Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 13 Besöker immigration för reentry permit 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 13 Förnyar licencen till massagen Hälsokontoret är under ombyggnad så det verkar ta tid här i röran. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 13 Igår låg det åska och regn i luften Same shit today 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 Gulingen idag. Banka och fixa växelpengar. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 14 Dela Inlagd Mars 14 På G...😎 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 18 Dela Inlagd Mars 18 Fanns äntligen tid för en välbehövlig fotmassage. Inte bara PP bar som har "välbyggda" damer. 😇 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20 Dela Inlagd Mars 20 Tutt, tutt i tutt tutt enis 6 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 20 Dela Inlagd Mars 20 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Enis: Tutt, tutt i tutt tutt enis Är det Globen som tappat färgen och sjunker 😄 Ändrades Mars 20 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 20 Dela Inlagd Mars 20 57 minuter sedan, skrev uptoyou: Är det Globen som tappat färgen och sjunker 😄 Antagligen en dålig kopia av globen, i Borlänge. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20 Dela Inlagd Mars 20 (ändrad) On 2025-03-14 at 03:51, skrev rolba: Gulingen idag. Banka och fixa växelpengar. Du borde nog ha tre pansarbilar som skydd!🤙🕵️♀️ Ändrades Mars 20 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21 Dela Inlagd Mars 21 8 timmar sedan, skrev audirs2: Du borde nog ha tre pansarbilar som skydd!🤙🕵️♀️ Kör med underställ i kevlar. Räcker än så länge. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21 Dela Inlagd Mars 21 9 timmar sedan, skrev audirs2: Du borde nog ha tre pansarbilar som skydd!🤙🕵️♀️ Gick bra även idag. Frugan inne i bankens förvar. 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Mars 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 21 Var jättelänge sedan man gjorde en "steg för steg" beskrivning, så stå ut med mig en liten stund är ni snälla 😉! Så jag ville ha ngt riktigt gött till fredagsmyset.... Finhackad rödlök..... Finhackad dill och gräslök adderades...... Samt en stor mängd svartpeppar, majonnäs, lite limejuice + en smula havssalt fick gå ner.... Sist men inte minst, helt MAGISKT goda räkor🙏🙏.... Gäggade ihop allt och det blev en magiskt god räkröra😋😋🙏.... Kan hända att den röran hamnar på en macka ngnstans nära mig i mitt hem i Majorna😉..... 23 1 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 Blir klapp full utan att.. at hota folk. 10 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 Snart hemma... 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 22 På G... Skjuts in i ugnen! 💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 22 Dela Inlagd Mars 22 20 timmar sedan, skrev 65Selander: Blir klapp full utan att.. at hota folk. Jag var inte riktigt klädd så där när jag var på Finlands Frivilligas 85 års fest på Karlberg nu i kväll! Vilken mat,,,,mmmmmmmmmmmmmmm!👨✈️ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 Tur att det finns super glue. En bra karl reder sig själv. 😉 5 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 24 Dela Inlagd Mars 24 Ibland känns det som jag är fastkedjad vid spisen.. 🤣 9 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 25 Dela Inlagd Mars 25 Håhå jaja. Ibland känns det som att jag är fastkedjad vid banken. 🤣 6 1 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 25 Nu börjar det ordna till sig...😎 12 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 25 Dela Inlagd Mars 25 Omgruppering höger vänster om! 🤪 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 25 Dela Inlagd Mars 25 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev ellim63: Omgruppering höger vänster om! 🤪 Vah, har du med dig Amiralen?🤣👨✈️ Ändrades Mars 25 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 Degen ska in. Behövs även växel till helgen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 Lite fotmassage efter veckans slit. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu