rolba Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 15 minuter sedan, skrev Naam jai: Ser du är nära silvertejpen, bilrenoveringar på G ? 😉 Silvertejp har jag av industrikvalitet i förrådet så det där får Biltema behålla. Tror inte ens Enis tog en rulle. Han försvann som en avlöning när jag antydde att han skulle kunna bjuda på en korv. 2 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 17 minuter sedan, skrev Naam jai: Ser du är nära silvertejpen, bilrenoveringar på G ? 😉 Kan man få motorn att sluta läcka olja med Silvertejp? / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 1 minut sedan, skrev Enis: Kan man få motorn att sluta läcka olja med Silvertejp? / Enis Då är det sågspån som gäller 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 55 minuter sedan, skrev Enis: Kan man få motorn att sluta läcka olja med Silvertejp? / Enis Absolut. Silvertejp går att använda till allt. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 On 2024-06-06 at 13:40, skrev Boa52: En check måste varit 30 år sen. Det tar alltid några dagar innan ex elbolaget får pengarna det borde en kamrer veta så varför sista bet datum om det inte handlar om jätte stora summor liten ränte förlust Har du busat nu igen, var det godkänt av diskmaskinen att du förflyttade till ett område med spår bortom där lokala busstrafiken inte kan missa din lekamen? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 On 2024-06-05 at 11:28, skrev Kenneth4618: Nästan gratis ju, heja SD 😃 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efter-eu-beslut-priserna-pa-bensin-och-diesel-kan-hojas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 Funder på em skvätt hemkört från Frau Kämmrrel/Ladenburg Eller en tuga till å en zip läsk 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8, 2024 Sitter på ett hotellrum. Efter lite avstickare hit och dit, så hamnade vi här. I Nakhon Phanom. Vi bor inte på Landmark. Ikväll blir det mat på en båt på Mekong River. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8, 2024 (ändrad) Var och tittade på en fd guvernörs hus. Nästa steg var att hitta båten. Först ett kännetecken. Sedan tror jag vi kom rätt. Maten var inget att skriva hem om. Men hade dessa i sortimentet. 130 för dom små och 160 för den stora. Ute på "fritt vatten". Sedan till hotellet för att sova. Väckning imorgom 06.00 igår 03.00, så man får slita. Ändrades Juni 8, 2024 av gorjos 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 8, 2024 Dela Inlagd Juni 8, 2024 Fick en örfil från FB eftersom jag ville skjuta av Hamas lovers som härjar på KTH, de stör min arbetsro. Fick en örfil från FB eftersom jag ville skjuta av Hamas lovers som härjar på KTH, de stör min arbetsro. 6 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2024 Dela Inlagd Juni 8, 2024 Någon "Ståckholmare" som vet var detta är? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2024 Dela Inlagd Juni 9, 2024 enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 9, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 9, 2024 Har ju varit en sväng i Laos och på hemvägen handlade vi lite taxfree bla några lådor Beer Lao. Blev en del för mycket, men det löste sig genom att det kom en polisbuuss med några poliser som sällskapet kände. Så över med den mesta spriten i polisbussen. Köra genom tullen och sedan lasta tillbaka Kommer mer om Laosresan lite senare. Är nu på hotellet och laddar för krogrunda. 12 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 9, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 9, 2024 Inte just nu, men för några timmar sedan var man miljonär, 2000Thb blev ca 1400000Kip. Sket sig när vi gick och käkade. 9 pers gick på 1.2 mille. Så nu är man på 0 igen. 14 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 9, 2024 Dela Inlagd Juni 9, 2024 2 minuter sedan, skrev uptoyou: Usch vad hemskt. Handväska är ju tvunget då.. Det bistår frugan gärna med. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2024 Dela Inlagd Juni 10, 2024 On 2024-06-08 at 20:16, skrev audirs2: Någon "Ståckholmare" som vet var detta är? Ingen som vet var denna "borg" finns? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 10, 2024 Dela Inlagd Juni 10, 2024 38 minuter sedan, skrev audirs2: Ingen som vet var denna "borg" finns? Där bor 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10, 2024 Dela Inlagd Juni 10, 2024 54 minuter sedan, skrev audirs2: Ingen som vet var denna "borg" finns? Borgå? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 10, 2024 Dela Inlagd Juni 10, 2024 1 timme sedan, skrev audirs2: Ingen som vet var denna "borg" finns? Du hittar svaret i TS. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 10, 2024 Dela Inlagd Juni 10, 2024 4 timmar sedan, skrev audirs2: Ingen som vet var denna "borg" finns? Jag vet men då fuskade jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11, 2024 Inte just nu, men några dagar sedan, rullade vi in i Laos. På väg till Friendship bridge 3. Lite kulligare på andra sidan. På väg upp på bron. Hon i passagerarsätet fram var glad i att sjunga karaoke, vilket gjorde att alla andra var tvugna att prata lite högre för att höras. Så hörselproppar står övers på inköpslistan inför nästa resa. Stannade mitt på bron för lite bilder. Mycket byggjobb kring bron. Skall visst bli en järnvägstunnel över till Laos här. Kommer mera senare. Har bilderna på lite olika telefoner. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11, 2024 Då var bilen besiktad igen ua 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2024 Dela Inlagd Juni 12, 2024 Häckar i dödens väntrum. 8 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Juni 14, 2024 Dela Inlagd Juni 14, 2024 Skickar en länk till vårt fredags bad i HuaHin…ja typ. https://www.facebook.com/share/r/vAXGFqD5GeJt79gf/?mibextid=NqTh7c 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 14, 2024 Laddar upp inför matchen, mitt andra lag är ju med 🙂 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu