Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2, 2024 Incheckning klar 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2024 Dela Inlagd Augusti 2, 2024 Tyckte jag såg sir Kenneth i fönstret till höger. 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 2, 2024 Dela Inlagd Augusti 2, 2024 23 minuter sedan, skrev audirs2: Tyckte jag såg sir Kenneth i fönstret till höger. Tog du Robotbåt runt till AMFs hamn eller blev det kärringberget du landade vid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2024 Dela Inlagd Augusti 2, 2024 31 minuter sedan, skrev kolla min fot: Tog du Robotbåt runt till AMFs hamn eller blev det kärringberget du landade vid? Blir Amf i mon. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 2, 2024 Dela Inlagd Augusti 2, 2024 59 minuter sedan, skrev audirs2: Blir Amf i mon. Sist jag skulle passera till örlogshamnen så åkte det fram en Draeger alkometer, jag passerade dock nålsögat och fick träffa några av mina gamla befäl ifrån första röjdykardivisionen. Vanligtvis är dom stationerade i skredsvik eller Karlskrona. Vi var alltid ute när det var ubåtsjakt... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2, 2024 Klarat av magnetröntgen /Enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2, 2024 Efter att ha vattnat överallt förutom där frugan rensar ogräs där grön och svartkål+rödlök växer..då får man ta en väntöl, Det är sen gammalt...😎 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2024 Dela Inlagd Augusti 3, 2024 malt och förpackat fläskfärs enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 3, 2024 Dela Inlagd Augusti 3, 2024 3 timmar sedan, skrev Enis: malt och förpackat fläskfärs enis Ser inte Malten men bra att du håller dig hemma å inte på sjukan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Augusti 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 3, 2024 E det fest eller? 10 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2024 Dela Inlagd Augusti 3, 2024 På g....😎 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 3, 2024 Dela Inlagd Augusti 3, 2024 Barnvakt av barnbarn. 12-åringen pratar svenska, engelska och thai. Pluggar också spanska och studerar koreanska på egen hand. Tänk om man passat på och pluggat språk när man var ung. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 4, 2024 Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Funderar på om jag känner någon överhuvudtaget. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Webstar Inlagd Augusti 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Make you fat, sa kvinnan vid min sida, alldeles nyss. 🤣 Hon har förstås rätt, men sista veckan på semestern inleds snart. För lite tid, för många öl att njuta av... 12 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Frugan sår pak kanaa(en thailändsk kålsort) och pak chii (koriander)...💕🇹🇭 Och jag har mekat till en lax som får gotta till sig i ugnen, hoppas och tror att det blir fantastiskt gott! Det är vackert nu med alla blomster! 💕🇸🇪🙏 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2024 Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Goa hus i Göteborg. 8 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 4, 2024 Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Changar på. 8 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2024 Dela Inlagd Augusti 4, 2024 (ändrad) Finns go öl i Karlskrona åxå. "Gott gotti gott gott. Ändrades Augusti 4, 2024 av audirs2 6 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 4, 2024 Dela Inlagd Augusti 4, 2024 Grönkålschips på gång. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 Frukost i uterummet? Glöm de! 4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 Tittar på Picasso. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 Då var det vardag igen🙂 5 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 11 timmar sedan, skrev rolba: Frukost i uterummet? Glöm de! Tant... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Då var det vardag igen🙂 Gick du ut ur bilen nån gång eller sov du bara där mens frugan jobba 4 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 5, 2024 Dela Inlagd Augusti 5, 2024 1 timme sedan, skrev Boa52: Gick du ut ur bilen nån gång eller sov du bara där mens frugan jobba Det har du inte med att göra pucko. Kryp in i din vedbod igen. 5 1 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu