Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fredag för mig idag.... Tog en semesterfredag för att få en långhelg och göra en tripp upp till Orust för att träffa PD och Plogen (som kommer på besök från Sthlm).👍 Nu tänkte jag stränga om ack-guran. Å när den vart klar...... .....så tog jag nästa i bara farten.👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Undrar vilka trådar Omamarama huserar i, som gjort honom till en raket (ja, jag vet att han kallar sig omarama men det här blev roligare, typ "Oh mama can't you tell" (eller ngt))...... Nä, nu skall undertecknad gå till sängs insåg jag just nu..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Glor på fotboll Peru-Chile. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 (ändrad) 19 hours ago, Peolito said: Ingen alkohol? Jodå jag går med en bira i handen Ändrades Oktober 8, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 12 timmar sedan, skrev audirs2: Hmmmm,,,,kvalifi,,,,,,,,!? Torsdag! Ärtsoppan, du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Pass upp för alla kullar i gräsmattan, dom gör förbaskat ont i näsan vet jag av erfarenhet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 5 minuter sedan, skrev husse: Pass upp för alla kullar i gräsmattan, dom gör förbaskat ont i näsan vet jag av erfarenhet Jag kommer fan inte gå ut på den där livsfarliga gräsmattan, för jag vet hur förädisk den kan vara...... Jättemysig ibland, men så helt plötsligt hoppar den upp och slår en på näsan (fast det vet du ju redan)...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Nu så.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Jag och Wille besöker sin farmor och kollar att hon sköter sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jag kommer fan inte gå ut på den där livsfarliga gräsmattan, för jag vet hur förädisk den kan vara...... Jättemysig ibland, men så helt plötsligt hoppar den upp och slår en på näsan (fast det vet du ju redan)...... Man kan alltså säga att du är näsvis............ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Nyss avslutad dagens fys och givetvis med öl som sportdryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Alarik: Man kan alltså säga att du är näsvis............ Fråga Husse, för det han som blev angripen först.....🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 36 minuter sedan, skrev 65Selander: Nyss avslutad dagens fys och givetvis med öl som sportdryck. Härligt! Summerar min vecka bortsett från idag då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Nu så.....👍 Oj oj oj......🤪🤪🤪🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Bjuder på furuporr.....🤣 @Soengsang @M33 .....🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 4 hours ago, Risifrutti said: Härligt! Summerar min vecka bortsett från idag då.... Grym låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 En sväng i skogen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Skall ta en promenad och hämta ett paket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 13 minuter sedan, skrev Enis: Skall ta en promenad och hämta ett paket enis Inte helt enkelt att hitta till PostNord i denna stad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 6 minuter sedan, skrev Enis: Inte helt enkelt att hitta till PostNord i denna stad enis Ja den GT:n var ju inte mycket att hänga läpp för tur att det finns annat på vägen att cheersa upp sig för enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Ja den GT:n var ju inte mycket att hänga läpp för tur att det finns annat på vägen att cheersa upp sig för enis En av murphys lagar eller var det Cevin Bacons lag @Naam kaeng man hittar alltid någon man känner Där dök Williams boendefamilj upp som tagit hand om William sedan hans mamma inte var kapabel mer men nu vidare mot nya äventyr Här fungerade thaiidkort var det enda som Pia hade kvar hemma bildbevis att en så länge är paketen med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 9 minuter sedan, skrev Enis: En av muprhys lagar eller var det Cevin Bacons lag @Naam kaeng man hittar alltid någon man känner Där dök Williams boendefamilj upp som tagit hand om William sedan hans mamma inte var kapabel mer men nu vidare mot nya äventyr Här fungerade thaiidkort var det enda som Pia hade kvar hemma bildbevis att en så länge är paketen med enis Så där ja bara ett stenkast hemifrån enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 33 minuter sedan, skrev Enis: Så där ja bara ett stenkast hemifrån enis Påverkas man av vad som publiceras på internet? Nu djävlar bränner vi bocken å en liten pinne enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 24 minuter sedan, skrev Enis: Påverkas man av vad som publiceras på internet? Nu djävlar bränner vi bocken å en liten pinne enis åter i hemmets lugna vrå oban där man var f@n är paketen… får nog ta en runda till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu