Benriach Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Stör mig ngt oerhört på dessa jäääävla elsparkstöttingar (eller va de nu kallas), som ligger å dräller över allt..... Ja, det är väl inte elsparkstöttingarnas fel iofs men detta jävla packet som dumpar dem överallt.....😠 Håller med, dessa jävla mongomoppar borde förbjudas... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 15 minuter sedan, skrev Benriach: Håller med, dessa jävla mongomoppar borde förbjudas... Ja åt helvette med dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 Skönt med kontorstjänst när störtskuren kommer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 väntar på pizza, lågan har falnat enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 On 2020-07-19 at 10:09, skrev Kenneth4618: Jag tvättar mina kläder och frugan tvättar sina är vårt deal 😀 Jag tvättar våra kläder eller tvättmaskin gör jobbet sen hänger jag upp kläderna på tork, Inte svårt Kör du två tvättmaskinprogram då för på en vecka blir det inte så dj mycke tvätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 (ändrad) 59 minuter sedan, skrev Boa52: Jag tvättar våra kläder eller tvättmaskin gör jobbet sen hänger jag upp kläderna på tork, Inte svårt Kör du två tvättmaskinprogram då för på en vecka blir det inte så dj mycke tvätt Skrev jag att det var svårt? För övrigt här i sörlandet använder vi torktumlare ☺ Frugan har så mycket kläder så hon behöver bara tvätta max en gång i månaden 😉 Ändrades Juli 20, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 56 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skrev jag att det var svårt? För övrigt här i sörlandet använder vi torktumlare ☺ Frugan har så mycket kläder så hon behöver bara tvätta max en gång i månaden 😉 STrumpor handukar och möjligtvis underkläder åker i torktumlaren övrigt hängs upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 Ojojoj.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 On 2020-07-10 at 11:54, skrev clion: Smuttar på Kungen Kung och fosterland Förhoppningsvis kan jag göra bort mig i fyllan Enis blir glad Nu kan han skicka nåt dumt kommit ur fyllan än? skål min vän Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Skrev jag att det var svårt? För övrigt här i sörlandet använder vi torktumlare ☺ Frugan har så mycket kläder så hon behöver bara tvätta max en gång i månaden 😉 Tvätta en gång i mån och det orkar du inte ta hand om, har också torktumlare men varför använda den om man kan hänga kläderna ute, luktar så dj gott om dom då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Boa52: Tvätta en gång i mån och det orkar du inte ta hand om, har också torktumlare men varför använda den om man kan hänga kläderna ute, luktar så dj gott om dom då Tanken har aldrig slagit dig att HON VILL tvätta sina egna kläder. Då min mor dog när jag var 16 år och farsan jobbade i Östtyskland så fick jag lära mig att både ta hand om hus, tvätt och matlagning tidigt. Så jag behöver inga råd från en korkskalle som dig. Ändrades Juli 20, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 Kollar gammal fotboll C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 21, 2020 Dela Inlagd Juli 21, 2020 Avverkat frukostmackan. Grått och blåsigt idag. Himlen är oskyldigt blå......not Många varelser som uppskattar att gräsmattan blev klippt till slut. Här förbereder mördarsnigeln en lömsk blixtattack mot den stackars vinbergssnäckan. Run, Forrest, run! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 21, 2020 Dela Inlagd Juli 21, 2020 Måste nog vara ganska ensam om att få denna fångst på en spinnare! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2020 Dela Inlagd Juli 21, 2020 Håhåjaja, nu blir det mycket klorofylla några månader framåt. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2020 Dela Inlagd Juli 21, 2020 Funderar på att ta mig en tripp in till centrum och Kungstorget under semestern..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2020 Dela Inlagd Juli 21, 2020 Nu tar jag semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Hmmm, barnbarnet strejkar idag om ändock @samet vore här enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 prisa skatteåterbäringen...... nej bärhjälpens menar ju ja Ända från blöteborg @samet himself enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Fyller på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 On 2020-07-21 at 10:49, skrev Stefan: Måste nog vara ganska ensam om att få denna fångst på en spinnare! Nja det är säkert nån till därute men en spinnare är ju lite udda fångstmetod. Själv har jag tagit en på mete, daggmask som bete blev också väldigt snopen var inte beredd helt enkelt. Vad jag gör just nu surfar på MPR forum förståss 😁 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: prisa skatteåterbäringen...... nej bärhjälpens menar ju ja Ända från blöteborg @samet himself enis Lite otäckt att rape-vanen var framkörd när jag kom... å dessutom med en soffa samt en påse med gag-balls, strap-ons och buttplugs i bagagen... för ett ögonblick trodde jag att livet nu var slut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Tillverkar lite meducin som Karlsson skulle sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 5 timmar sedan, skrev samet: Lite otäckt att rape-vanen var framkörd när jag kom... å dessutom med en soffa samt en påse med gag-balls, strap-ons och buttplugs i bagagen... för ett ögonblick trodde jag att livet nu var slut... Gag-balls, strap-ons och buttplugs i bagagen..... "trodde livet nu var slut...." Knappast, det har just börjat...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 Lär mig matlagning av min dryga storebror. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu