ellim63 Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Promenad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Granngården, frugan ville ha en kvast men hon får lugna sig till påsk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Hm lite osäker på varför tråden finns i "Allmänt om Thailand". Finns säkert en bra förklaring. Men hur som helst, nu trotsar jag vädrets makter, och står i någon plusgrad och grillar. Barfota. Tur man har en brasa inne....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 On 2018-10-23 at 04:54, skrev rolba: Slötittar på morgonens nyheter. Nog måste du, för bövelen, kunna argumentera för en större tv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 En biira .... i det friia ... Bubbel, bubbel, Bubbel, bubbel Bubbel, bubbel... 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 52 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Nog måste du, för bövelen, kunna argumentera för en större tv! 42" räcker för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Gör ett litet besök i barndomen.......😉 Synd bara att lakrits inte finns längre.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Å så steker jag spytt i panna......😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 On 2018-10-25 at 23:33, skrev samet: Tar en sista... Tog ett par olika Somersby ikväll, mycket bra cider. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Morgonpromewalk avklarad 28 soldis Phrapadeng nu köppen o lite kexchoklads kännsla ☕🍫 Trevlig lördag 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Lunchar på Beer Garden i Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Väntar på frukost i Linne'stan..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 (ändrad) Genomlider en gikt från helvetet i högerfoten..... Ändrades Oktober 27, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Förbereder dagens käk. Oxrullader med gräddsås. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Suger i mig goa drycker och chattar med en Thai dam och lyssnar på musik https://youtu.be/r16UkiI5wjY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 7 minuter sedan, skrev clion: Suger i mig goa drycker och chattar med en Thai dam och lyssnar på musik https://youtu.be/r16UkiI5wjY Thai dam Du är väl gift med en afrikanska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 1 minut sedan, skrev Knasen: Thai dam Du är väl gift med en afrikanska? Skillsmässa uttagen 😁💔 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 1 minut sedan, skrev svampen: Skillsmässa uttagen 😁💔 Ojdå, fan vad man missar grejer när man inte har tid med MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 11 minuter sedan, skrev Knasen: Ojdå, fan vad man missar grejer när man inte har tid med MPR Det gäller å hänga med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Hämtar lilla gumman “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Genomlider en gikt från helvetet i högerfoten..... Jag får något liknande och vet vilket helvete det är. De här har hjälpt mig massor helst när jag tar dem när det börjar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Checkar in, Sthlm C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Fredman: Jag får något liknande och vet vilket helvete det är. De här har hjälpt mig massor helst när jag tar dem när det börjar. Har något liknande i Thailand, men tyvärr glömde jag dem när jag åkte på jobb. Brukar få denna skit 1-2 gr per år, ibland inte ens det.....bara de som haft det vet hur smärtsamt det kan vara. Ändrades Oktober 27, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 4 timmar sedan, skrev clion: Suger i mig goa drycker och chattar med en Thai dam och lyssnar på musik https://youtu.be/r16UkiI5wjY Back on track då mao. Skönt att höra att du håller dig i rätt världsdel i alla fall. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Lyssnar på P1, tar en Whisky och drömmer om Thailand. On 2016-01-01 at 13:10, skrev FF: Vi hade en fest igår, visst tusan det var ett gammalt år år som passerade.. Våra halvt galna grannar kom i tid som vanligt.. Sen var det dags att ordna lite mat till oss utbankad fläskfile som fylldes med prästost dubbelpanerades o sen i stekpannan.. Avslutar med lite festbilder från vårat sällskap.. FF Ser väldigt trevligt ut. Bor ni granne med Grekland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu