Detta inlägg gillas... Odin Inlagd September 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2023 Funderar på hur f-n det gick till... Hehehe 11 4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 Spelar ett parti lantisschack på Orust..... Jäkligt långt att gå för att flytta pjäserna men jag ligger bra till, då jag har få bönder utplacerade (närmast).....😁 Längst bort till höger har jag placerat ett torn som bara väntar på att ställa bondhoran (nä förlåt, bondmoran skall det vara, aka drottningen) i schack matt.....🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂 6 7 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd September 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2023 Avslutat 6 körningar med T26 och en med Spica. Full fart hela dagen. 15 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2023 Skördat Årets chili, 4 sorter!❤️🇸🇪❤️🇹🇭 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10, 2023 Näää men 🙂 10 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 10, 2023 Dela Inlagd September 10, 2023 Tar en blåbärsdrink. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 10, 2023 Dela Inlagd September 10, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Näää men 🙂 Du går väl ur bilen? Det kan bli kortslutning norröver annars... 4 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2023 Dela Inlagd September 10, 2023 (ändrad) Plockning pågår, hon kommer och tömmer hinken när den är full 🙂 Ändrades September 10, 2023 av Kenneth4618 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2023 Dela Inlagd September 10, 2023 8 minuter sedan, skrev apknug: Dogging ske väl I bilen? Tror de flesta på forumet är helt ointresserade av ditt sexliv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 Ådi, det är öppet idag 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd September 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 11, 2023 Käkar glass... 17 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 när frugan får styra utgången ur skogen enis 5 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 Väntar på frun, dags för en skogspromenad 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 Typisk tisdag... Eller onsdag, jag vet inte vad det är för dag. 6 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 Tisdag tydligen. 😂 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: när frugan får styra utgången ur skogen enis Sitt kvar i bilen. Problem solved. 🤣 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 Å här sitter jag och pysslar..😛 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 12, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 12, 2023 Klockan tickar på och idag blev äntligen programkorten till pappas begravning nu på torsdag (14/9) klara 🙏.... Å så fick jag äntligen fixat beställningen för inskription på mammas gravsten, och där pappa skall gå ner i samma grav.... Så här ser stenen ut idag...... Ritning om hur den kommer se ut senare...... 23 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2023 Dela Inlagd September 12, 2023 18 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Klockan tickar på och idag blev äntligen programkorten till pappas begravning nu på torsdag (14/9) klara 🙏.... Å så fick jag äntligen fixat beställningen för inskription på mammas gravsten, och där pappa skall gå ner i samma grav.... Så här ser stenen ut idag...... Ritning om hur den kommer se ut senare...... Vi tänker på dig i denna svåra stund 🙏 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd September 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2023 Väntar på att ta mig till GBG. Första flighten avklarad.X-fly är inte direkt imponerande! 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 5 minuter sedan, skrev Tong jai: Väntar på att ta mig till GBG. Första flighten avklarad.X-fly är inte direkt imponerande! Vilka krav du har du slapp ju buss😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 1 minut sedan, skrev goli006: Vilka krav du har du slapp ju buss😄 Ja, lite flyt att man åtminstone kommer ner utan annan transport form. Hem gick det dock inte, tar mig bara till ARN sedan fick det bli hyrbil. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 Jodå🙂 5 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 23 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jodå🙂 Kämpa. 😇 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 7 minuter sedan, skrev apknug: Ja du har snart annan utsikt hela vintern, fönsterbord på McFly's och Dilligas. Härda ut! Stackare!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu