ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Idag är det fest, cateringfirman kockar för fullt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Munkar på besök... Dukat för fest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Grillning och karaoke vid floden.. Fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Lär Roffe dricka riktigt sprit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Drar en Raket-Bira!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 14 minuter sedan, skrev svampen: Drar en Raket-Bira!!! Snälla lilla svampgubben inte ska du dricka såna starka drycker, du vet ju om att du blir trevlig och social då, nä för f-n gå på sängen med din fru innan det blir en nedåtböj på grejen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 On 2017-12-28 at 11:20, skrev Nicholas: Jag tror knappast på någon förändring, Clion är kung på förnekelse, lyssna är inte hans grej, tycka att alla andra har fel det är hans grej. Tyvärr tryckte jag på fel tangent när jag ska svara på det skit inlägget Men de är lugnt jag brukar ju inte vara här så mycket på grund av de missanpassade som har till uppgift att mobba och att skriva skit Vi väntar på intervju de tar ex antal månader Tyvärr för långt tid pga. De jälva invandrarna Som blockerar alt OCH JAG HOPPAS NI RÖSTAR PÅ SD i valet jag är medlem Frugan väntar på intervju tid och det tar tyvärr hur mycket tid som helst Det är vedervärdigt hur Di Araber mm Blockar Migrationsverket Jag har gåt i med SD politiskt och hoppas den här rödgröna sörjan försvinner de har skadar Sverige nått otroligt Ok jag och gumman chattar ju 2 4 gånger varje dag De senaste fotona som hon skicka bjuder jag på Vi får vänta och se om jag har rätt eller ni i Typ December 2018 till Mars 2019 de är Migr tidpunkt enl deras hemsida Jag förstår att många gubar har missat tråden så jag bjuder på lite mer Bröllopet med pappan som är den som bestämmer om han vil låta sin dotter gifta sig Jag fick inte sova med henne tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Tar en bira, lyssnar på skön musik och lagar Boeuf Bourguignon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Skickat in ett inlägg Så nu tar jag det lugnt med musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 5 minuter sedan, skrev Fredman: Tar en bira, lyssnar på skön musik och lagar Boeuf Bourguignon Är du redan hemma i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 6 minuter sedan, skrev Fredman: Tar en bira, lyssnar på skön musik och lagar Boeuf Bourguignon Är du redan hemma i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Precis nyss, skrev ellim63: Är du redan hemma i Sverige? Ja tyvärr, frugan har tenta i nästa vecka och även här kallar plikten. God fortsättning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Köar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Pilkastning för barnen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 tar en väntbärs på Söder. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Hej Ligger i sängen hos frugans syster uppe i Sawang Daen Din och tar det lungt, imorgon är det nyårsafton och efter tolvslaget är det att hoppa in bilen och köra ner till hemmet i Bangkok. Bäst att passa på innan hela Isaan skall mot Bangkok. Sött med rosa täcken!! PS. Sängen är från IKEA och även madressen, täcket vet i fasen vad systern hittat men misstänker att det inte är ifrån IKEA. Varför ser frugan sur ut? Och slutligen, Changlådan.. Det är inte Beer Chang i den.. Ha en kanonbra kväll. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 43 minuter sedan, skrev Fredman: Ja tyvärr, frugan har tenta i nästa vecka och även här kallar plikten. God fortsättning! Synd, hade hoppats på att ses.. Gott nytt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 2 minuter sedan, skrev ellim63: Synd, hade hoppats på att ses.. Gott nytt! Det tar vi och ser till en annan gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Lördagsnöje * 3 bira, fotboll och tvättvikning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Nu väntar vi på att Båten / Fartyget skall ta oss på en 22 timmars. Hänger i båtens cafe innan vi får hytten. Vi skulle ha varit 4 st på denna kryssning men min storasyster valde att lämna jordelivet lite tidigare än förväntat så hon har laga förfall, o bästa svågern ville av naturliga skäl inte haka på utan syrran. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: Lördagsnöje * 3 bira, fotboll och tvättvikning enis Favorit i repris Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 1 timme sedan, skrev C-dude: Nu väntar vi på att Båten / Fartyget skall ta oss på en 22 timmars. Hänger i båtens cafe innan vi får hytten. Vi skulle ha varit 4 st på denna kryssning men min storasyster valde att lämna jordelivet lite tidigare än förväntat så hon har laga förfall, o bästa svågern ville av naturliga skäl inte haka på utan syrran. C;D Jag beklagar din förlust. Måste berömma bilden, vad glad hon ser ut - fullständigt lyser av förväntan! Trevlig resa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 Nu väntar vi på att Båten / Fartyget skall ta oss på en 22 timmars. Hänger i båtens cafe innan vi får hytten. Vi skulle ha varit 4 st på denna kryssning men min storasyster valde att lämna jordelivet lite tidigare än förväntat så hon har laga förfall, o bästa svågern ville av naturliga skäl inte haka på utan syrran. C;D Beklagar. Min lillasyster gjorde likadant för några år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 5 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Ligger i sängen hos frugans syster uppe i Sawang Daen Din och tar det lungt, imorgon är det nyårsafton och efter tolvslaget är det att hoppa in bilen och köra ner till hemmet i Bangkok. Bäst att passa på innan hela Isaan skall mot Bangkok. Sött med rosa täcken!! PS. Sängen är från IKEA och även madressen, täcket vet i fasen vad systern hittat men misstänker att det inte är ifrån IKEA. Varför ser frugan sur ut? Och slutligen, Changlådan.. Det är inte Beer Chang i den.. Ha en kanonbra kväll. Jag har bildbevis på motsatsen, det gläder mej oerhört att jag omvänt dej. Välkommen in i den rätta läran... Chang-läran.. Gott nytt min saknade vän. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 30, 2017 Dela Inlagd December 30, 2017 4 timmar sedan, skrev Stein: Varför läste du inte mitt inlägg om din kvinna som bedrar dig? Obegripligt. Lycka till. Blundar man tillräckligt hårt och håller för öronen så är allt fint. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu