Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva.

 

5A62EEAC-872B-4DD3-8514-6B9E72571231.thumb.jpeg.dd5f58d8e1692c75cfa802361176bb6e.jpeg
 

Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken…

Ändrades av M33
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 minuter sedan, skrev M33:

Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva.

 

5A62EEAC-872B-4DD3-8514-6B9E72571231.thumb.jpeg.dd5f58d8e1692c75cfa802361176bb6e.jpeg
 

Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken…

 

Stackars dig och ditt oändliga lidande som drabbat dig under de senaste dagarnas debacle med flyget........💙

Hoppas du återhämtar dig snart.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
22 minuter sedan, skrev M33:

Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva.

 

5A62EEAC-872B-4DD3-8514-6B9E72571231.thumb.jpeg.dd5f58d8e1692c75cfa802361176bb6e.jpeg
 

Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken…

Bara för att man är 20cm längre så behöver man ju inte vara korkad 😆

 

2A är en grym plats. 
Här är det 7F i cargoclass….utan seatblock….på en CRJ900. 
 


 

 

 

 

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
1 timme sedan, skrev audirs2:

Tror fan det e dags att gå med!

Dom kan behöva någon som kan svetsa och blästra så du kan verkligen vara nyttig i föreningen !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tallviking:

Dom kan behöva någon som kan svetsa och blästra så du kan verkligen vara nyttig i föreningen !

Har skickat in ansökan nu!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trångt ombord på färjan, hoppas att markisen klarar sig utan skador. 

 

IMG_20220609_221648.thumb.jpg.731f682fb32e1a425dd89726077cd6fc.jpg

 

IMG_20220609_221703.thumb.jpg.cc45cf2d12607ae13114f0f9cd3d0c24.jpg

 

    FF 

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

När man jobbar med mat så blir en saluhall lite som ett besök i Vatikanen för en katolik!

2329329A-B957-4434-AB03-B5BD2518382D.thumb.jpeg.b83a403b605b524f30ad776375eea452.jpeg843D1999-900B-4DF4-A730-11CF79A33CC1.thumb.jpeg.14e1e28e86a76d1b939996a293f70bc4.jpeg56EA9BF1-B9D0-4A4C-AF8B-18AEED3FFCE9.thumb.jpeg.282f96a703d563f7ac00321649bcfa14.jpegD4BAFBCB-5353-4140-95A7-B944E75EB09F.thumb.jpeg.1514871b4bdcedfd234cd8ef1643acf0.jpeg28DC3787-9FD3-49E3-9CEC-33CA90E4DCE6.thumb.jpeg.16021728aa017b19e8de0c334cd9adb5.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör besökare till Sweden Rock.

@Arnold Layne Närmare än så här kommer jag inte i år.

DSC_0077.thumb.JPG.39e58e8cf730add9ccf52e6f4e7eee4f.JPG

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Handlat på Lidel och det mycket bröd och glass och lite dricka, 200skr slutade kalaset på. IMG_20220610_182546.thumb.jpg.03a3556598587bd85f2a569d44373405.jpg

 

   FF 

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-06-09 at 19:40, skrev audirs2:

Har skickat in ansökan nu!

Glöm icke svetshjälmen och KJEMPPIN🤣

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.jpeg.4b94179938543c913bb009860e4e933b.jpeg

Precis nyss, skrev B747:

image.thumb.jpeg.4b94179938543c913bb009860e4e933b.jpeg

Tittar på en ny familjemedlem.Herr Kaninsson.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
21 timmar sedan, skrev FF:

 Väntar på färjan till Bornholm. 

IMG_20220609_214821.thumb.jpg.7361627fca726ba01ad3b36e61bab2ea.jpg

 

IMG_20220609_213833.thumb.jpg.d9cbadc5f1c57fecbaeab60e5d81066e.jpgIMG_20220609_214923.thumb.jpg.696f273881f9c3d63cb7f255fab43e90.jpgIMG_20220609_214923.thumb.jpg.696f273881f9c3d63cb7f255fab43e90.jpg

219 kB · 0 downloads

     FF 

Igen?......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
4 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

Kör besökare till Sweden Rock.

@Arnold Layne Närmare än så här kommer jag inte i år.

DSC_0077.thumb.JPG.39e58e8cf730add9ccf52e6f4e7eee4f.JPG

 

Kan notera att det lilla företaget jag jobbar på nu har levererat 52 000 köttbullar och runt 8 000 älgburgare till en entreprenör som säljer mat på Sweden Rock......

Redan idag fick han panik och trodde att köttbullarna inte skulle räcka till.......:giggle:

 

Va fan, super man inte på festivaler istället för att äta?????....:rotfl:

 

Rättelse: Jag har också varit på festival och då super man först och äter onödigt mycket fyllekäk efteråt, så det är kanske inte så konstigt att det går åt en jävla massa käk?.....:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Planterat blomster.. ❤️🇸🇪

 

DSC_8516.thumb.JPG.57981b4719f965160219fbaf40e8443d.JPG

 

DSC_8518.thumb.JPG.c073abefa45e66e1a6cc5ec0e5df6c53.JPG

 

DSC_8519.thumb.JPG.bcd1cb780f5ce12b87d57f37c5853e38.JPG

 

Nu är det bara resten kvar.. 😎

 

DSC_8520.thumb.JPG.1361e3fc4ae0b8a90403cc24668af0d3.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-06-03 at 19:02, skrev ellim63:

Mekat till en tzatziki så till och med Erdogan skulle bli avundsjuk.. 😄

 

DSC_5201.thumb.JPG.f9d37beae5fdd203f161ed7f0a6d642e.JPG

 

DSC_5202.thumb.JPG.fb9bfb7b063e45101f74c8b9d8d0c901.JPG

 

DSC_5203.thumb.JPG.09fe2e9c9256cdab82c646860303d475.JPG

Kommer inte Tzatziki från Grekland och Erdogan från Turkey eller har jag blivit lurad nu?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Kommer inte Tzatziki från Grekland och Erdogan från Turkey eller har jag blivit lurad nu?

Äts även i Turkiet, men heter nåt annat. 

 

Ändrades av ellim63
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev ellim63:

Äts även i Turkiet, men heter nåt annat. 

 

Kan det vara blodpudding?:rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev B747:

Kan det vara blodpudding?:rotfl:

Erdogan kan man kanske göra blodpudding och slarvssylta av... 

🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev ellim63:

Äts även i Turkiet, men heter nåt annat. 

 

Det heter Cacik i Turkiet 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kuken

 

6F243CC1-2461-4E7B-A9E7-80C4810F2EA5.thumb.jpeg.fd7108b772ecaa78b9764cec18a519dc.jpeg

 

tappa inte ett sådan hära glas

 

DD2997AE-F6D8-45F4-937B-48A296A8569D.thumb.jpeg.dee34fca63f1016784b819d481861a62.jpeg

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...