Duracell Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Idag har jag fått plocka fram mina "syslöjds skills" Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Skjuter på träningspasset och väljer kaffe, Thåström, snus och en bok istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Idag tvättdag fläktar lite torkar snabbt ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 städar kylskåp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 13 minuter sedan, skrev Enis: städar kylskåp enis Steg 1... ta ut grejer som inte hör hemma i kylskåpet! Lök... citron... majskolvar... Hur varorna förvaras i butik brukar vara ett bra tips. Därtill finns det knep om hur dem växer, ovan eller under jord t.ex. Självklart kan du detta men orkar inte bråka med tanten om det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Steg 1... ta ut grejer som inte hör hemma i kylskåpet! Därtill finns det knep om hur dem växer, ovan eller under jord t.ex. Citronerna skall du hänga upp i trädet ute på tomten, och köttbitarna kan du kasta ut på gräsmattan, löken kan du gräva ner.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 36 minuter sedan, skrev samet: Steg 1... ta ut grejer som inte hör hemma i kylskåpet! Håller med. Kylskåp är till för pilsner... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Nu är det faktiskt ölen som ska förvaras i trädgården! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu är det faktiskt ölen som ska förvaras i trädgården! Coolt! Men för en WT som mig som inte har nån trädgård utan bara en liten balkong så blir det lite knepigt. Speciellt om grannen under är en törstig jävel... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 28 minuter sedan, skrev Benriach: Coolt! Men för en WT som mig som inte har nån trädgård utan bara en liten balkong så blir det lite knepigt. Speciellt om grannen under är en törstig jävel... Kör med Sofiero så får du ha ölen ifred. 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Kör med Sofiero så får du ha ölen ifred. 5555 Nej du. Jag skulle aldrig chansa med att ha mina Sofiero inom räckvidd för andra... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Nu blir det en kall öl. Med betoning på kall. Om ni undrar hur en öl ser ut efter 24 timmar i frysen - toppen får liksom fjong! Fast det var väl i alla fall rätt ölsort för uppgiften.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Matlagning på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Mornig morgonkoppen avklarad blå himmel lite vind idag nu bör.det komma lite regn gräsmattan är uttorkad ?!?! Trevlig Start på Veckan ! Happy Monday ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 (ändrad) Försöker sortera bilder från helgen. Imaginia, 3 timmars kul för alla, nåja Pitstop efteråt för att byta lemonadindränkt t-shirt och trycka ner lite japanskt. Mycket göttigheter på food courten, klart man kan lägga en burgare över det japanska riset Bangna Navy gäller på söndagar, badminton för 6-åringen och lite babysim för mig. Även lite inside information hann avyttras runt stenbordet. Sedan vidare till IKEA, lite smått o gott som lockade för farsan medans 6-åringen fick en timmes lek på ikeas ladybug. Ok nu mutar vi mamma med lite gott medans vi väntar. Sedan dags för Kidzoona / SatanG Ändrades Juni 4, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Våran vackra skog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Skojar lite med flytande kväve idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Drama på hög nivå, den snygga tjejen med röven hit har ringt polisen av någon anledning den snygga polisen frågar ut henna. Frågan nu är skall jag fråga dem om en trekant eller är det inte läge för det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 En promewalk sen vattnat blomster nu.en kall på terassen Yes ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Och nu gick solen ner, eller så var det parasollet som fälldes opp... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 1 timme sedan, skrev bob: Drama på hög nivå, den snygga tjejen med röven hit har ringt polisen av någon anledning den snygga polisen frågar ut henna. Frågan nu är skall jag fråga dem om en trekant eller är det inte läge för det? Jag förordar alternativ tre........ Du frågar vänligt om du kan bidra till utredningen om du kan vara till ngn hjälp och att du noterat att damerna var oerhört vackra tillsammans......... Därefter kommer båda titta på dig som om du vore en pervers gubbe (vilket du givetvis är ) men när du återigen förklarar ditt oerhört engagemang i att lösa ett brott samt att de båda fortfarande är syndfullt attraktiva kommer de så småningom snegla på varandra och inse att så är fallet......... Efter att ha tittat på varandra en stund får de en stor känsla av att känna på varandra och när du (helt påhittat) påstår att du är rörmokare och även kan hjälpa till med att rensa rören, Ja då jäklar då är trekanten igång........ Detta händelseevent måste vara sant, för det har jag sett i flera "dokumentärer" under min tonårsuppväxt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 oj jag lyckades göra en @Naam kaeng 🤪 ligonkaka bakad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 2 hours ago, Kötthandlarn said: Jag förordar alternativ tre........ Du frågar vänligt om du kan bidra till utredningen om du kan vara till ngn hjälp och att du noterat att damerna var oerhört vackra tillsammans......... Därefter kommer båda titta på dig som om du vore en pervers gubbe (vilket du givetvis är ) men när du återigen förklarar ditt oerhört engagemang i att lösa ett brott samt att de båda fortfarande är syndfullt attraktiva kommer de så småningom snegla på varandra och inse att så är fallet......... Efter att ha tittat på varandra en stund får de en stor känsla av att känna på varandra och när du (helt påhittat) påstår att du är rörmokare och även kan hjälpa till med att rensa rören, Ja då jäklar då är trekanten igång........ Detta händelseevent måste vara sant, för det har jag sett i flera "dokumentärer" under min tonårsuppväxt........ Verkar som vi har sett samma dokumentärer…😂. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Dags för lite frukost klockan är ju snart 5.[emoji3][emoji3][emoji3]Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 15 timmar sedan, skrev samet: Skojar lite med flytande kväve idag... Är det matlagning eller är det inom jobbet? Det kan ju vara för att det bara är kul att leka med, iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu