Nilsson68 Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Mysigt ställe ska det lyxrenoveras. Jajamän! Till tunnelbanan. [emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 1 timme sedan, skrev SatanG: Välkomna förbi på en kopp kaffe / SatanG Syns nog inte men även 9 roterande vattenkanoner, 4 utblås på varje, är riggade, samma som används vid rengöring av lasttankar. Kopplade på båtens två brandpumparna så kör man dom på runt 12 bars tryck, det borde svida gott i krullet. Gissningsvis en smula irriterande om inte annat när man ska stånga sig igenom dubbla lager med taggtråd. Räcker inte det kan man även lägga en bra massa vatten på däck, girar man då så listar båten och det blir en ganska fin vägg med vatten som rasar ner / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Väntar! Tapatalkat Nya Thaishopen ????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Har precis fått bokningar & pris på Flyget tll C.M nu är det billigare att flyga än ta tåget !!!! Oki lite udda tid hemresa men har ju bara 20 min taxi till Svärmor Nohntamburi från Don Muang. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 4 timmar sedan, skrev SatanG: Välkomna förbi på en kopp kaffe / SatanG Är det Britter som står för skyddet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 6 minuter sedan, skrev 65Selander: Är det Britter som står för skyddet? Finns säkert olika nationaliteter men då jag passerat Adenviken med beväpning ombord har det varit engelsmän. Har bara blivit två gånger, vad jag förstår är piratrisken där borta mer eller mindre. Har istället ökat utanför västafrika, indonesien och karibien men de är lite annorlunda. Mer smash, grab and run istället för utdragna kidnappningar. Jag frågade om man får lön under de åren man ev. sitter kidnappad men fick inget svar på det / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 2 minuter sedan, skrev SatanG: Jag frågade om man får lön under de åren man ev. sitter kidnappad Du får väl ogiltig frånvaro ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 (ändrad) Kunden kommer in med stora tårar som rullar ner för kinden: audi kan du fixa till den är, vi körde in i Svea tunneln som bara är 3,4 m hög?? "Fixar, sa jag med bestämd röst! Ändrades Mars 15, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Inte nu men tidigare idag. Brutit lite is och assisterat en skuta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Probably the best beer right now😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Gott med lite fika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Yes 30nya dagar i Chom Chon..nu relax med go mat 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Vad är för skoj grannarna sysslar med [emoji4] Ser ut som de Spelar bort de pengar de har. Tyvärr alldeles för vanligt[emoji17]Hoppas det är låtsas pengar[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Dagens promewalk avklarad solsken skönt !!! Vart en selfie sen lite 11 kaffe ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Vad är för skoj grannarna sysslar med Pook däng Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 begrundar det vackra vädret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Testar nyinköpt Philips AirFryer. [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Preppar middag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 3 timmar sedan, skrev wUThai: Testar nyinköpt Philips AirFryer. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Meddela gärna resultatet........ Är lite sugen på ett liknande inköp...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Meddela gärna resultatet........ Är lite sugen på ett liknande inköp...... Nu körde jag bara ett första test på halvfabrikat. Buffalowings tog 11 minuter utan nån olja alls och blev riktigt bra. Sen körde jag frusna smala pommes som jag hällde på en matsked olja på, tog 11 minuter, blev hur bra som helst! Skakade om pommesen tre gånger under tiden, vingarna vände jag en gång. Snabb och smidig middag för grabben och mig. Kommer använda denna väldigt mycket! Bra pris som fan nu: http://cdon.se/hushallsapparater/philips-airfryer-hd9641-digital-p39005223?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Philips+Airfryer+HD9641+Digital&utm_content=39005223&utm_campaign=prisjakt_se_SDA+-+Fryers/Fondue_household-appliances Ändrades Mars 16, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Polaren ringde... kom över på middag. Javisst... tror ni inte fan det det var Tacofredag... Käkat mer taco senaste 3 veckorn än på hela förra året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 14 minuter sedan, skrev wUThai: Nu körde jag bara ett första test på halvfabrikat. Buffalowings tog 11 minuter utan nån olja alls och blev riktigt bra. Sen körde jag frusna smala pommes som jag hällde på en matsked olja på, tog 11 minuter, blev hur bra som helst! Skakade om pommesen tre gånger under tiden, vingarna vände jag en gång. Snabb och smidig middag för grabben och mig. Kommer använda denna väldigt mycket! Bra pris som fan nu: http://cdon.se/hushallsapparater/philips-airfryer-hd9641-digital-p39005223?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Philips+Airfryer+HD9641+Digital&utm_content=39005223&utm_campaign=prisjakt_se_SDA+-+Fryers/Fondue_household-appliances Tackar för info...... Det tåls att tänka på men onekligen lockande....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Lyssnar på Carabao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Väntar på frugan, tur det är varmt i bilen iallafall.😀 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Kollar !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu