kenneth073 Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 Nu kom solen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 50 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej 🙂 Fick precis reda på att granndjävlen's fru var sur när han kom hem efter våran utekväll. Och den som säger att mannen trycker ner kvinnan.. Titta på bilden en gång till.. Tror inte han följer med på fredag.. Ha en kanonbra dag! Bildjäveln på grannjäveln syns inte i telefonjäveln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 Tar en öl med några polare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 19 timmar sedan, skrev ellim63: Tror att det blir fantastiskt gott... 🙄 Som vanligt Mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 16 minuter sedan, skrev rolba: Bildjäveln på grannjäveln syns inte i telefonjäveln. Inte i datorjäveln heller Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 10 timmar sedan, skrev Peolito: Men läste du inte nyheten att pga uppvärmningen blir det kallare. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jo jag såg det... Idoiter... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej 🙂 Fick precis reda på att granndjävlen's fru var sur när han kom hem efter våran utekväll. Och den som säger att mannen trycker ner kvinnan.. Titta på bilden en gång till.. Tror inte han följer med på fredag.. Ha en kanonbra dag! 2 timmar sedan, skrev rolba: Bildjäveln på grannjäveln syns inte i telefonjäveln. 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Inte i datorjäveln heller Kan inte heller se grannjäveln. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Bildjäveln på grannjäveln syns inte i telefonjäveln. Å ingen annanstansjäveln hellerjäveln...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 jobb, jobb, jobb... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 på sunklokal enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 (ändrad) . Ändrades November 13, 2019 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 Ännu mera jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 12, 2019 Dela Inlagd November 12, 2019 33 minutes ago, M33 said: Ännu mera jobb Dubbelpost....e du full eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 6 timmar sedan, skrev Muimatt: Dubbelpost....e du full eller? Katastrof, jag bör avlivas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 11 minutes ago, M33 said: Katastrof, jag bör avlivas Att du inte har hoppat ut från en takbar redan för ett par timmar sedan är egentligen sensationellt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 12 timmar sedan, skrev Enis: på sunklokal enis Är det nåt ställe jag har byggt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 7 minuter sedan, skrev rolba: Är det nåt ställe jag har byggt? Buddys så ingen av dina finkrogar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 Stångdans på gång. Madam filmar. Ska vi ta med henne i 10-kilos klubben? Nu ska jag tvätta linsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 Hamnat i tyskens bar. Nu vill de att ska äta mera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Klippnytt biljardbord, så nu tas det en oskuld. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 en vanlig dag på jobbet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 På lokal... Snart blir det "kändisar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Nu kom det like nytt folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 (ändrad) Kändis ända från fruns högstadietider. Ändrades November 14, 2019 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 2 timmar sedan, skrev Enis: en vanlig dag på jobbet enis Enis en reko "gubbe"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu