Benriach Inlagd Januari 14, 2018 Dela Inlagd Januari 14, 2018 Ett av de märkligaste hotellrum jag bott på. Visserligen sjysst med ett litet pentry, men för att komma dit måste jag ut på terrasen först... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2018 Dela Inlagd Januari 14, 2018 Tittar på leverpööl mot city. Stärker mig med en rököl.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2018 Dela Inlagd Januari 14, 2018 Blir serverad en Tiger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 14, 2018 Dela Inlagd Januari 14, 2018 Preppar lite matlådor inför kommande arbetsvecka.......... Sölar gör jag också....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 14 timmar sedan, skrev Benriach: Ett av de märkligaste hotellrum jag bott på. Visserligen sjysst med ett litet pentry, men för att komma dit måste jag ut på terrasen först... Var någonstans är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Jobb frulleSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Bankbesök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Fått en överaskning av Lek! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Var någonstans är du? Las Terrenas, Dominikanska. Men jag har flyttat til denna lilla lya de sista dagarna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 3 timmar sedan, skrev Drik: Fått en överaskning av Lek! Nytt fruntimmer? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 5 minuter sedan, skrev Benriach: Nytt fruntimmer? Näe, konstigt nog så står Ann fortfarande ut med mig efter 10 år! Housekeeping tjejen tyckte väl vi var snälla o generösa med slanten vi gav henne för ett bra jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 4 timmar sedan, skrev ellim63: Bankbesök! Stora affärer på g? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 2 minuter sedan, skrev rolba: Stora affärer på g? Näe, bara kolla upp lite saker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 40 minuter sedan, skrev Benriach: Dominikanska Bra eller anus? skall dit i nov är det tänk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Skynda mig hem för att rörmokaren skulle hit och laga vår nya vattenskada trodde ja ja....han klev in tittade i taket, klia sig i huvudet och drog snabbare än en avlöning. frugan som var hemma såg ut att förena nytta fondkok med nöje eller indoktrinering enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Besöker tortyrkammaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 57 minuter sedan, skrev Enis: Bra eller anus? skall dit i nov är det tänk enis All Inclusive eller åka runt? AI har jag ingen erfarenhet av, och att åka runt kan vara lite småknepigt emellanåt. Inrikesflyg existerar icke vad jag vet, taxi är svindyrt på långsträckorna men buss billigt. Dock är ju buss inte alltid så roligt och dessutom finns det ett antal olika bolag som kör lite olika sträckor och har egna terminaler på olika platser så det gäller att ta reda på exakt vilket bolag man vill åka med. Ska du/ni till Santo Domingo så rekar jag starkt att åka runt med Uber, inget tjafs om priset och man kommer fram exakt dit man vill(kan ibland vara svårt att förklara om man som jag är ruggigt dålig på spanska...) Prisläget är hyfsat och vad gäller käket så är det oftast gott, men ibland åker man på en mina. Väldigt många italienska ställen så pasta/pizza-lovern får sitt.En öl kostar typ mellan 17-34 sek och drinkar typ 25-40... Stränderna, nja har ju sett betydligt finare men de är långa och därmed glesbefolkade. @65Selander kan säkert fylla på med betydligt mycket mer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 2 timmar sedan, skrev Benriach: All Inclusive eller åka runt? AI har jag ingen erfarenhet av, och att åka runt kan vara lite småknepigt emellanåt. Inrikesflyg existerar icke vad jag vet, taxi är svindyrt på långsträckorna men buss billigt. Dock är ju buss inte alltid så roligt och dessutom finns det ett antal olika bolag som kör lite olika sträckor och har egna terminaler på olika platser så det gäller att ta reda på exakt vilket bolag man vill åka med. Ska du/ni till Santo Domingo så rekar jag starkt att åka runt med Uber, inget tjafs om priset och man kommer fram exakt dit man vill(kan ibland vara svårt att förklara om man som jag är ruggigt dålig på spanska...) Prisläget är hyfsat och vad gäller käket så är det oftast gott, men ibland åker man på en mina. Väldigt många italienska ställen så pasta/pizza-lovern får sitt.En öl kostar typ mellan 17-34 sek och drinkar typ 25-40... Stränderna, nja har ju sett betydligt finare men de är långa och därmed glesbefolkade. @65Selander kan säkert fylla på med betydligt mycket mer... Jag har ju bara varit i Bavaro och där är stränderna jävligt fina och jag har bott på samma hotell med AI 3 år på raken. När mörkret och fyllan kommer drar man ut på byn och slösar pesos på bira och brännvin. Vet att många bolag åker upp på norra sidan (Puerto Plata under turistsäsongen), jag bokar flyg mm själv och gillar Bavaro. Som det skrivs så är Taxi inte billigt, i Bavaro tar de bara US$ utav oss turister. Vänligt folk och bra mat överlag (peppar, peppar) Var även till Domingo men med en turistgrupp, en häftig stad med anrik historia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Hälsar på hemma hos Kötthandlarn ,men han verkar inte vara hemma... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 5 timmar sedan, skrev Benriach: All Inclusive eller åka runt? All inclusive 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag har ju bara varit i Bavaro och där är stränderna jävligt fina och jag har bott på samma hotell med AI 3 år på raken. Vilket ställe då? Detta ställe har vi prelbokat Viva Wyndham Dominicus Palace https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g663484-d277640-Reviews-Viva_Wyndham_Dominicus_Palace-Bayahibe_La_Altagracia_Province_Dominican_Republic.html /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Njuter av utsikten Och äter frukost Fantastiskt gott Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Är och skämmer bort grann tösen..hon är så jäkla go... farangen får en kram..värt varenda Baht 😀 Baht 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Skottar lite Snö Blåser rätt friskt Buuurrrrr är tydligen riktigt illa på våra vägar många trafikolyckor samt avkörningar!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Är och skämmer bort grann tösen..hon är så jäkla go... farangen får en kram..värt varenda Baht 😀 Är nog ingen billig inredningsdesigner de anlitat för att lyckas med den placeringen av kylskåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu