Kötthandlarn Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Vilken låttitel Sorry, jag var naken För det är så skönt att steka bacon naken................... Årets sommarplåga på Rix FM Nu börjar ackorden sätta sig.......🎸 D Am Sorry, jag var naken C G D För det är så skönt att steka bacon naken................... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nu börjar ackorden sätta sig.......🎸 D Am Sorry, jag var naken C G D För det är så skönt att steka bacon naken................... När jag ändå är klarvaken Snart är första versen klar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: När jag ändå är klarvaken Snart är första versen klar D Am Sorry, jag var naken C G D För det är så skönt att steka bacon naken. D Am C G D När jag ändå är klarvaken, så är det dags att stänga av fläkten..... Blir en världshit detta...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 (ändrad) Jözzez vilken vinnarzkalle den där jävla pajazen har. Tänk om Sverige hade haft en zådan lagkapten det zenazte dezenniet... Ändrades Juni 15, 2018 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Benriach: Jözzez vilken vinnarzkalle den där jävla pajazen har. Tänk om Sverige hade haft en zådan lagkapten det zenazte dezenniet... Synd att Spanien bjuder dem på chanser hela tiden. Men jag gillar Härenstam och Strömberg som kommentatorer. De är verkligen duktiga. Ändrades Juni 15, 2018 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Sorry, jag var naken......... Det är så skönt att steka bacon utan kläder på sig......😄 Bränner så gött på kroppen när det skvätter baconfett........ Vi har ju skvätt varmt baconfett på varandra förut så jag förstår inte problemet. Eller så var det bara en dröm som man inte ville vakna upp ifrån... Ändrades Juni 15, 2018 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 8 minuter sedan, skrev ellim63: Vi har ju skvätt varmt baconfett på varandra förut så jag förstår inte problemet. Eller så var det bara en dröm som man inte ville vakna upp ifrån... Det var tur att du skrev den sista meningen, för jag blev lite osäker där ett tag........ Jag brukar nämligen komma ihåg de flesta minnesluckor jag haft i mitt liv............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Tja,vilken kanal ska man titta på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Efter en liten lutare på 11h så tar jag en kaffe och följer gårdagens catfight Spännande med minuskarma, polisanmälningar, sexhjälpmedel mm. Bättre än VM... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Slit o släp i Saraburi, Nong Khae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Inspekterar köksbytet på landet. Samma duktiga polacker som bytte i stan så det blir nog bra när de är färdiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 En morgon köpp på altan dagens Promewalk avklarad i ett soligt +17 Pennybridge Trevlig Lördag.! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 rastar hunden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Sitter på båten ut till limön utanför Gävle Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Tänt grillen Frugan ska grilla Gai sen blir det bigaråer men först en Blå Ho Ho ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Lördagshushållssyssla Tittar på VM fotbollen och viker tvätt #MPRHighfassionstyle #tubsockaisdashit / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Hade ju pizza-skola for ett gäng Thai-kärringar for ett tag sedan. Frugan fick dessa bilder for en stund sedan. Ser ju ut som om dom har gått i en bra skola! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Den gamla fyren på limönSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Trädgårdsarbete live and Direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 4 timmar sedan, skrev Enis: Lördagshushållssyssla Tittar på VM fotbollen och viker tvätt #MPRHighfassionstyle #tubsockaisdashit / Enis #Metoo i form av att jag också håller på att tvättar....... Åååh detta glamourösa stekarliv man lever..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 47 minuter sedan, skrev ellim63: Trädgårdsarbete live and Direct! Du tänker väll inte hoppa i galen tunna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 56 minuter sedan, skrev ellim63: Trädgårdsarbete live and Direct! Du har Det Bra Du Frugan Fixar Trädgårdstjänst klipper gräset !?`? Du Håller i Dig ?????? Ha Ha !!!! Gött Mos ! Trevlig Helg På Er ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 9 timmar sedan, skrev M33: Efter en liten lutare på 11h så tar jag en kaffe och följer gårdagens catfight Spännande med minuskarma, polisanmälningar, sexhjälpmedel mm. Bättre än VM... Har jag missat något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 8 minuter sedan, skrev Knasen: Har jag missat något? Det vet jag inte... jag refererade till Cavemannen, Leifen och vem det nu var som tjafsade som vanligt. Minns inte vilken tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Knasen: Har jag missat något? Jäpp!!! Kolla igenom denna tråd. Speciellt igår var det stort underhållningsvärde på den Ändrades Juni 16, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu