker upp vissnade blommor, det tar lite tid för jag måste sätta mig efter vartannat blomster på grund av ryggen... 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 12, 2025 Dela Inlagd November 12, 2025 On 2025-11-10 at 13:39, skrev MickeN: Äntligen har jag blivit Apple användare. Osäker på hållbarhet så jag tog tre. Som jag misstänkte inte användar vänlig. Tillbaks till Samsung eller Björn Borg. 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2025 Dela Inlagd November 13, 2025 Min plats utanför banken är ockuperad av hantverkare så jag sitter inne i kylan. Frugan bankar. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 14, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2025 Jag och frugan önskar alla våra vänner på MPR en riktigt fin helg, å sol ska det bli så så passa på och njut! ❤️🇸🇪☀️😎 20 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 14, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2025 Sliter för brödfödan. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 15, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2025 Hamnat ut i ett träsk område för lite mat. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 15, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2025 Glöggmys! 💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 15, 2025 Dela Inlagd November 15, 2025 (ändrad) Ja eller... Hamnat i.... här har jag varit sedan 72. Under andra världskriget upprätthöll den norska motståndsrörelsen kommunikationsbasen Kari vid riksgränsen till Norge, sex kilometer norr om grannbyn Láimoluokta. Ändrades November 15, 2025 av 65Selander 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 17, 2025 Dela Inlagd November 17, 2025 Hade tänkt stå över whisky köp men det blev en 15 årig japanska iallafall. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 17, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 17, 2025 Ballonger hos en granne. Frugan tvingade dit mig. De är ju kunder hos oss.. Tvingade i mig lite mat. Månadens risranson. 14 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 17, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 17, 2025 Gjort den långa vandringen, transfer till Stockholm med Finnair. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 18, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2025 Blev tvungen att hoppa in och jobba lite extra och utvärdera ny personal. 11 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 18, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2025 On 2025-11-17 at 07:16, skrev MickeN: Hade tänkt stå över whisky köp men det blev en 15 årig japanska iallafall. Så ser japanskan ut avklädd. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 19, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 19, 2025 Köpte 2 julöl igår, såg att jul Chouffen är på 10 procent vanliga bruin är på 8. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd November 19, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 19, 2025 Frugan kämpar på! 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu