clion Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 31 minuter sedan, skrev Broskan: Clion kan det där och flera på MPR har ju lärt sig och flyger lyxigt numera Ser fram emot lite business/first class med LH från dig Clion i vinter. //Broskan Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger till Los från6 50 -- 60m gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 1 minut sedan, skrev clion: Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger till Los från6 50 -- 60m gånger Kan du översätta är du snäll Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 2 minuter sedan, skrev clion: Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger till Los från6 50 -- 60m gånger Nä du behöver inte garantera men tack för ett glasklart svar //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 4 minuter sedan, skrev Fantomen: Det är fan taget! Förfest i Älvängen! Precis nyss, skrev clion: Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger till Los från6 50 -- 60m gånger Nu bor jag inte i Älvängen Tyvärr Jag bor i Rane bergen Angered Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 9 minuter sedan, skrev clion: Kan ju inte garantera Har ju åtg. 30 4 gånger till Los från6 50 -- 60m gånger Det är många gånger faktiskt Clion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 11 minuter sedan, skrev clion: Nu bor jag inte i Älvängen Tyvärr Jag bor i Rane bergen Angered Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 16 minutes ago, clion said: Nu bor jag inte i Älvängen Tyvärr Jag bor i Rane bergen Angered Hmmm... Vill inte märka ord men ska man läsa det som "Nu bor jag inte i Älvängen tyvärr" eller "Tyvärr bor jag i Rane bergen"? Skit samma! Spelar inte så stor roll. Vi kan ju köra två förfester! Men vi börjar väl på Bangsaray?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 5 minuter sedan, skrev clion: Nu bor jag inte i Älvängen Tyvärr Jag bor i Rane bergen Angered Den särskrivningen var kanske den mest ovanliga jag sett.......... Förmodar du menar Rannebergen?......... https://sv.wikipedia.org/wiki/Rannebergen Ett paradis trots dåtidens miljonprogram med sin närhet till naturreservatet Vättlefjäll https://sv.wikipedia.org/wiki/Rannebergen.......... Men mångkulturen förstörde ju det också............🤬 Närmaste sjön ser ju ut som en soptipp nu för tiden efter att det firats Eid al-fitr............🤬 https://sv.wikipedia.org/wiki/Eid_al-fitr Jäkla tur att mamma & pappa inte köpte hus där uppe på den tiden det begav sig och då det fortfarande var vackert.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Favorittjejerna är i svampskogen och jag slavar i köket.. Kokar tjocka revben... Och fixar till snabbsaltad gurka, blev både dill och persilja denna gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Majsbomb med kronärtskocka.. Tror att det blir fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 På G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Vinkar till clirre... hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 21 timmar sedan, skrev Bibben: Har du kollat in var F1 ska köras? Hej Bibben Sitter på flygplatsen på väg till Ho Chi Minh så han tyvärr inte, vet bara att jag måste vara här när dom kör F1. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Clirre hjälp mig, stolpe,/rör är på andra sidan. Hur gör jag för att komma innanför? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Varje väska väger under 23kg... jag lovar... Oj... väger de mer än 23kg å vågen lyser och skricker ilsket... Men snälla vi kan väl få ta med ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Always trust in SAS to fuck up your plans... boarding börjar om 7min. Kärran har inte ens landat ännu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 4 hours ago, samet said: Always trust in SAS to fuck up your plans... boarding börjar om 7min. Kärran har inte ens landat ännu... Ojjj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 3 hours ago, judazzz said: Ojjj Angry who? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Always trust in SAS to fuck up your plans... boarding börjar om 7min. Kärran har inte ens landat ännu... Jag har en känsla av att jag ska använda din kärra, så då kan jag räkna med att bli försenad jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag har en känsla av att jag ska använda din kärra, så då kan jag räkna med att bli försenad jag med. Nej... denna skall vidare till Malaga... den är redan annonserad som försenad... Då innebär det säkerligen ankomst till T5 för mig... Du får en Airbus 320... Jag åker en Airbus 320 Neo... Ändrades Augusti 26, 2019 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 14 minuter sedan, skrev samet: Nej... denna skall vidare till Malaga... den är redan annonserad som försenad... Då innebär det säkerligen ankomst till T5 för mig... Du får en Airbus 320... Jag åker en Airbus 320 Neo... Ah! Ingen Gate 41 för dig? det här måste utredas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 7 timmar sedan, skrev samet: Varje väska väger under 23kg... jag lovar... Oj... väger de mer än 23kg å vågen lyser och skricker ilsket... Men snälla vi kan väl få ta med ändå... De där borde väl gå som handbagage, i alla fall Ullaredssäckarna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Hej Just nu äter jag frukost i Ho Chi Minh. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Letar @Luke the Drifter men verkar inte synas till.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 56 minuter sedan, skrev Soengsang: Letar @Luke the Drifter men verkar inte synas till.... Ekenäs? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu