swedenfarang Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Njuter av utsikten tillsammans med Fru Swedenfarang. Skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Skål! Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 3 timmar sedan, skrev svampen: Drar en 11:a ☕ köpp i Söderhamn nice liten stad 😀 Min hemstad❤️❤️❤️ Gågatan var ljusare och livfullare för 30-40 år sedan. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Mjukar upp med en Ludwig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 2 timmar sedan, skrev swedenfarang: Njuter av utsikten tillsammans med Fru Swedenfarang. Skål! Livet på en pinne! Gott o dricka o gott sällskap Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Hej Gick för att äta middag hos min lokala Italienare.. Ett glas rött vin. Och pasta.. ( kanske kroppen skrek efter "Svensk husmanskost" ) Sen skulle jag hem för att förbereda mig morgondagen som flaggbärare och öva på internationalen.. Men det gick åt helvete, så hamnade på lokal.. Igen.. Ha en en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 15 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Gick för att äta middag hos min lokala Italienare.. Ett glas rött vin. Och pasta.. ( kanske kroppen skrek efter "Svensk husmanskost" ) Sen skulle jag hem för att förbereda mig morgondagen som flaggbärare och öva på internationalen.. Men det gick åt helvete, så hamnade på lokal.. Igen.. Ha en en kanonbra dag! Ett väldigt trevligt ställe. Nästa gång vi går dit får systerdottern följa med Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Rätt behagligt i Valbo idag.... men snart kommer väl tanta och vi ha nått mera gjort just nu sanerar hon sin 30 åriga sons boende i vårt förråd. Fick för en stund sedan köra igång en tvättmaskin, tur det finns plasthandskar. Var som att handskas med kemiskt stridsmedel. Grabben är bra på många sätt men ordning och reda är inte hans främsta egenskaper enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 5 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Ett väldigt trevligt ställe. Nästa gång vi går dit får systerdottern följa med Hej PD Klart hon får, om hon inte tränar golf. Hon kommer snart hit, hon är färdig med golf träningen nu för någon tävling till helgen. Skall jag hälsa från dig? Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 8 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej PD Klart hon får, om hon inte tränar golf. Hon kommer snart hit, hon är färdig med golf träningen nu för någon tävling till helgen. Skall jag hälsa från dig? Ha en kanonbra dag! Hälsa henne så gott. ❤️ Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Kontrollerar hur mycket 🍒 körsbär det kan tänkas bli i år. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 (ändrad) Ännu en slitsam dag för oss löneslavar / SatanG Ändrades April 30, 2019 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Drar en kvälls 🍺 vid kanölen👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Kollar elden C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Kollar när Frölunda manglar Turgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Kollar Majbrasor! MVH... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Äter kyckling, dricker öl o kollar på fotboll Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 1 timme sedan, skrev Tommy: Kollar Majbrasor! MVH... När tog du den bilden? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Precis nyss, skrev PeterDahlin: När tog du den bilden? Nån timma sedan! Via Google. Flera frågor? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 4 timmar sedan, skrev svampen: Drar en kvälls 🍺 vid kanölen👍 Bara du inte blir på kanelen mästerkastar'n! 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Kollat årets Chalmers Cortegé Även damerna i den lokala thaimassagen tyckte det var kul... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Blev en tur till Arab Street. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Åker en skönt sakta flodbåt i Lampaya, ungefär 6 mil väster om Bangkok. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Släppt iväg respektive på otyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Spelade golf första gången, lyckades i alla fall, med 2 hål ett över par. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu