samet Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 7 minuter sedan, skrev M33: Hade med mig 3st stolar till Stockholm i höstas, året innan hade jag med mig 4st ryggstöd (till runkbås) till Dusseldorf. Aldrig behövt mer än 1 väska / 23kg privat vad jag kan minnas. Men praktiskt den gången man behöver det Min packning ryms oftast i en kabinväska, vilken dock checkas in. Dels pga. vikten, necessären samt lättja att släppa på skiten. De två jag checkade in idag innehåller enbart gumman kläder och presenter till hennes kompisar. Mina kläder samt necessären ligger i hennes incheckade väska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Just nu är jag hungrig så jag beställde lite mat. Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Funderar på om någon någonsin har så mycket bagage? Du har ju träffat min fru Som tur är åker vi med thai Ändrades September 9, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Inte ofta den här halvblinda farangen lyckas fylla en hink på ett och samma ställe. Brukar oftast få skäll för att jag går förbi alla kantareller. Men idag var svampgudarna nådiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Sååååå vackert och det doftar ljuvligt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) By By Pennybridge 🚐 Ändrades September 9, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 By By Pennybridge [emoji604] Lycka till Svampmeister! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Lycka till Svampmeister! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Tackar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 6 minuter sedan, skrev svampen: By By Pennybridge 🚐 Lycka till Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 By By Pennybridge [emoji604] Lycka till med nya livet.[emoji106][emoji4]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Ligger raklång på soffan och tittar på en glad svamprensare Undrar om hon är lika glad efter att ha rensat allt det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: By By Pennybridge 🚐 Lycka till nu med Bkk-livet.... Gillar er säkring av väskan.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 10 minuter sedan, skrev Knasen: Ligger raklång på soffan och tittar på en glad svamprensare Undrar om hon är lika glad efter att ha rensat allt det här Snygg kvinna! Du måste vara en jävel på att pippa, för utseendet fick du aldrig med dig😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 13 minuter sedan, skrev Knasen: Ligger raklång på soffan och tittar på en glad svamprensare Undrar om hon är lika glad efter att ha rensat allt det här Hälsa Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev samet: Funderar på om någon någonsin har så mycket bagage? Jodå. En bit över 200kg för 2pers har jag lyckats med. Nja, inte jag, men mitt ex. Edit: Tror vi hade 7x32kg plus handbagage (som låg på långt över de flesta gränser) Ändrades September 9, 2018 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: Snygg kvinna! Du måste vara en jävel på att pippa, för utseendet fick du aldrig med dig😉 Jag är en jävel på att plocka svamp, fan så mycket viktigare än att vara en superpippare för någon utrustad med samong hett (svamphjärna) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 6 minuter sedan, skrev Stoneys: Hälsa Hon hälsar tillbaka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: By By Pennybridge 🚐 Lycka till Svampen! OM du behöver något från Pennybridge så kan jag ta med det när jag landar i BKK den 2 februari. Men då måste du möta mig på Suvarnabhumi, för jag lär ha jäkligt bråttom till Pattaya... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Ett besök på Hooters i Pattaya just nu, inte så mycket folk men bra livemusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 38 minuter sedan, skrev Soengsang: Lycka till nu med Bkk-livet.... Gillar er säkring av väskan.... Det gäller att ta till det grova artelleriet om man inte känner till Knasens arbetsschema! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 2 timmar sedan, skrev svampen: By By Pennybridge 🚐 Lycka till Svampfiluren! Starta gärna en tråd typ,En svamps vardag i Nonthaburi eller nåt.Bye Bye. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Skördat plommon och äpplen, men nu är det rast och vila på stället med en finöl från gottland... . Fast frugan ger sig inte! 😀💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Leker lite i kvällssolen. Junior får vara väskbärare åt damen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Pillar, lite här och där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 13 minuter sedan, skrev ellim63: Pillar, lite här och där.. Ja lukten är ju densamma Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu