Broskan Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Sitter med Björta på Harleys i Barrio Barretto Blev en Cordon bleu och en kall SML till det mmmmm //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Fortsatt jobb med uteduschen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 On 2019-03-24 at 16:54, skrev Kötthandlarn: Jag håller med Mankan........ Inte för att det handlar om stora pengar men jag tittar så sällan på TV (eller dylikt), så man vill gärna se vad man får för pengarna....... Har erfarenheten av att man går in på Netflix hemsida, så kan man inte se vilket utbud de har.......... Skulle gärna vilja veta det innan jag tecknar ett abonnemang men som den stenåldersmänniska jag är, så har jag antagligen kollat fel...... nyafilmer.com massor av serier, svensk text, "om man int begrip" som Stenis sa. Gratis.... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Förklarar ju lite ang @Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Inte varje dag man får se en Naam kaeng födas 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 timme sedan, skrev norris55: nyafilmer.com massor av serier, svensk text, "om man int begrip" som Stenis sa. Gratis.... Polaren säger att "gratis" bara gäller i 5 dagar.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 lysnar på chefen finklädd i Bruce Springsteen T-shirt och keps enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 På G... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Polaren säger att "gratis" bara gäller i 5 dagar.....? Har tittat gratis i 6 månader nu..... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 På resande fot igen. Lämnar nu Olongapo på väg till Dau. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Nytt färdmedel sista biten till hotellet. Äntligen framme Men först lite mat innan man blöter ner sig i poolen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 13 timmar sedan, skrev Enis: lysnar på chefen finklädd i Bruce Springsteen T-shirt och keps enis Välkommen i svampfotoklubben. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 19 timmar sedan, skrev Surin P3: Fortsatt jobb med uteduschen. Hoppas du att div Damer ska va nakna Många gluggar och glo i Petteri Man kan ju hoppas at div damer är Heta och vill svalka av sig Sol glasögon måste va på Då e det lugnt Själv sitter jag i stugan damen glor på tv Jag super till med musik https://youtu.be/p30NV97_MFQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 På väg till jobbet. Bra legroom på bussen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 I morgon eller nästa dag 01.05 29mars så går China air mot Swedala för denna gången Damen kommer ju på 6 månaders Turistvisum i Maj nån gång Så vi får se om det blir en längre vistelse i stugan i November till typ som nu Songkran vill jag slippa pga av regn och extra värme var och inhandlat en kall Chang och fortsätter på mina Musik videos å härlig ä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 17 timmar sedan, skrev norris55: Har tittat gratis i 6 månader nu..... Okay. Skumt. Han sade att när man klickar på en film så hamnar man på en annan sida där man måste registrera sig och uppge kontonummer. Sedan kommer info om att man kikar gratis i fem dagar. Nåväl, strunt samma. Det kanske är skit bakom spakarna..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 13 minuter sedan, skrev clion: I morgon eller nästa dag 01.05 29mars så går China air mot Swedala för denna gången Damen kommer ju på 6 månaders Turistvisum i Maj nån gång Så vi får se om det blir en längre vistelse i stugan i November till typ som nu Songkran vill jag slippa pga av regn och extra värme var och inhandlat en kall Chang och fortsätter på mina Musik videos å härlig ä Du verkar vara en livsnjutare, Clion. Resan ser ut att ha varit trevlig. Men du behöver ju inte gifta dig med alla du myser med. Blir svårt att spara till vinterresan med damen i Sverige, för jag utgår från att du står för fiolerna. Men samtidigt vet man inte vad som händer imorgon, så kör på och lycka till👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 TarTar en läsk på McFly's bar. Mörkt i horisonten så jag har i.gen koll på vinklar och vrår men ett par suddiga bilder får jag nog till. Bossen lägger ut bilder på fb En till Dagens födelsedagsdam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Blev en mojito här mmmm //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Fikar lite Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Fika du Enis så tar jag en öl //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 Det blev mer än så. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 2 timmar sedan, skrev Broskan: Blev en mojito här mmmm //Broskan Angeles hehe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2019 Dela Inlagd Mars 27, 2019 33 minuter sedan, skrev Broskan: Fika du Enis så tar jag en öl //Broskan Hela hotellet var fullt av fnittrande japanskor på morgon och kväll så det funka... med ordningsamma kollegor så inga smygbilder dock.... och ingen synd på rummet då man kände tungt tryck i från sovrumsfönstret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 28, 2019 Dela Inlagd Mars 28, 2019 (ändrad) Efter lång och trevlig natt startar vi dagen med lite plaskande i poolen. I morgon kör dom Miss Bikini pool party här. //Broskan Ändrades Mars 28, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu