Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 (ändrad) Slappar i soffan efter att ha rastat Duracellkaninen i svampskogen Hon kommer nog att sova sött snart efter att varit vaken i 34 timmar 😊 Ändrades Juli 18, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Gissa vad det blir till middag idag........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Djävla skitspisar, man får ju inte plats med ett skit... å denna touch sämsta uppfinningen någonsin.... ge mig vred innan vredesutbrottet tar vid enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Kvällsdopp med mini. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Gissa vad det blir till middag idag........... Sloppy Joes ? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 (ändrad) Tänkte kolla på en film som jag faktiskt, trots mitt "nörderi" inom Star Wars, aldrig har sett förut........ Men så krånglade DVD:n och jag blev pissförbannad..... Fast med en välriktad gedan mawashi geri (s.k. lowkick), fick jag skiten till att fungera igen...... Ändrades Juli 18, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Ingen rast ingen ro enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 5 timmar sedan, skrev Enis: Djävla skitspisar, man får ju inte plats med ett skit... å denna touch sämsta uppfinningen någonsin.... ge mig vred innan vredesutbrottet tar vid enis Med dom råvarorna är spisen ditt minsta problem! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Ingen rast ingen ro enis Byt fru, har inte stoppa ett tvättplagg i tvätten på 40 år. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 1 minut sedan, skrev FF: Byt fru, har inte stoppa ett tvättplagg i tvätten på 40 år. FF Gamla stammen, ni är ett utdöende släkte😉 Jag tvättar o frugan stryker/sorterar är vår deal! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Amazing Thai på Vasagatan har små öl flaskor! Brudarna ville först inte åka men så fick dom höra att det är Sec Loso på karaoken, dom e kvar fortfarande! Dottern och jag åkte hem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Vilken underbar utsikt från jobbet, God morgon alla vänner på MPR! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 14 timmar sedan, skrev frogfish: Båda är bra. Kompletterar varandra👍 Kör de inte helgmarknaden i år? Var där sommaren 2018 och hade strett-food-frossa... 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 36 minuter sedan, skrev samet: Kör de inte helgmarknaden i år? Var där sommaren 2018 och hade strett-food-frossa... 😊 Tror marknaden är inställd eller flyttad pga virusskiten. Men några food trucks brukar stå där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 14 timmar sedan, skrev Enis: Djävla skitspisar, man får ju inte plats med ett skit... å denna touch sämsta uppfinningen någonsin.... ge mig vred innan vredesutbrottet tar vid enis Ja, går det att köpa något med vred idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 51 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, går det att köpa något med vred idag? Ja https://www.falconsverige.se/produkt/mercury-1200-induktion-120-cm/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev hamnoi: Gamla stammen, ni är ett utdöende släkte😉 Jag tvättar o frugan stryker/sorterar är vår deal! Jag tvättar mina kläder och frugan tvättar sina är vårt deal 😀 Ändrades Juli 19, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Gissa vad det blir till middag idag........... 15 timmar sedan, skrev flebbe: Sloppy Joes ? 😀 Jag tippade på "vegoburgare" 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Studerar båtlivet i gästhamnen i Sandhamn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 3 minuter sedan, skrev Tallviking: Studerar båtlivet i gästhamnen i Sandhamn Trevlig ö när det är soligt och varmt, annars inte, fick du nån go mat på vägen ut till ön? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Förbereder dagens grillmat och frugan rensar tillbehör från dagens skörd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Så har det blivit dags att göra nytta igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Frugan har rensat ogräs, först bland bärbuskarna och sen blomsterrabatterna.. Favoritdottern kämpar på med sin presentation av examensarbetet i uterummet.. Och jag pysslar i köket.. Snart blir det middag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Installerar min nya DVD-spelare....... Den gamla kraschade igår (den klarade väl inte av Star Wars antagligen? )...... Tittar väldigt sällan på film men jag har en massa gamla godingar som man plockar fram lite då och då och då kan det vara bra att ha en spelare som fungerar....... Visst finns det streaming men eftersom jag tittar så sällan är detta nog det billigaste alternativet...... Men fan va små de har blivit nu för tiden (den svarta lilla saken högst upp i bild. Den under är min fantastiska CD-spelare).... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 Stör mig ngt oerhört på dessa jäääävla elsparkstöttingar (eller va de nu kallas), som ligger å dräller över allt..... Ja, det är väl inte elsparkstöttingarnas fel iofs men detta jävla packet som dumpar dem överallt.....😠 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu