rolba Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Då var det dags igen efter 2 mån semester 🙂 Kämpa på. Du slipper ju sitta på pass i svampskogen i alla fall. 😇 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 On 2023-08-30 at 16:24, skrev rolba: Kollar benutrymme i muslimtransporten För länge sedan fanns ett skämt om vad är det som är rött och vitt och luktar vitlök , var bussen till ... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 fika enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 1, 2023 Dela Inlagd September 1, 2023 On 2023-08-30 at 15:59, skrev apknug: Glor på den halvfulla ölen istället... #MeToo 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: enis Negerbollar i örat. Kladdigt? 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 (ändrad) Frugan och fru @måneär utsläppta i svampskogen.. Och jag sitter i bilen med en god bok! Ändrades September 2, 2023 av ellim63 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 Glor på utsikt... 25 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 1 minut sedan, skrev Benriach: Glor på utsikt... Nu räcker det med tempelbilder, rumpor o tuttar? 1 9 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 Dakling på kromad stång... 15 6 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 1 timme sedan, skrev ellim63: Frugan och fru @måneär utsläppta i svampskogen.. Och jag sitter i bilen med en god bok! Oj oj oj, nu får du snart bannor av Boa 😬 1 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2023 Bruden nu överlämnad av sin far till brudgummen inför kvällens fest VID_20230902_162040.mp4 VID_20230902_162040.mp4 13 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 En annan är ju bara van att hålla i lille prinsen så att fatta en sådan här stock en hel dag tär på armkraften / enis 4 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 1 timme sedan, skrev Tallviking: Bruden nu överlämnad av sin far till brudgummen inför kvällens fest VID_20230902_162040.mp4 VID_20230902_162040.mp4 Är de kristna Syrianer (och läs nu inget konstigt i min fråga när det gäller religion)? Av egen erfarenhet, från ett nyårsfirande för några år sedan här i huset när jag blev inbjuden till några grannars fest, som var kristna Syrianer, så insåg jag att de kan verkligen dra på en redig fest🙏 ❤️....... En helt underbar nyår hade jag då 🤘..... Jättefina bilder från dig, som visar en stund som brudparet kommer minnas för evigt ❤️ 🙏...... 3 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 6 timmar sedan, skrev Benriach: Glor på utsikt... O Brigado! Där har jag vart 2008! Skönt ställe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 5 timmar sedan, skrev Tallviking: Bruden nu överlämnad av sin far till brudgummen inför kvällens fest VID_20230902_162040.mp4 VID_20230902_162040.mp4 Din syrra? Ser glädje å fest!💍🍸🎵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 Ja nu sitter jag här idag också, fast utan rosévin .. 😥😀 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 Berättade för min kära hustru att jag bokat skaldjursbuffé på Grand Hotel komplett med övernattning.. Fråga ett blev: Var ska Ida (hunden) vara? -Inga problem jag löser det... Nästa svar va nej du är dum i huvudet, Ida ska vara hos mej... Jamen det är ju bara en natt gumman, - NEJ du skulle ha pratat med mej innan... Mmmm vilken rolig överraskning det hade blivit då då... Herrens vägar äro outgrundliga... 15 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 On 2023-09-02 at 18:20, skrev Kötthandlarn: Är de kristna Syrianer (och läs nu inget konstigt i min fråga när det gäller religion)? Av egen erfarenhet, från ett nyårsfirande för några år sedan här i huset när jag blev inbjuden till några grannars fest, som var kristna Syrianer, så insåg jag att de kan verkligen dra på en redig fest🙏 ❤️....... En helt underbar nyår hade jag då 🤘..... Jättefina bilder från dig, som visar en stund som brudparet kommer minnas för evigt ❤️ 🙏...... Nej. Det är turkar och kurder i respektive familj men alla glada och festar tillsammans trots allt 20 timmar sedan, skrev audirs2: Din syrra? Ser glädje å fest!💍🍸🎵 Nej. Inte syrran 4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 3, 2023 Blev ett stop i djupa smålandsskogarna på väg hem samt ett pitstop i Värnamo 11 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 3, 2023 (ändrad) On 2023-09-02 at 18:20, skrev Kötthandlarn: Är de kristna Syrianer (och läs nu inget konstigt i min fråga när det gäller religion)? Av egen erfarenhet, från ett nyårsfirande för några år sedan här i huset när jag blev inbjuden till några grannars fest, som var kristna Syrianer, så insåg jag att de kan verkligen dra på en redig fest🙏 ❤️....... En helt underbar nyår hade jag då 🤘..... Jättefina bilder från dig, som visar en stund som brudparet kommer minnas för evigt ❤️ 🙏...... Lite fler bilder från festen. Tror det var ca 350 gäster och ett satans drag fram till småtimmarna VID_20230902_231626.mp4 Ändrades September 3, 2023 av Tallviking 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 3, 2023 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Blev ett stop i djupa smålandsskogarna på väg hem samt ett pitstop i Värnamo Är väldigt mycket svamp i år men speciellt svart trumpetsvamp är det otroligt mycket av! Truppförflyttning från köksbordet till spisen.. Det är tuff bransch! 💕 🇸🇪 🙏 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Solar 😎 2 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Två finska vetsar av mig,vilken r bäst?😅 2 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Föga förvånande 😄 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu