andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 11 minuter sedan, skrev samet: Konstaterar att bollarna krymper till russin om man sitter naken på balkongen innan solen kommit upp ordentligt Det anser inte jag vara ett problem. Gumman min gillar russin, så då får hon väl passa på. Sedan ska du vara glad att du får russinpung och inte har konstant hängpung a'la pankis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Rensat o sorterat 1 av.2 förråd inför flytten blir en del till Auktion & en del till Erikshjälpen . Samt sopptippen kort nedan ! Puh Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 42 minuter sedan, skrev svampen: Rensat o sorterat 1 av.2 förråd inför flytten blir en del till Auktion & en del till Erikshjälpen . Samt sopptippen kort nedan ! Puh Ska du också flytta? Är själv mitt i allt stök. Vart bär det av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 On 2018-06-05 at 14:17, skrev samet: Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... Min kranbil e paj sedan 2/5 så jag har åxå lite att göra, kan komma över å "#planera" lite!🎮 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Dricker flygplatsöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 51 minuter sedan, skrev Abercrombie: Ska du också flytta? Är själv mitt i allt stök. Vart bär det av? Bangkok Phradeng Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 37 minuter sedan, skrev svampen: Bangkok Phradeng Och jag som tyckte att det var långt att flytta upp på stan...😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Mer jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Marknadsafton i Örebro, det brukar vara 45000 besökare.. Nää då sitter jag hellre på Bishops uteservering! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Ute å fyllegår i Knabbaplocket/Hult Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Transport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Ben kontroll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Jaha. Hemåt blir det. Hinner inte åka ikapp götlaborg tåget för mitt flyg avgår 1555. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Försenat flyg. Aaaaarrgghh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Pit stop vid Hjälmaren. Premiärtur på mitt nya fordon som ska ersätta bilen som är till salu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Jobbat klart i Chiang Mai. Dags för en öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Pit stop vid Hjälmaren. Premiärtur på mitt nya fordon som ska ersätta bilen som är till salu. Är du nöjd? Funderar att plocka ut ett sådant fabrikat men en lite mera retromodell (Paketcykel) via jobbet. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 44 minuter sedan, skrev Enis: Är du nöjd? Funderar att plocka ut ett sådant fabrikat men en lite mera retromodell (Paketcykel) via jobbet. /Enis Jag fick den i förrgår och har ännu bara cyklat fem mil med den. Men den går otroligt lätt! Mördarbacken till jobbet var en skrattmatch. Det är min första elcykel så jag kan inte jämföra. Men hittills är jag positiv. Kanske borde jag valt en gubbigare modell med mer upprätt körställning dock? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Njuter på balkongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Prova Norska V75 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 1 timme sedan, skrev pust: Prova Norska V75 Bara lägga ner direkt! Han kör ju åt fel håll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 On 2018-06-08 at 01:08, skrev 65Selander: Ute å fyllegår i Knabbaplocket/Hult Försjön är fint... Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Stockholms-träff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Frugan fixar i landet.. Och jag pillar räkor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu