Guest wUThai Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 7 minuter sedan, skrev B747: Undersökande journalistik då den är som bäst.Eller.. Tycker det är bra. För det blev heta nyheter i Thailand. Visa Bee denna videon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Tycker det är bra. För det blev heta nyheter i Thailand. Visa Bee denna videon. Ska göra det.Men att Expressen tror att detta är något nytt roar.Nä nu måste jag laga mat och bege mig till tomteverkstan för att bidra med mina kunskaper. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 37 minuter sedan, skrev B747: Ska göra det.Men att Expressen tror att detta är något nytt roar.Nä nu måste jag laga mat och bege mig till tomteverkstan för att bidra med mina kunskaper. Själv ligger jag fortfarande sjuk! Satans influensa från helvetet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 30, 2018 Dela Inlagd Januari 30, 2018 Idag har jag fixat med masten till båten. i förra veckan plastade jag dit kabelslang och fäste för topplanternan. Idag drog jag i dom kablar som behövs och sen drog jag ner kabelslangarna i masten. Måste tyvärr jobba lite i fel ordning på grund av att det är så smalt inne i masten så att det inte går att få i kablarna när den är färdig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 Rekar lite!! Någon kanske känner igen sig. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 (ändrad) Tar en Singha och blickar ut över havet efter alldeles för mycket av salladsbuffé på Sizzlers. 139 baht är ju som hittat! Ändrades Januari 31, 2018 av Abercrombie Glömde bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 38 minuter sedan, skrev Abercrombie: Tar en Singha och blickar ut över havet efter alldeles för mycket av salladsbuffé på Sizzlers. 139 baht är ju som hittat! Precis där vid mopparna stod ögonblicket senare en övergiven kabinväska. Jag och gubben vid bordet bredvid tittade på varandra och sa: - Varifrån kom den? Det kändes inte alls bra, särskilt inte när det är alldeles intill polisstationen, så vi tog oss båda därifran. Vi sa till personalen varför vi skulle gå därifrån innan vi gick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 18 timmar sedan, skrev wUThai: Själv ligger jag fortfarande sjuk! Satans influensa från helvetet! Drick Fernet branca och bli frisk. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 Njuter av skådespelet på Soi Chaiyapoon. Sannerligen ett spektakel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 Hittat någon som är lika förtjust i semlor som jag. Självklart hade avfallskvarnen malt ner hela semlan i magen innan Lillkrabban hunnit med halva... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 31, 2018 Dela Inlagd Januari 31, 2018 God morgon från Surin..vintern är tillbaka 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Samma i grannprovinsen Buriram Ca. 18 grader just nu och regnar lite. Svärfar tycker också det är lite småruggigt. Ingen som vill sitta på stenbordet nu inte. Normalt sett får man ju fightas om den. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Service på älsklingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Brygger lite kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Lunch på Chez Andy Korat ;-) //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 1 timme sedan, skrev fiskarn: Lunch på Chez Andy Korat ;-) Det är ett finfint matställe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 7 timmar sedan, skrev happyharry: Är den högra bänken en så kallad "svärmorsbänk"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Ännu en mörk vinterdag i februari... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 7 timmar sedan, skrev koppar55: Så var det äntligen dags att hämta nya bilen med sedvanlig posering. Mycket snygg Suv. 2,2 L motor eller 3.2 L? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Lite mat i Surin och en kall såklart 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Vinkat av favoritdottern på tågstationen, tåget är bara 1.5 timme försenat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 4 minuter sedan, skrev ellim63: Vinkat av favoritdottern på tågstationen, tåget är bara 1.5 timme försenat... SJAB. bakifran... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 12 minuter sedan, skrev judazzz: SJAB. bakifran... Hoppas att det inte blir/blev mer an 1,5 timme sa att eran dotter inte missar flyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Arbetet fortsätter med plastdetaljer. Igår plastade jag dit ett lock på masten som jag format till lite grovt idag. Sen provmontering av lampor. Plastar ett fäste på burken som skall monteras under bränslefiltret. Tog en promenad i förmiddags och hittade en sjunken båt. Ska försöka fota den imorgon om vädret tillåter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 46 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Arbetet fortsätter med plastdetaljer. Igår plastade jag dit ett lock på masten som jag format till lite grovt idag. Sen provmontering av lampor. Plastar ett fäste på burken som skall monteras under bränslefiltret. Tog en promenad i förmiddags och hittade en sjunken båt. Ska försöka fota den imorgon om vädret tillåter. Underbart att följa bygget, men varför inte i "Båttråden"? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu