audirs2 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 12 minuter sedan, skrev koppar55: Lördagskväll. Grundar lite innan seafood buffén med en kund på Pullman. Lite axplock av maten - arroi mak Bra bord bredvid poolen om man behöver svalka sig. Uppukat för 400 kineser från ett telekom företag. Trevligt att se kinesisk karaoke. Livar upp stämningen runt poolen. He he, vilket lyx liv, fast du har valt det själv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Tittar återigen på mjölkbehållare Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Pysslar fortfarande i köket.. Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Kopplar in lite nya högtalare i paviljongen o dricker grogg😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 2 timmar sedan, skrev L64: Tittar återigen på mjölkbehållare Är du VIP och får du hemleverans till dörren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 9 minuter sedan, skrev AnTove: Är du VIP och får du hemleverans till dörren? Tyvärr inte på Arla... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Några sista förberedelser. Ut å döna i Göteborg en stund ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 (ändrad) Hemma tidigt. Inte ens röja loss i stora stan för ett par timmar funkade för mig. Jag saknar min fru och äldsta tösen så himla mkt. 100 dagar borta. 8 dagar hemma. Fuck Leukemi. Fuck all cancer för helvete Ändrades Juni 10, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 (ändrad)  Ändrades Juni 10, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Hur jävla roligt är det o ha nytvättat.Hatar lastbilar av mitt hela hjärta!Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Ändrades Juni 10, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 2 timmar sedan, skrev Nakhon: Måste man innehav ett sådant. Inte undra på att man tvivlar på att dra till Land of Smiles liksom Mja....låter ju tvätta för 100bth igen, no big deal. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Mja....låter ju tvätta för 100bth igen, no big deal. Där rök 2st stora chang......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 1 timme sedan, skrev Cavemannen: Där rök 2st stora chang......... Dricker inte Chang under pistolhot 5555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Lastar på frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Lastar på frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Hur jävla roligt är det o ha nytvättat. Hatar lastbilar av mitt hela hjärta! Sent from my SM-A910F using Tapatalk Efter 2 dagar Offroad är nog din skitigare en min😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 10 timmar sedan, skrev Nakhon: Hemma tidigt. Inte ens röja loss i stora stan för ett par timmar funkade för mig. Jag saknar min fru och äldsta tösen så himla mkt. 100 dagar borta. 8 dagar hemma. Fuck Leukemi. Fuck all cancer för helvete Fy fan så jobbigt! Kämpa på! Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig och att du kommer att må bättre snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 (ändrad) En Willys pizza och allt är förlåtet, baby.. Jag loggar ut nu. Tack för mig & hej då folks! Ändrades Juni 10, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Å tjong där åkte laxen in i ugnen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 1 timme sedan, skrev Nakhon: En Willys pizza och allt är förlåtet, baby.. Jag loggar ut nu. Tack för mig & hej då folks! Logga inte ut för länge, trevligt med folk som e sig själva. Hoppas allt löser dig med dotra, jag blir verkligen berörd då barn drabbas....den värsta mardröm vi föräldrar kan drabbas av, allt annat är nog bara petitesser. Önskar er allt väl. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Oj vad trött jag är på grillat, men det är ju inte jag som bestämmer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Ett litet projekt på årets varmaste dag... 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Ett litet projekt på årets varmaste dag... 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Det blev ju bra, bara att fixa lite blomster då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu