clion Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Jag sitter i stugan och väntar på exets broder ska komma hem från Navy Darlingen var nere och betalade el räkningen på 1065 bath och köpte en kall stor Chang så nu är det musik stunden ett tag Obs Hörlurar är det som gäller så man hör alla instrumenten https://youtu.be/38tO-zOytDY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 On 2019-03-26 at 22:26, skrev norris55: Har tittat gratis i 6 månader nu..... Ja där finns precis hur mycket som helst att titta på utan att betala eller logga in med något konto. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kungotto Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 On 2019-03-23 at 19:07, skrev M33: PB funkar fint nyafilmer.com bästa gratis sajt som finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 20 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Okay. Skumt. Han sade att när man klickar på en film så hamnar man på en annan sida där man måste registrera sig och uppge kontonummer. Sedan kommer info om att man kikar gratis i fem dagar. Nåväl, strunt samma. Det kanske är skit bakom spakarna..... NyaFilmer 123movies putlocker dreamfilm, prova att skriva detta i sökrutan på google. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kungotto Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 On 2019-03-23 at 19:07, skrev M33: PB funkar fint https://nyafilmer.com/ Glöm PB här finns The Dirt streama gratis med text på svenska,och nästan allt.Och inget virus.Bara klicka bort popup.Kör med Chrome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Tog ett par öl på Margaritha Station innan vi drog till Perimeter Road. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 (ändrad) Ny leverans, direkt ut i Vänern. Därför ingen inplastning. Ändrades Mars 28, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Sitter med gumman på Buss Stationen I Jomtien vid Fodmarket Har ju åkt med Pattaya bussarna för 300 bath per person Träffade ju ett par goa svenskar på Beache i Paradiset och fick reda på den här stationen vid Fodmarket där kostar en biljet 120 bath och finare busar Så nu sitter vi här i tid 1.5 timma innan våran buss ska gå Jag sa till gumman gå fram till disken och fråga om det fins plats och möjlighet att ta en tidigare buss Fan så mycket bättre Cervis än i Pattaya Nu fick vi tjänat 30 minuter på en buss som hade 2 platser över Jo ett par pilsner på Fodmarket a 48 bath stycK Har bara sett dem på Fodmarket men fan va man går igång på demVarje Äch nu sitter vi på.busen och det är skakigt u släcker just i bussen perfekt Det Vad det jag ville sova i bussen Jo fan va saker jag har med mig 23 kilo på stora väskan och 20 i ryggan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Tittar på vårlöksutställning, stadsträdgården! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 När man jobbar hela helgen så får man njuta en gofika på en torsdag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Väntar på att filmen ska börja “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 3 timmar sedan, skrev ellim63: Tittar på vårlöksutställning, stadsträdgården! Och där kan man få sig en belöningsöl oxå 😋 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 14 minuter sedan, skrev måne: Och där kan man få sig en belöningsöl oxå 😋 Inte när man kör bil tyvärr...snackade lite med Hasse och det var ju trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar på att filmen ska börja Där skulle de köra gymnastiska naturfilmer.... 4DX "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 Blev lite käk efter bion hos grannen mitt emot “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar på att filmen ska börja 195 spänn för ett se en film. Herregud när man kan hitta samma film gratis på nån filmkanal på TV. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Väldigt trevlig natt med gamla Angeles City veteraner/vänner sen 30år. Men nu väntar jag på att Gpoint ska öppna portarna. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: 195 spänn för ett se en film. Herregud när man kan hitta samma film gratis på nån filmkanal på TV. BTT Film är bäst på Bio. Det är nog fan den enda reklamslogan som stämmer till hundra procent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: 195 spänn för ett se en film. Herregud när man kan hitta samma film gratis på nån filmkanal på TV. BTT Helst på en tjock 14 tum tv från 60 talet. Snålheten har inga gränser. Pissa utomhus så slipper du använda vatten för att spola. Ändrades Mars 29, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: 195 spänn för ett se en film. Herregud när man kan hitta samma film gratis på nån filmkanal på TV. BTT Du får vänta 9 månader innan filmen visas på en betal filmkanal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Du får vänta 9 månader innan filmen visas på en betal filmkanal. Han har ju gratis filmkanaler Ändrades Mars 29, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Liten espresso och stor bagel på kontoret.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 En dag i slit o släp👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: 195 spänn för ett se en film. Herregud när man kan hitta samma film gratis på nån filmkanal på TV. BTT Gratis då man blev bjuden på både bio och mat 😁 Dessutom kan du inte se den filmen på TV i 3D4DX Funkar inte google idag? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 29, 2019 Dela Inlagd Mars 29, 2019 Kalla öl på LA Cafe med Thai Navy nu. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu