Guest JJC Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Mja.....inte på landet tror jag 555544 Testade i Chiang Mai och rund omkring i stan kommer bilen nästintill direkt på landet dröjer det lite men funkade bra. Samma i Sukothai och Pitsanoluk med omnejd. Andra ställe vet ej men det finns säkert expertis här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Frugan planterar tagetes.. Och jag förbereder middag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 I närheten av Grisslehamn.Camping tajm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Grilltajm med frugan, självklart med ett glas wuttan, grymt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Jobbar på egen hand idag, fick i alla få fingrarna kvar. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 34 minuter sedan, skrev hamnoi: Grilltajm med frugan, självklart med ett glas wuttan, grymt! Inget regn på bästkusten? Här kom det en monsunåskregnskur för en stund sen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Precis nyss, skrev FF: Jobbar på egen hand idag, fick i alla få fingrarna kvar. Aj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 4 minuter sedan, skrev ellim63: Inget regn på bästkusten? Här kom det en monsunåskregnskur för en stund sen.. Det regnar aldrig på bästkusten har jag hört......... Själv roar jag mig med att ta kort på PD där han ligger i soffan med sin paltkoma........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 21 minuter sedan, skrev ellim63: Inget regn på bästkusten? Här kom det en monsunåskregnskur för en stund sen.. Nix, var i måndags har jag för mig. Otroligt väder, fantastiskt som en go gubbe brukar säga👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Tar en rom och cola och glor ut över sjön! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Precis nyss, skrev Stefan: Tar en rom och cola och glor ut över sjön! //S Vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Vackert! Ja, fantastiskt att få växa upp här. Sommarstugan ligger bara 13 kilometer nordost om Nyköping, men det är verkligen vildmark, bra fiske och jakt men framför allt lugn och ro! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 På kalas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Huggormarna badar Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 59 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Huggormarna badar Men du vågade inte ens doppa tån din vekling....... Men fy fan va skönt det var att bada......... Förra sommaren kom inte ens temperaturen över 18 på västkusten idag var det 21......... Detta kvällsdoppet gjorde hela mitt år......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Men du vågade inte ens doppa tån din vekling....... Men fy fan va skönt det var att bada......... Förra sommaren kom inte ens temperaturen över 18 på västkusten idag var det 21......... Detta kvällsdoppet gjorde hela mitt år......... Det var ju tån jag doppade ditt stolpjon Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Det var ju tån jag doppade ditt stolpjon Förlåt, du har rätt...... Du doppade tån men vågade fan inte hoppa i.......🖕 Ändrades Juni 2, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Förlåt, du har sant....... Du doppade tån men vågade fan inte hoppa i.......🖕 Bara huggormar som badar Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Precis nyss, skrev PeterDahlin: Bara huggormar som badar I rest my case....... Feskare är bara fjollor som inte kan simma...... Men jag är trots allt väldigt glad att du följde med ner till havet för det här var underbart för mig....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 1 timme sedan, skrev PeterDahlin: Huggormarna badar 17 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Men du vågade inte ens doppa tån din vekling....... Men fy fan va skönt det var att bada......... Förra sommaren kom inte ens temperaturen över 18 på västkusten idag var det 21......... Detta kvällsdoppet gjorde hela mitt år......... 10 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Det var ju tån jag doppade ditt stolpjon 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förlåt, du har rätt...... Du doppade tån men vågade fan inte hoppa i.......🖕 7 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Bara huggormar som badar 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: I rest my case....... Feskare är bara fjollor som inte kan simma...... Men jag är trots allt väldigt glad att du följde med ner till havet för det här var underbart för mig....... Det otroligt roliga i detta är att ni antagligen sitter 2 meter ifrån varandra o tar det på forumet 🤣😜 skål på er kosmonauter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 1 timme sedan, skrev Efraim Barkbit: Det otroligt roliga i detta är att ni antagligen sitter 2 meter ifrån varandra o tar det på forumet 🤣😜 skål på er kosmonauter Det där är bara "Fake news" som du sprider för att gynna Kim jong un:s infiltration i västvärlden......... Det är minst 2,5 meter i mellan oss....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Morning köppen avklarad friskt på mörra kom en riktig skur och åskväder i går kväll behövdes idag lite moln solen på väg upp skön morgon ! Trevlig Söndag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 (ändrad) Standardfrulle In Ändrades Juni 3, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Frulle till liten Isbit (hon är ju inte så liten längre men man försöker ju hålla henne fast i barndomen....) 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu