Detta inlägg gillas... wavis Inlagd Juni 20, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20, 2024 Har gjort något jag aldrig skulle fått för mig , Trodde jag ,, Släppte av darlingen på ett självplockning jordgubbar Darlingen blev osäker hur man skulle plocka o betala så följde med , Ja slutade med att vi plockade 30 liter tillsammans , Ja 20 l gick till jobbet.. Citat 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21, 2024 Reser lite. Om man är snuskigt rik så kan man tydligen göra så här i skärgården 🤔 Lååååång korridor Fullmåne Rosthög På väg till Helsinki Tallin 28 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Juni 21, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21, 2024 Sitter och slappar efter en rundtur i Nakhon phanom av stef@n, tack för allt min kära vän. 33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2024 Dela Inlagd Juni 21, 2024 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Reser lite. Om man är snuskigt rik så kan man tydligen göra så här i skärgården Jaha, du är ute och ser om dina domäner. 😎 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21, 2024 Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 34 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2024 Dela Inlagd Juni 21, 2024 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 Ja där har man vart!Gott gotti gott gott! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2024 Dela Inlagd Juni 21, 2024 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Börjar få mat och ölkoma. Kommer ni till Tallin så besök detta ställe. Den bästa haxe jag ätit och god öl från det egna bryggeriet. Härlig miljö med passande musik till 😃 Ja där har man vart!Gott gotti gott gott! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 22, 2024 Dela Inlagd Juni 22, 2024 Vilket hotel har den fina poolen mot floden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Juni 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22, 2024 25 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vilket hotel har den fina poolen mot floden? 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 22, 2024 Dela Inlagd Juni 22, 2024 (ändrad) F Ändrades Juni 22, 2024 av Don Went 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22, 2024 Då har lösöret kommit in under lås och bom. Varit och kollat till vårt gamla hus, som jag varit skriven på under denna resan. Nu väntar vi bara på en systerdotter som skall ta oss med när hon åker hem till Bangkok. Skall bo ett par nätter hos henne innan hemresan. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2024 Dela Inlagd Juni 22, 2024 Väntar 🙂 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22, 2024 Väntar på avgång. Jäkligt fin färjeterminal här, i baren kunde man välja på en halv liter öl eller gingrogg i glaset 🙂 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22, 2024 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 22, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22, 2024 Nu börjar det ordna till sig..😎 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 23 timmar sedan, skrev rolle68: Lite skumt, går inte att boka ifrån bokningssiter och på deras FB-sida uppmanas man att ringa. Man får alltså ingen info i förväg om rumstyper och vilka faciliteter som erbjuds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 4 timmar sedan, skrev Don Went: Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 Har det varit stängt för renovering eller vad? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 5 timmar sedan, skrev Don Went: Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 45 minuter sedan, skrev Naam jai: Har det varit stängt för renovering eller vad? om jag kommer ihåg rätt så har det någon gång i tiden varit någon form av restaurang där, fullt med bråte när jag var där sist för många många år sedan enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 23, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 23, 2024 (ändrad) Idag firar Estland Segerdagen så jag som de, super mig snygg. Kyrklockarna har ringt sedan tidig morgon. Ändrades Juni 23, 2024 av 65Selander 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Idag firar Estland Segerdagen så jag som de, super mig snygg. Kyrklockarna har ringt sedan tidig morgon. Den gamla svenskstaden!🤠 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 23, 2024 Dela Inlagd Juni 23, 2024 6 timmar sedan, skrev Naam jai: Har det varit stängt för renovering eller vad? Den delen stängd sedan covidskiten. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 24, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 24, 2024 Igår åkte vi för att titta på lite större stenhögar än de vi har hemmavid. Rätt vad det är svänger chaffisen av den 4-filiga vägen och stannar i vägrenen. Dags för vindrutetorkarrenovering. Fram kommer en kille plockar av torkarbladen, byter gummi, monterar tillbaka och tar betalt via telefonen. Allt på under 5 min. Det du Biltema. Kom en skur på hemvägen och dom fungerade alldeles utmärkt. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 24, 2024 Dela Inlagd Juni 24, 2024 (ändrad) Blivit utstirrad när även polisen kom fram när de svabbade handbagaget Ändrades Juni 24, 2024 av 65Selander 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 25, 2024 Detta kanske kan bli nått enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu