Boa52 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 2 minuter sedan, skrev rolba: Var in till stan och morsade på en polare. Sen tankade jag bilen för 1100 spänn. Fick lägga till en hundring själv för frugan skickade bara med två femhundringar. Snål fru fy böveln du har det inte lätt sen byt bil till en Fotd Taunus 81 så skulle det kostat några hundra till men du hadde det kul eller stanna i skogen och sov mens hon plockar. Pölarn får väl betala om han vill träffa dej☺️ 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev apknug: Försök att inte reta upp dem Boa, det blir bara Pannslag och värre då. Du vet hur känsliga de är.... Jag har ju förklarat för dig att när man parkerar långt in på en skogsväg inte går ur bilen utan sitter i och flashar då sysslar man med Dogging. Jäklar vad det ekar på mpr 😀 Vi har redan förstått att dogging är det du och Boa sysslar med Så du behöver inte älta det också 🙂 Ändrades Augusti 28, 2023 av Kenneth4618 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28, 2023 Det fanns några svampar kvar. I morrn har hon möte på jobbet på eftermiddagen, då blir det svampfritt. Vilken hon inte gillade. 11 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 (ändrad) 56 minuter sedan, skrev apknug: Nä men titta fått på sig jeans västen igen. Nu är det jag och Boa som snackar om vad vi gör svampskogen när vi inte lämnar bilen ..... 🙂 Ändrades Augusti 28, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2023 Dela Inlagd Augusti 28, 2023 3 minuter sedan, skrev apknug: Gör en Boa o Clion för att det sprids Fejk News ala Trump och Svetsaren. Jä jä, skyll på mig ba! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd Augusti 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Lårbenscheckat... 19 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Nyss checkat in på Clarion Plaza/Karlstad. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 enis 3 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 4 minuter sedan, skrev Enis: enis Berätta inte var du har kameran... 1 6 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Vandrat runt, kryllar utav studenter från Karlstads Universitet i parkerna. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 undrar om korven smakar likadant här gissa byhålan enis 3 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 44 minuter sedan, skrev Enis: undrar om korven smakar likadant här gissa byhålan enis Söderhamn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 46 minuter sedan, skrev Enis: undrar om korven smakar likadant här gissa byhålan enis Hudiksvall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 Blir nog en lunch idag med 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 14 timmar sedan, skrev 65Selander: Vandrat runt, kryllar utav studenter från Karlstads Universitet i parkerna. Blev det ett stopp på Bishops? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 😉 5 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Söderhamn passerades 3 timmar sedan, skrev goli006: Hudiksvall Yes /Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: undrar om korven smakar likadant här gissa byhålan enis Hudik, där har man tryckt i sig några körvar..... 4 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd Augusti 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2023 (ändrad) Glor på utsikten från hotellrummet... Ändrades Augusti 30, 2023 av Benriach 19 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 46 minuter sedan, skrev Soengsang: Hudik, där har man tryckt i sig några körvar..... Hoppas du inte tryckt in din körv där så det springer en massa Soengsangare där för nära norrland blir inte bra avel😉 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 21 minuter sedan, skrev Benriach: Glor på utsikten från hotellrummet... Rio ? 3 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 26 minuter sedan, skrev Boa52: Hoppas du inte tryckt in din körv där så det springer en massa Soengsangare där för nära norrland blir inte bra avel😉 Geografi var inte ditt paradämne i särskolan förstår jag....... 1 13 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 Kollar benutrymme i muslimtransporten 8 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 56 minuter sedan, skrev Soengsang: Geografi var inte ditt paradämne i särskolan förstår jag....... Biologi lektionerna kan inte ha varit välbesökta heller... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 1, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1, 2023 Då var det dags igen efter 2 mån semester 🙂 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu